Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyytänyt treffeille jo 12 kertaa enkä uskalla vieläkään mennä :(

Vierailija
08.10.2016 |

Tapasin kuukausi sitten miehen johon olen palavasti rakastunut, tunteet paljastui molemminpuoliseksi, hän on 12 kertaa pyytäny treffeille, varannut ajan elokuviin, pyytänyt kahveille, ravintolaan, konserttiin, mutta olen niin ujo ja olen keksinyt tekosyitä etten ole tulossa :( nyt hän on jo varmaan kyllästynyt minuun, tänään sitten pyysin häntä treffeille mutta sanoi että ei pääse millään tulemaan
Onko minulla enää mahdollisuuksia vaikuttaa mieheen :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vielä perään jotain, että "anteeksi, olen selityksen velkaa käytöksestäni. Haluan todella tavata, mutta minun on pitänyt kerätä hieman rohkeutta."

Muuten mies ehkä vain ajattelee, että ei häntäkään huvita kahvitella kun sinuakaan ei kiinnostanut hänen aloitteensa. Tai mies on herkkä ja syyttelee nyt itseään, eikä uskalla vastata.

Vierailija
22/32 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä päivää, painoin vahingossa vastaa ja mies alkoi tervihtämään kun sammutin puhelun

NYT riitti, en tiedä mikä minulla on kun olen niin ujo tämän miehen seurassa

Laitoin viestiä että ujostelen häntä ja haluisin huomenna tavata tämän

No miehelle sopii hyvin ja nyt jännittää niin paljon että en tiedä mitä tästäkin tulee

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekee taas mieli keksiä huomiselle tekosyy, en tiedä miksi en kykene tapaamaan tähä miestä kahden.

Ap

Vierailija
24/32 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aih kun ihanaa. Hu miehen suuri ja merkittävä peenis tunkeutuu sinun pyhyyteesi.

Vierailija
25/32 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin surkean ihmisen kannata ikinä mennä treffeille! Voi sua reppanaa, kaikkea hyvää!! :D

Vierailija
26/32 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aih kun ihanaa. Hu miehen suuri ja merkittävä peenis tunkeutuu sinun pyhyyteesi.

No ei kerkiä tunkeutuun tolla menolla. Harva elää 100 vuotiaaksi.

Vierailija
27/32 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kerkiä tunkeutuun tolla menolla. Harva elää 100 vuotiaaksi.

😂😂

Vierailija
28/32 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö vain soittaa miehelle ja kertoa totuus että ujostelen häntä niin kovasti

-ap

Tuo olisi kaikista kannattavinta :) siitä sitten vaan treffeille :)

Vierailija
29/32 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän päivä nyt, olen idiootti, mies kysyi että jos tuli tänne minun luokseni tänään ja vastasin vahingossa ok, hän sanoi että on tulossa tunnin päästä ja nyt en voi enää peruuttaa tätä, voin kyllä sanoa että oksensin tai olen pahassa krapulassa? En tiedä

ap

Vierailija
30/32 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulaseksi on parasta.

Vierailija
31/32 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et peru enää mitään. Jos perut niin voi hyvinkin olla, että miestä ei kiinnostaa enää leikkiä kanssasi ja sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia häneen.

Vierailija
32/32 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten porukat viitsii kuluttaa aikaansa ottamalla kantaa näin selvään provoon. On tää ihan mahdoton vauva-palsta.😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi