Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaisia uutisia

Vierailija
08.10.2016 |

Syyskuussa kaksi i.rakilaista turva.paikanhakijaa murhasi Kajaanissa paikallisen isoisän, A.rto M.ikkosen.
Monet Suomessa pitkään olleet maahan.muuttajat ovat ihmetelleet Al-Hamzawille, miksi Suomen päättäjät ovat näin hulluja.
“Rajat. kiinni heti – näitä nuoria miehiä ei voi päästää tänne!”
Al-Hamzawi kertoo, että tulijoiden joukossa on rikollisia, murhaajia ja t.erroristeja. Myös pitkään Suomessa olleet maahan.muuttajat pelkäävät tilannetta.
Al-Hamzawin mukaan tyhmimmät pelinappulat koko kuviossa ovat kuitenkin s.uvakit.
“He ovat pelinappuloita päättäjille ja he ovat pelinappuloita m.atuille.”
“M.atumiehet – nämä nuoret – ne haluaa nämä s.uvakit puolustamaan. V.okissa he nauraa näitä n.aissuvakkeja, “vitun h.uorat”, ja se on tosi!”
“Ne on tyhmiä, ne puolustaa meitä”, sanovat v.okkien asukkaat Al-Hamzawin mukaan.
“Tää on täysin tosiasia! Mä itse kuulen tästä aina! Mutta he ei usko sitä, he ei ymmärrä sitä.”
“Mä en ymmärrä, mitä näiden s.uvakkien päässä on!”

lähde: m.v

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmetelkö pisteitä tekstin välissä. Yritin lähettää viestin monta kertaa mutta ilmeisesti täällä on käytössä joku auomaattinen tutka jonka läpi viestit kulkee, minkä vuoksi se ei menny läpi koska viestissä on sanoja jotka on täällä kiellettyjä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi