Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kävisi, jos myöhästyisit tunnin töistä?

Vierailija
08.10.2016 |

Kävisikö pahasti? Vai huomaisiko kukaan edes?
.
Kyseessä on tosiaan työpaikka, mutta sehän ei estä työttömiä tai opiskelijoita vastailemasta muka-hauskasti, vähän kuin "paras koirarotu"-ketjuun joku tulee kertomaan "minulla on akvaariokaloja".

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on tosiaan työpaikka, mutta sehän ei estä työttömiä tai opiskelijoita vastailemasta muka-hauskasti, vähän kuin "paras koirarotu"-ketjuun joku tulee kertomaan "minulla on akvaariokaloja".

Onneksi olkoon, tämä ketju tulee olemaan täynnä akvaariokaloja.

Vierailija
2/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne nyt tunnista välittää kyllä joskus voi pidempään nukkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraisi hämmennystä, puhelinsoittoja ja sanomista. Olen opettaja.

Vierailija
4/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kaupassa. Jos myöhästyisin aamuvuorosta tunnin, liikkeen avaaminen myöhästyisi tunnin. Kyllä tulisi huutia pomolta... Ei varmasti jäisi huomaamatta.

Jos myöhästyisin iltavuorosta, edellinen työntekijä joutuisi jäämään töihin minua odottamaan. Tästäkin tulisi huutia. 

Vierailija
5/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt seisoisi sen aikaa kunnes olen paikalla, ei voida aloittaa ilman mua. Olisi kyllä vihaisia työntekijöitä jos jostain syystä satuttaisiinkin ajoissa aloittamaan joskus ja mä tai joku kollega puuttuisi silloin.

Vierailija
6/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä minun olisi tarkoitus tehdä sinä päivänä töissä, toimenkuvani vaihtelee niin laajasti. Olen kertonut aikaisemminkin vastaavanlaiseen ketjuun, että kerran onnistuin nukkumaan pommiin 3 tuntia, eikä kukaan ollut ehtinyt kaivata vielä vaan ihan itse tunnustin pomolle kun saavuin työpaikalle.

Vierailija
7/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reksi soittaisi perään, mutta tuskin mitään suurempaa tulis. Hoidan työni hyvin ja ymmärrystä riittäisi yhteen myöhästymiseen

Vierailija
8/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä kaupassa. Jos myöhästyisin aamuvuorosta tunnin, liikkeen avaaminen myöhästyisi tunnin. Kyllä tulisi huutia pomolta... Ei varmasti jäisi huomaamatta.

Jos myöhästyisin iltavuorosta, edellinen työntekijä joutuisi jäämään töihin minua odottamaan. Tästäkin tulisi huutia. 

Ihanko vain huutia. Eikö potkuja?

Vierailija
9/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein mitenkään. Kirjastossa töissä ja liukuva työaika käytössä. Virallisesti työt alkavat 8, mutta kunhan tulet ennen 10  ja olet sen ylimääräisen tunnin töitten jälkeen eipä tuo mitään haittaisi. Iltavuorossa sama. 

Elektroninen kulkuvalvonta käytössä, että jos on ylimääräistä niin ei tulisi kulkujen mittaukseen miinusta. Jos ei olisi plussaa tarpeeksi niin tosiaan tekisi töitä sitten tasan sen työajan verran, kyllä hommaa aina sen verran on.

Asia huomattaisiin omalla osastolla, mutta ei siitä supinaa tulisi kun selittäisi töihin tultua miten kävi.

Vierailija
10/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Meillä on liukuva työaika eli töihin voi tulla klo7-9. Tulen yleensä klo 8 joten tunnilla myöhästyminen olisi edelleen liukuman sisällä. Työpäivä jatkuisi sitten tunnin normaalia pidempään.

Vierailija
11/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijat saattaisi ihmetellä missä ope, todennäköisesti esimies soittaisi.

Vierailija
12/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka kiire töissä on ja sen mukainen kaaos seuraisi. Työkaverit joutuisi tuuraamaan omien töidensä ohessa. Aikataulut saattaisi kärsiä. Kerran myöhästyin, onneksi oli suht rauhallinen aamu. Oli todella noloa.

Vierailija
13/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä huutais hoosiannaa ja olis täynnä hätäisiä viestejä. Sitten ne alkaa soittamaan poliisille ja sairaaloita läpi. Olen korvaamaton.

Vierailija
14/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki huomais. Olen kioskimyyjä. Jos menisin aamuvuoroon, niin bisnes ei pyörisi sen ekan tunnin aikana. Ihan aamulla on tosin melko vähän asiakkaita, mutta kuorma jäisi vastaanottamatta, jos olis kuormapäivä. Potkuja tuskin kerrasta saisin, mutta olis pomo närkästynyt. Iltavuoroon jos menisin, niin joko aamuvuorolainen joutuis jäädä pidempään, kioski olisi tunnin kiinni tai pomo soittais jonkun hätäapuun sinne.

Vierailija
15/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joutuu esimiehen puhutteluun, heti ensimmäisestä kerrasta lähtee postia hr:lle.  Potkut kolmesta kerrasta kuukauden sisällä. Niin, kyllähän se keppi toimii paremmin kuin porkkana.

Vierailija
16/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuva työaika, joten ihan sama milloin sinne menee.

Vierailija
17/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta ihmiseltä muuttuisi lounassuunnitelmat.

Vierailija
18/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi yksi kerta niin että tulin töihin kyllä ajoissa mutta toinen työntekijä joka odotti minun työskentelevän hänen kanssaan eri paikassa missä jo olin, oli soittanut esimiehelle että en ollut tullut töihin joten esimies soitti minulle ja ihmetteli että miksi en ole tullut töihin :D Vastasin että olenhan minä täällä, "ai, niin oletkin"

Vierailija
19/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sattuisi huomaamaan/kysymään mikä on epätodennäköistä,  voisin sanoa että päätin aloittaa tänään vähän myöhemmin. 

Vierailija
20/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään jos ei kokousta, jäisin tunnin extraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän