Olen valinnut naiseni sillä perusteella että kuka on paras sängyssä.
Pillu ja sänkytaidot on naisellani kaikkein tärkeimmät ominaisuudet. Valitsin tuon vain siksi koska tuo oli reilusta 50 naisestani paras sängyssä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli otit parhaan feikkaajan:D onnea pässi.
Miten sitä hyvyyttä oikeen feikataan? Urpo.
Tuo luulee että nainen on hyvä sängyssä jos nainen itse nauttii tai esitää nauttivansa.
Tai sit se nauttii ihan oikeesti? Tuntee kehonsa ja ottaa. Ja ehkä myös ON taitava. Ei Ap:stä minulle ainakaan tullut mikään ikävä vaikutelma.
Niinhän minä juuri kirjoitin! "jos nainen itse nauttii tai esittää nauttivansa."
Tässä ei ole AP:sta kyse, vaan ensimmäisestä vastaajasta, joka luulee, että nainen on hyvä sängyssä silloin kun näyttää nauttivansa, eli kun mies saa tuntea itsensä hyväksi rakastajaksi.
Mutta nainen onkin hyvä sängyssä silloin kun mies saa nauttia naisen taidoista, kun ei tarvitse miettiä jotain muuta.
Sä et vaan tiedä, kun naisissa on ihan älyttömiä eroja jo pelkästään miltä niiden pillut tuntuu, saati mitä muuten ovat sängyssä ja niitä ei paljasta kroppa tai ulkonäkö. Kun kokeilee tarpeeksi montaa, oikeasti näkee että eroja on paljon. Huomattavaa on se harhaluulo että ulkonäöltään hoikka ja tiukannäköinen ei välttämättä olekkaan läheskään sitä mitä päältä näyttää. Thai tyttö ei myöskään ole tiukka vaikka onkin hoikka ja pieni, suomalainen perus mami on kaikista parhain. Mullakin on useampi lapsi jo ja heidän äiti on paras. Feikkaava nainen on sika ja sen kyllä huomaan, on niitä todellakin ollut. Hyvä todella aidosti haluaa, tuntuu hyvältä ja on jokakerta parempi.
Joo niin mäkin tein, kun miestä ettin. Olis kauheeta olla suhteessa, jossa seksi on huonoa. Ei autoakaan osteta koeajamatta ensin ja tunteetkin lopahtaa jos seksi on huonoa. Kaikista kamalin on mies, joka luulee kaikkien naisten tykkäävän samoista asioista.
daniel kirjoitti:
Pillu ja sänkytaidot on naisellani kaikkein tärkeimmät ominaisuudet. Valitsin tuon vain siksi koska tuo oli reilusta 50 naisestani paras sängyssä.
Oletko kertonut valintasi perusteet myös tälle naiselle?
Käyttäjä2677 kirjoitti:
daniel kirjoitti:
Oletko kertonut valintasi perusteet myös tälle naiselle?
Ei sitä tarvitse kertoa, kai sen nyt naiset tietävät muutenkin. Minä ainakin olen aina tiennyt.
Miehet ovat sen verran yksinkertaisia että ovat valmiita kestämään melkein mitä vaan kunhan saavat naisen joka on heidän mielestään hyvä sängyssä.
Toki jotkut miehet ovat tyytyväisiä kunhan saavat ylipäätään jonkun naisen.
Oi, mistä löysit karvasen miehen? haluun kans
Ap saattaa olla myös naisensa (salaisella) listalla ykkösenä. Toisaalta, listasijoitukset saattavat ajan kuluessa vaihtua. Löytyy joku parempi.
daniel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli otit parhaan feikkaajan:D onnea pässi.
Miten sitä hyvyyttä oikeen feikataan? Urpo.
Tuo luulee että nainen on hyvä sängyssä jos nainen itse nauttii tai esitää nauttivansa.
Tai sit se nauttii ihan oikeesti? Tuntee kehonsa ja ottaa. Ja ehkä myös ON taitava. Ei Ap:stä minulle ainakaan tullut mikään ikävä vaikutelma.
Niinhän minä juuri kirjoitin! "jos nainen itse nauttii tai esittää nauttivansa."
Tässä ei ole AP:sta kyse, vaan ensimmäisestä vastaajasta, joka luulee, että nainen on hyvä sängyssä silloin kun näyttää nauttivansa, eli kun mies saa tuntea itsensä hyväksi rakastajaksi.
Mutta nainen onkin hyvä sängyssä silloin kun mies saa nauttia naisen taidoista, kun ei tarvitse miettiä jotain muuta.
Sä et vaan tiedä, kun naisissa on ihan älyttömiä eroja jo pelkästään miltä niiden pillut tuntuu, saati mitä muuten ovat sängyssä ja niitä ei paljasta kroppa tai ulkonäkö. Kun kokeilee tarpeeksi montaa, oikeasti näkee että eroja on paljon. Huomattavaa on se harhaluulo että ulkonäöltään hoikka ja tiukannäköinen ei välttämättä olekkaan läheskään sitä mitä päältä näyttää. Thai tyttö ei myöskään ole tiukka vaikka onkin hoikka ja pieni, suomalainen perus mami on kaikista parhain. Mullakin on useampi lapsi jo ja heidän äiti on paras. Feikkaava nainen on sika ja sen kyllä huomaan, on niitä todellakin ollut. Hyvä todella aidosti haluaa, tuntuu hyvältä ja on jokakerta parempi.
AP puhui naisen paremmuudesta sängyssä, ensimmäinen vastaaja puhui feikkaamisesta.
Lainaamasi teksti puhui nimenomaan naisen taidoista, sinä puhut ulkonäöstä ja miltä pillu tuntuu.
Puhutko aina eri asioista kuin he, joiden kanssa puhut?
Yhdyntä ei ole suhteen perustus. Loppuelämän kumppanuutta ei ratkaista sillä, kenen lasti lentää pisimmälle tai kuka imee parhaiten.
AP puhui naisen paremmuudesta sängyssä, ensimmäinen vastaaja puhui feikkaamisesta.
Lainaamasi teksti puhui nimenomaan naisen taidoista, sinä puhut ulkonäöstä ja miltä pillu tuntuu.
Puhutko aina eri asioista kuin he, joiden kanssa puhut?[/quote]
Kun ei se pelkästään ole hyvä nainen sängyssä joka siellä osaa touhuta miehen mieleen, vaan myös se minkälainen pillu on.
Valitsin irinan oraalisten taitojen takia. Ainoa nainen joka saa ladan käyntiin pakoputkea imemällä.
Joo, saahan sitä jokainen valita elämänkumppaninsa sillä perusteella, minkä parhaaksi näkee. Eriasia sitten, onko valintaperuste hyvä tai huono, eli tuleeko suhteesta kestävä. Mutta tässä AP:n tapauksessa ei varmaan olekaan tarkoitus hakea elämänpituista kumpania ja kenties äitiä tuleville lapsille, vaan sitä sänkyseuraa. Itsekin tajusin siinä vaiheessa, kun perheenlisäystä alkoi tulla, että valintaperuste olisikin pitänyt olla se, onko toisesta hyväksi vanhemmaksi, eikä se onko hän hyvä sängyssä :( . Se, että toinen on hyvä sängyssä ja seksi on hyvää, riittää kyllä pitkälle, mutta ei se sentään kaikkea pyhitä. Kyllä suhteessa pitemmänpäälle tarvii olla jotakin muuta ja vielä tärkeämpää.
Mitenniin feikkaaja? Toiset on vaan seksualisempia kuin toiset.. pässi!