Olen valinnut naiseni sillä perusteella että kuka on paras sängyssä.
Pillu ja sänkytaidot on naisellani kaikkein tärkeimmät ominaisuudet. Valitsin tuon vain siksi koska tuo oli reilusta 50 naisestani paras sängyssä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Eli otit parhaan feikkaajan:D onnea pässi.
Ei! En ottanut sua, koska sä voihkit ekan minuutin jälkeen uuh aah uuh aah, mä saan! Toisen minuutin jälkeen kysyit että tuliks sulla. Ei sunlaiset on myös koettu. Oliko jollain oikeasti niin herkässä että opit että minuutissa jo lentää, vai miks kokoajan kyselit että tuliks mulla jo? En ottanut sitä 5 lapsen yh-äitiä jolla oli niin löysä etten kyennyt edes feikkaamaan tarpeeksi tuhmia ajatuksia jotta olisin lauennut. Otin tuollaisen tiukan, sopivan muodokkaan, isoperseisen ja isotissisen nymfomaanin joka antaa aina kun haluan. Ja mähän haluan aina.
Samoin mäkin valitsin mieheni, kokeilin useampia ja pysähdyin ylivoimaisesti parhaimpaan sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä kommentti. Minä tiedän olevani hyvä petipuuhissa mutta koskaan ei ole tarvinnut feikata :P
Kuka nyt huonoa panoa päivästä toiseen katselisi vierellään? Oli sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä hyvyyttä oikeen feikataan? Urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo luulee että nainen on hyvä sängyssä jos nainen itse nauttii tai esitää nauttivansa.
Minä valitsin mieheni tuoksun ja ihanan karvaisuuden perusteella !!! Seksitaidot olivat välttävät mutta vahvat kemiat kombensoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo luulee että nainen on hyvä sängyssä jos nainen itse nauttii tai esitää nauttivansa.
Tai sit se nauttii ihan oikeesti? Tuntee kehonsa ja ottaa. Ja ehkä myös ON taitava. Ei Ap:stä minulle ainakaan tullut mikään ikävä vaikutelma.
Mitäs outoa tossa on. Niin mäkin valitsen mieheni sen perusteella kuka on paras sängyssä. N27
Minä otin sen, jolla eniten rahaa. Seksiä ja komeita miehiä saa muutenkin
daniel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei! En ottanut sua, koska sä voihkit ekan minuutin jälkeen uuh aah uuh aah, mä saan! Toisen minuutin jälkeen kysyit että tuliks sulla. Ei sunlaiset on myös koettu. Oliko jollain oikeasti niin herkässä että opit että minuutissa jo lentää, vai miks kokoajan kyselit että tuliks mulla jo? En ottanut sitä 5 lapsen yh-äitiä jolla oli niin löysä etten kyennyt edes feikkaamaan tarpeeksi tuhmia ajatuksia jotta olisin lauennut. Otin tuollaisen tiukan, sopivan muodokkaan, isoperseisen ja isotissisen nymfomaanin joka antaa aina kun haluan. Ja mähän haluan aina.
No miten sit on bisnesten laita nykyään jos kotona on sentää kaikki hyvi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit se nauttii ihan oikeesti? Tuntee kehonsa ja ottaa. Ja ehkä myös ON taitava. Ei Ap:stä minulle ainakaan tullut mikään ikävä vaikutelma.
Niinhän minä juuri kirjoitin! "jos nainen itse nauttii tai esittää nauttivansa."
Tässä ei ole AP:sta kyse, vaan ensimmäisestä vastaajasta, joka luulee, että nainen on hyvä sängyssä silloin kun näyttää nauttivansa, eli kun mies saa tuntea itsensä hyväksi rakastajaksi.
Mutta nainen onkin hyvä sängyssä silloin kun mies saa nauttia naisen taidoista, kun ei tarvitse miettiä jotain muuta.