Lue keskustelun säännöt.
Miltä ajalta ovat varhaisimmat lapsuusmuistosi? Minkä ikäinen olit silloin?
08.10.2016 |
Ja minkälainen tilanne/ muisto oli?
Itselläni on ensimmäiset lapsuusmuistot joskus 5vuotiaana. Silloin mentiin tutustumaan mun isosiskon tulevaan kouluun ja sellainen muistikuva mulle on jäänyt, että piirsin siellä jonkun kuvan. Sitä en muista, mitä piirsin. Mutta tuon tilanteen muistan hyvin. 😄
Omalta ekaluokalta on sitten jäänyt enemmän muistoja, muistan vielä koulun, mikä tuoksu oli käytävillä ja luokan, missä oli yläparvi, mihin mentiin opettajan johdolla välillä lukemaan jotain satuja. Oi niitä aikoja! 🤗
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
n. 3-4 vuotiaana mm. seuraavia muistoja. Perheen kanssa uimaseuran uintivuorolla muistan hyvin kloorin hajun ja sen miten oudolta iltapala maistui kloorin jälkeen :D Lisäksi muistan tuoksun kun tultiin talvipakkasilla sieltä uimasta myöhään illalla.
Jostakin syystä mieleen on myös jäänyt keskustelu talossa asuneen vanhan mummon kanssa jonka kanssa kävin syksyisellä polulla talon takana kävelemässä.
Samaan aikaan sijoittuu myös muistoja siitä kun yöllä heräsin ja päätin lähteä vanhempien makuuhuoneesee ja pimeässä asunnossa koira tuli aina vastaan joka ei niinkään pelottanut , mutta aina kun olin silittänyt koiraa piti juosta todella nopeaa vanhempien sänkyyn...