Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kävisi, jos myöhästyisit tunnin töistä?

Vierailija
08.10.2016 |

Kävisikö pahasti? Vai huomaisiko kukaan edes?
.
Kyseessä on tosiaan työpaikka, mutta sehän ei estä työttömiä tai opiskelijoita vastailemasta muka-hauskasti, vähän kuin "paras koirarotu"-ketjuun joku tulee kertomaan "minulla on akvaariokaloja".

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin sen tunnin takaisin jossain välissä. Ehkä heti, ehkä myöhemmin. Tai sitten en tekisi, liukumasaldo taitaa olla tällä hetkellä plussalla. Ihanaa, kun on liukuva työaika.

Vierailija
22/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ei mitään, ellei ole palaveria sovittuna tai pajalla jotai epäselvää. Muutenkin menen miten sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vittuilua työkavereiden taholta.

"Joo kato kun Pirkko on nukkunut koko aamun, niin siksi tätä ei ole hoidettu"

"Hei Pirkko, teitkö jo asian xxx? Ai mut sähän oot ollut nukkumassa, ei mitään, tee kun ehdit!"

"Voi taivas kun väsyttää! Toista se on varmaan Pirkolla, kun on nukkunut hyvin koko aamun!"

"Pirkko, mistä teidän tyynyt on ostettu? Sitä vaan, että mä hankin kyllä samanlaisen, jos sillä saa noin hyvät unet!"

Mutta ei se mitään, kyllä meillä kaikesta muustakin "leikkimielisesti" vittuillaan, joten yks tunti sinne tai tänne ei oo vielä edes paha :D

Vierailija
24/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole akvaariokaloja. Koira on kylläkin.

Vierailija
25/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostunut vastaanotettava, jonka tekisin ylimääräisenä, ellei kävelisi ulos, joka todella paha källi, koska en tuota palveluja vaan hoitoa.

Vierailija
26/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ekan vartin jälkeen rupeis työkaverit soittelee...jos eivät saisi kiinni puolentunnin sisään ni soittasivat miehelleni.Niin ja tosiaan jos aamuun menisin niin voisi oven takana olla äkäisiä vanhempia... Eli joku muukin myöhästyisi töistä.

Ja pomo voisi mainita asiasta...

Vierailija
27/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitystä. Kukaan ei huomaisi, koska olen freelance ja työskentelen enimmäkseen yksin. :)

Vierailija
28/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lento lähtisi tunnin myöhässä. Tai no, jos en ole paikalla työvuoron alkaessa niin aika äkkiä aletaan asioita järjestellä niin, että joku muu saadaan mahdollisimman nopeasti mun tilalle.

Ja kyllä, olen kerran nukkunut pommiin niin, että heräsin kotona työpaikalta tulevaan puhelinsoittoon siinä vaiheessa, kun siellä olisi pitänyt jo ilmoittautua. Mun tilalle saatiin onneksi pian tuuraaja, mä lähdin toiselle lennolle, ja koneet lähti ilmaan ajallaan. Inhimillistä, sattuuhan noita, mut aivan hirvee fiilis itselle.

Vierailija
29/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja huomaisi, joutuisi odottamaan sängyssä minua. Ei katastrofi, mutta kyllä sitä saisi seuraavan kuukauden hyvitellä olemalla valmis joustamaan vuoroista.

Tosin työmatka on n. Tunti pystyisin soittamaan/laittamaan viestin ja tiedottamaan heti asiasta, silloin kun pitäisi olla jo töissä.

Ja varmasti muut työntekijät kuulisivat tästä. Kuulen aina muitten myöhästymisistä työnantajalta. En ole koskaan ollu töistä myöhässä :D

Vierailija
30/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työvuorosta ja ajankohdasta, myöhästyminen ei välttämättä muuttaisi mitään tai tulisi kaaos, työntehtävän mukaan riipuu miten äkkiä joku huomaisi tai huomaisiko edes. Olin kerran sairaana eikä töissä ollut puhelin päällä kukaan työkaveri ei kaivannut, pomon sain sentään kiinni kotoaan. En usko, että missään tilanteessa kukaan soittelisi perään missä olen. Jälkeen päin saisi varmaan huutia ellei ole hyvä syy kuten vaikka onnettomuus ja on sairaalassa Näitäkin on sattunut että työntekijä on joutunut onnettomuuteen eikä voi ilmoittaa poissa oloaan.

Vierailija
31/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään katastrofaalista, todennäköisesti kukaan ei huomaisi jos VAIN tunnista kyse, näin hotellihuoneiden siivoojana. Jos taas myöhästyisin yhtään useamman tunnin olisi tilanne ikävämpi, asiakkaita jonottamassa vielä likaisiin huoneisiin, vastaanotto pahoittelemassa, työkaverit kiireessä sumplimassa hommia niin että joutuvat tekemään oman kerroksensa lisäksi minunkin vastuualueeni huoneet jos ketään muuta ei tavoiteta töihin, minkä seurauksena kukaan ei kerkeä siivoamaan ihan niin hyvin kuin pitäisi, asiakkaat valittavat ja johdolta lähetetään äkäistä palautetta kaikille, työilmapiiri kärsii... Lumipalloefekti. :D Onneksi en ole myöhästellyt kuin tuon max tunnin pari kertaa, siinä ajassa kerkeää vielä hienosti "kirimään" hommista kiinni.

Vierailija
32/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, mulla on liukuva työaika ja aina tunnit plussalla. Tosin olen usein ensimmäinen ja viimeinen työpaikalla, joten saattaisi aiheuttaa ihmetystä. Kerran myöhästyin pari tuntia, kun jouduin aamulla autokolariin. Silloin olivat kiivaana että missä olen ollut.

Vierailija
33/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä kaupassa. Jos myöhästyisin aamuvuorosta tunnin, liikkeen avaaminen myöhästyisi tunnin. Kyllä tulisi huutia pomolta... Ei varmasti jäisi huomaamatta.

Jos myöhästyisin iltavuorosta, edellinen työntekijä joutuisi jäämään töihin minua odottamaan. Tästäkin tulisi huutia. 

Ihanko vain huutia. Eikö potkuja?

Esim. Nukkuminen pommiin taitaa olla ihan inhimillistä, miksi siitä pitäisi saada potkut? Jos siis ei ole toistuvaa!

Vierailija
34/34 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukuva työaika, joten ihan sama milloin sinne menee.

Sama täällä. Realistisemmassa skenaariossa olisi vaikka asiakaspalaveri sovittu, josta olisin tunnin myöhässä. Kyllähän siitä paskaa toki niskaan tulisi, riippuisi meriselityksistä, että kuinka force majoure. Eihän se nyt kovin hyvälle vaikuta, jos syy olisi luokkaa "nukuin pommiin" tai "en muistanut", mutta ei siitä nyt suoraan kenkää tulisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi