Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkien hiuksien pelastaja?

Vierailija
08.10.2016 |

Kysyn nyt onko joku saanut huonokuntoisista hiuksista parempikuntoiset jollain aineella? En ole siis kiinnostunut aineesta jota on käytetty pitkään ja siksi hiukset hyväkuntoiset, (sitä kun ei tiedä johtuuko juuri tuosta aineesta..).

En haluaisi leikata hiuksiani, mutta takkuuntuvat todella herkästi, auki ei voi enää pitää. En käsittele hiuksiani mitenkään (suoristusraudat yms.), mutta hoitoaineen usein jätän laittamatta tai unohdan, koska hiukset kuivuvat silloin todella hitaasti. Ja silloin pitää käyttää fööniä, sitä käytän kuitenkin vain sen verran, että hiukset irtoavat toisistaan... Hoitoaineet myös litistävät hiukseni ikävästi lättänäksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aquis-hiusturbaani on myös mun suositukseni. Sen avulla saat saat föönaustarpeen minimiin. Lisäksi ei takuta hiuksia niinkuin froteepyyhe. Sain turbaanilla mun raidoituksen takia huonoon kuntoon menneen tukkani taas kiiltäväksi ja terveeksi.

Vierailija
22/27 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ovat kuollutta ainetta. Ei niiden "kuntoa" saa parannettua kuin saksilla tai silikonilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ovat kuollutta ainetta. Ei niiden "kuntoa" saa parannettua kuin saksilla tai silikonilla.

Se varmasti vähän riippuu siitä, mitä kunnon parantamisella tarkoitetaan. Tosi käsiteltyä hiusta ei tietenkään saakaan terveeksi mitenkään, mutta jos nyt puhutaan vaikka luonnonkiharasta hiuksesta (ääripäässä afrohius), niin sehän on luonnostaan kuivaa ja vaatii ihan erilaista hoitoa näyttääkseen tietynlaiselta kuin suora hius. En teeskentele, että tietäisin aiheesta hirveästi, olen vähän afrohiusten hoidosta ihan mielenkiinnosta lukenut, ja kyllä niitä tosiaan hoidetaan ihan eri tavalla kuin meikäläisen suoraa hiusta. Suoraan hiukseenkin kyllä voi vaikuttaa kaikenlaisilla aineilla. Hiuksen pinnassa on hiussuomuja, ja jos ne aukeavat, hius takkuuntuu helposti. Etikkakäsittely sulkee hiussuomuja. Varmasti joku muukin aine, mutta mä käytän tuota.

Vierailija
24/27 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aquis:n hiuspyyhe on mun suosikki. Kun kuivaa sillä pesun jälkeen ennen hoitoaineen levitys saa perushoitoaineestakin kummasti tehoa irti. Normipyyhkeen kanssa en ole vastaavaa eroa huomannut. Aina toki parempi kuin hoitsikan laitto kuivaamattomaan hiukseen. Silloin valuu vaan veden mukana pois eikä pääse vaikuttamaan. Biodellylläkin on Aquisia.

Vierailija
25/27 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nekku, onko tuo jotain uutta Suomessa? Minulla oli jo vuosia sitten silloisessa asuinmaassani tuollaisia. Eivät ne mitään ihmemyssyjä ole. Kuivaamiseen tarkoitettuja, ilmaiseksikin niitä kampaajat antoivat. Ja suomineito maksaa 39 euroa tuollaisesta!?

Vierailija
26/27 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei löydy, suurin osa vain hiustenhoito-ohjeita... Tiedän kyllä miten niitä hoidetaan, mutta nyt vain asiat estäneet sen........m

Vierailija
27/27 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoaine

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän