Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden lapsen isä avautuu tästä palstasta

Vierailija
08.10.2016 |

Pari päivää olen lukenut tätä palstaa ja ei hemmetti mitä vihaa täällä on miehiä kohtaan, ihan puistattaa. Google toi minut tänne ja toivon, että en olisi koskaan eksynyt tänne.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miesviha on sanana sellainen, että en itse kyllä osaisi miehenä edes käyttää vaikka käsite olisi edes tuttu - saati että se olisi jotenkin spontaanisti sanavarastossani. enemmän väsyttää sinunlaisesi kaverit täällä

Kenen ämmän hihnassa sä oot?

Kahden lapsen isän rooli unohtui aivan yhtäkkiä.

Jonkun pikkunarttuhan sinä olet. Pikku puudeli.

Sulla taitaa olla oikein huono ilta tänään. Kirjoitit ne "ruma nainen ei ole minkään arvoinen" -avauksetkin. Kyllä mä ymmärrän: tuntuuhan se pahalta, kun suurin osa ikäisistäsi tekee jotain muuta kuin kiukuttelee vauvapalstalla. Mutta eihän se sun ahdinko muutu miksikään täällä kirjoittelemalla, pahenee vaihe. Luovu vauvapalstasta ja yritä keskittyä ihan oikeaan elämään kodin ulkopuolelle. Hanki opiskelupaikka tai työpaikka, se on alku.

Onko sulla kaikki hyvin? Vaikutat hysteeriseltä, olen huolissani sinusta.

Vierailija
22/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sai palstan miesvihaajat juuri kimppuunsa. Ettekö te miesvihaajat katso idolistanne, Eileen Wuornoksesta kertovaa elokuvaa ja elämäntarinaa?

Kun menet illalla nukkumaan, kurkkaatko, ettei sänkysi alla ole miesvihaa?

Sängyn alla piileskelee myös ton tyypin muut kauhut eli lompakkoloinen, alfamies ja jännämies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko niitä naisia kenellä on alistettu mies mitä sätitään joka päivä, että itsellä olisi hyvä olo? Oikeesti on niin paha olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi