Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh. Yli 200 matchia tinderissä ja hiljaista on.

Vierailija
08.10.2016 |

Ei aloiteta keskusteluja, ei vastata jos minä aloitan. Todella todella harvoin saa jonkun muutaman sanan mittaisen vaihdon aikaiseksi, turhauttaa todella paljon, kun haluaisi oikeasti keskustella ja tutustua uusiin ihmisiin.

Siis miksi yleensäkään sitten tykkäävät ja matchailevat kanssani, jos ei mitään mielenkiintoa tutustumiseen sitten ole?! Olen kuitenkin ihan vetävän näköinen, alle 30-vuotias pirtsakka nainen ja minulla on kuulemma hauskat jututkin.

Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole samaa kokemusta ja olen 1,5v ollut Tinderissä. Olen ollut monilla deiteillä ton sovelluksen kautta ja jutellut varmaan sadan miehen kanssa. 

Just olin taas yön yli deiteillä;) 

N46

Sama juttu mulla, lähemmäs 1000 matchia ja paljon kivoja treffejä. Nyt olen todella onnellisessa parisuhteessa, joka löytyi Tinderistä! Kannattaa laittaa profiiliin jotain vitsikästä, mistä on helppo aloittaa keskustelu. Mutta noin se vain aina menee, monet poistavat matchin heti sen saatuaan tai kun match alkaa juttelemaan.

Vierailija
22/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että äärimmäisen ristiriitaista. Itse miehenä aloitan paljon keskusteluja naisten kanssa ja aina pyydän naisia treffeille mutta naisilta tulee aina joko hiljaisuus tai tekosyy.

Tänä vuonna olen oikeastaan ollut joka päivä tinderissä ja yrittänyt saada treffejä, vain yhdet toteutui kesällä. Mätsejä on ollut ihan kivasti mutta naisia ei saa mitenkään treffeille.

Minä en oikein ymmärrä miten saisi jonkun miehen kiinnostumaan sen verran, että pääsisi treffeille. Osalla naispuolisista kavereista on kanssani sama tilanne, että treffeille on todella vaikea päästä, koska juuri kukaan ei juttele. Tosin taidan olla ainut nainen joka ei ole nähnyt yhtäkään mätchiään :/ Sen sijaan parilla kaverilla on hirmuisesti vientiä, yhdelläkin on ollut lyhyen ajan sisään 7 eri miehen kanssa treffit...

Kai se on todettava, että se oma naama ei vaan riitä parisuhteeseen. t. 8 kommentin kirjoittanut

Kaikki riippuu siitä minkälaisen miehen kelpuutat. Tinderin ongelma on siinä että kaikki yrittää siellä itseään parempitasoisia josta aiheutuu tuo että tulee vaikutelma että kukaan ei vastaa.

No, baareissakaan ei kukaan koskaan lähestynyt, kyllä mä tiedän hyvin oman tasoni :D Baareissa olen saanut seuraa ainoastaan kun olen lähestynyt tasoisiani miehiä, mutta tinderissä niilläkin näyttää olevan mua enemmän vientiä kun juttuseura ei kelpaa.

Tinderissä annoin sydämiä todella monelle miehelle ja automaattisesti ruksitin liian hyvännäköiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset täällä oikeasti valittaa, että eivät pääse treffeille Tindern kautta niin on kyllä maailmankirjat sekaisin. Mitäpä jos tykkäisitte muistakin, kuin niistä kympin miehistä? Silloin saattaisi flaksi käydäkin. Mut eihän ne oman tason miehet ole yhtä jännittäviä/mielenkiintosia/komeita, kuin nämä huipputason kaverit.

Katsokaa peiliin naiset ja lopettakaa tuo naurettava valittaminen! Minä olen mies ja ollut kymmenillä TInder-deiteillä ja voin sanoa, että olisi kaikki jääneet toteutumatta, jos kelpuuttaisin vain niitä kympin naisia.

Vierailija
24/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset täällä oikeasti valittaa, että eivät pääse treffeille Tindern kautta niin on kyllä maailmankirjat sekaisin. Mitäpä jos tykkäisitte muistakin, kuin niistä kympin miehistä? Silloin saattaisi flaksi käydäkin. Mut eihän ne oman tason miehet ole yhtä jännittäviä/mielenkiintosia/komeita, kuin nämä huipputason kaverit.

Katsokaa peiliin naiset ja lopettakaa tuo naurettava valittaminen! Minä olen mies ja ollut kymmenillä TInder-deiteillä ja voin sanoa, että olisi kaikki jääneet toteutumatta, jos kelpuuttaisin vain niitä kympin naisia.

Olet naurettava kun niputat kauniit ja rumat naiset samaan kategoriaan. Rumana naisena haaveilee, että pääsisi edes yksille treffeille...

Vierailija
25/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla sama!liityin tinderiin ja sain jotain 1000 tykkäystä ja itse matchasin jonkun lähemmäs sadan kanssa ehkä ja muutamien kanssa sai keskustelun aikaan ja kukaan ei vastannut mun viesteihin...ihan turha!

Siis 1000 supertykkäystä? Muutenhan et voi tietää, onko mies mätsännyt sinut vai ei? Ehkä jollain Sofia Ruudun näköisellä voisi olla 1000 superia ja sekin vaan Helsingissä.

Vierailija
26/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota miesten "kaikki mätsätään" -tyyliä. Itse olisin ainakin todella nirso, jos Tinderiä kokeilisin. Suomi24:n treffeilläkin oli kaupungissani yli 200 naisen kuvasta 4 sellaista, jotka olisin mätsännyt, jos olisivat olleet Tinderissä. Nettitreffeille näköjään eksyy vähän vähemmän ulkonäöllisesti lahjakkaita ja toki ihan ymmärrettävästi. Sama ilmiö toistunee Tinderissä.

M35

Vierailija
27/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

On m. 300 matchia ja noin 5 ehdotusta tälle viikonlopulle. Ihan normaalilla peofiililla liikkeella Hkissä.

Hyvin löytyy seuraa. Tänään aion kuitenkin tavata kolmannen kerran vanhan tutun.... Jos vain onnistutaan löytämään samaan kuppilaan! Postaus tulossa.

Siis naisellla, mutta miehellä aika paljon hiljaisempaa.

Olen nainen. Sain 2 kk aikana 7 matchia, joista kukaan ei halunnut tavata. Sitten poistin sovelluksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä