Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, että haluaa deittaillessa "tutustua ensin kavereina"?

Vierailija
08.10.2016 |

Onko tämä jokin keino hillitä deittikumppanin odotuksia, vai mistä on kysymys? Kuitenkin seurauksena on ihan normaalit treffit. En minä ainakaan käy treffeillä kavereideni kanssa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän olettaa sinun osaavan lukea : että haluaa ensikseen tutustua sinuun kaverina . Ootko vajaa?

Vierailija
22/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sanonut noin naisille silloin kun en ole aivan varma omista tunteistani mutta pidän naista kuitenkin potentiaalisena kumppanina. Katsoin hyväksi kertoa tuosta naiselle jottei tämä alkaisi maalailla yhteistä tulevaisuutta ennenaikaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ap kysymyksesi paljastaa että teet deittejä vaan sänkymielessäsi. Muutenhan et itsekään millään voisi tietää haluatko edes sänkyyn uuden tuttavuutesi kanssa.

Vierailija
24/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi voi jeesus kirjoitti:

Että hän olettaa sinun osaavan lukea : että haluaa ensikseen tutustua sinuun kaverina . Ootko vajaa?

Minulla ei ole tapana lähettää kavereilleni flirttailevia viestejä ja söpöilyemojeja, onko sinulla? -ap

Vierailija
25/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kauhean kiinnostunut, mutta koska parempaa ei ole tällä hetkellä tarjolla, voidaan tapailla. En halua olla yksinkään, joten pidän sua hätävarana.

Vierailija
26/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että ei oikeastaan kiinnosta koko ihminen.

Vierailija
27/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastitpa itsesi kirjoitti:

Sinun ap kysymyksesi paljastaa että teet deittejä vaan sänkymielessäsi. Muutenhan et itsekään millään voisi tietää haluatko edes sänkyyn uuden tuttavuutesi kanssa.

Ei suinkaan. Kyllä mulle sopii se, että tapaillaan ensin hyvän aikaa ennen seksin tulemista mukaan kuvioihin. Mutta kyllä minusta tapailu romanttisessa mielessä on aivan eri asia kuin toisen näkeminen kaveripohjalta, oli kuvioissa seksiä tai ei. -ap

Vierailija
28/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
29/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksiä toivotaan ja siihen lisäksi optio muihin muijiin.

30/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailla kuin olisitte kavereita.

Mitä tämä edes tarkoittaa? En minä ainakaan deittaile kavereitani, enkä edes katso sillä silmällä. Kavereideni ei tarvitse pelätä, että alkaisin heitä lähentelemään tai heille flirttailemaan tai mitään muutakaan, mitä lliittyy deittailuun mutta ei kaverisuhteisiin. -ap

Mitä epäselvää tässä on? Toinen haluaa tutustua alkuun kaverina, eli juurikin hauskaa ajanviettoa ja jutustelua ilman lähentelyä. Sitten jos kiinnostus syttyy niin voi edetä pidemmälle, mutta varsinkin nettitreffien suhteen on mielestäni täysin turhaa painostaa menevänsä "treffeille". Pelkän profiilin perusteella ei voi luvata tunteita, joten miksi ottaa turhia paineita.

Vierailija
31/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailla kuin olisitte kavereita.

Mitä tämä edes tarkoittaa? En minä ainakaan deittaile kavereitani, enkä edes katso sillä silmällä. Kavereideni ei tarvitse pelätä, että alkaisin heitä lähentelemään tai heille flirttailemaan tai mitään muutakaan, mitä lliittyy deittailuun mutta ei kaverisuhteisiin. -ap

Mitä epäselvää tässä on? Toinen haluaa tutustua alkuun kaverina, eli juurikin hauskaa ajanviettoa ja jutustelua ilman lähentelyä. Sitten jos kiinnostus syttyy niin voi edetä pidemmälle, mutta varsinkin nettitreffien suhteen on mielestäni täysin turhaa painostaa menevänsä "treffeille". Pelkän profiilin perusteella ei voi luvata tunteita, joten miksi ottaa turhia paineita.

Mitä epäselvää siinä ei ole? Tässäkin on jo ketjun verran tulkintoja, mitä tällainen fraasi tarkoittaa, ja kaikki ovat ihan varmoja omasta tulkinnastaan. Mielestäni mikään ei voisi olla vahvempi merkki epäselvyydestä.

Myönnän kyllä, etten ole koskaan kuullut kenenkään treffailevan tuolla tavalla kuin sinä kuvailet. Jos tapaan uuden ihmisen potentiaalisena romanttisena kumppanina, suhtautumiseni on aina erilainen kuin silloin, kun tapaan jonkun potentiaalisena kaverina. Näin silloinkin, kun en ole itse ihan varma tunteistani. -ap

Vierailija
32/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä, että ei oikeastaan kiinnosta koko ihminen.

Voiko tästä vetää johtopäätöksen, että sun kaverit ei ole kiinnostavia? Miksi olet kavereidesi kanssa?

Vierailija
33/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tämä tarkoittaa, että olen todella vakavissani liikkeellä ja haluan tutustua ihmiseen hyvin ja rauhassa ennen kuin jutusta tulee liian vaikeaa seksin tai muun nopean etenemisen vuoksi. En missään nimessä tarkoita tällä että en ole kiinnostunut tai en haluaisi seksiä, päin vastoin tällaista kunnollista ja hidasta tutustumista jaksan vain sellaisten kanssa, joista olen todella vakavasti kiinnostunut loppuelämä yhdessä -perspektiivistä.

Jos olisin friendzonettamassa jotakuta, sanoisin: haluaisin olla kanssasi kavereita / jatkaa kavereina. Tai jotain vastaavaa. Mielestäni se on aivan eri asia kuin ap:n referoima lausahdus.

Vierailija
34/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa juurikin sitä että ei flirttailua, lähentelyä, kaksimielisiä viestejä. Semmoista mitä ollaan kavereiden kanssa eikä yritetä iskeä. Vaan ihan normaalisti jutellaan ja tutustutaan.

Vierailija
35/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle se tarkoittaa, ettei seksiä kovin alussa, mutta vakavaa suhdetta etsitään. Joillekin, ettei tiedä, haluaako mitään vakavampaa myöhemminkään.

Vierailija
36/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että henkilö on vässykkä. Ei jatkoon. Vittuako sitä sitten deittailee, jos haluaa vaan ystäviä. Niitä normaali ihminen löytää helposti mistä vaan.

Vierailija
37/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän