Olen tosi yksinäinen. Täälläkään kukaan ei vastaa aloituksiini :(
Teen ihan tavallisia aloituksia tyyliin: Mitä teette juuri nyt?
Tänään päätin vetää lärvit ja palstailla kunnolla. Olen paljon rohkeampi päissäni. Saatan lähteä lähikuppilaankin, jos hurjaksi ryhdyn.
Join jo kaksi sidukkaa :)
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko suihin tai anaaliin? Nimittäin jos otat niin olisin kiinnostunut juttelemaan kanssasi syvällisesti.
Etsi jostain maatila. Kysy isännältä tai emännältä, onko heillä laitumilla sähköpaimenta. Jos on niin käy kusasemassa siihen lankaan tai ota kosketus ihan sillä pikku nakillasi. Sen jälkeen et unelmoi vähään aikaan suihinotosta etkä muustakaan.
😂
Minäkin olen yksinäinen vaikka avokki ja lapsi onkin,akka ei suostu tulemaan metriä lähemmäksi eikä ole moneen vuoteen suostunut edes koskemaan.
jotain helvetin kuoleman tautia puskee päälle,henki ei kulje,pää täynnä räkää,tuntuu että silmäluomien alla olisi hienoa hiekkaa,joka paikkaan pakottaa ja palentaa,peiton alla hämärässä voi maata kippurassa.
olen haaveillut miltä tuntuisi kun alaston nainen tulisi ja painaisi kuuman vartalonsa minua vasten ja pitäisi hyvänä,vielä kun olisi isot tissit mitkä tuntisi selvästi omaa ruhoa vasten.
Syön pitsaa, tein elämäni ekan hakemuksen sossuun, koska vakuutussyhtiö ei maksa! Oon saikulla, koska ahdistaa.
Etsi jostain maatila. Kysy isännältä tai emännältä, onko heillä laitumilla sähköpaimenta. Jos on niin käy kusasemassa siihen lankaan tai ota kosketus ihan sillä pikku nakillasi. Sen jälkeen et unelmoi vähään aikaan suihinotosta etkä muustakaan.