Kysymys teille jotka olette löytäneet kumppanin yhteisten kaverien kautta
Tämä viesti tulee saamaan rutkasti enemmän alapeukutuksia kuin yläpeukutuksia, mutta kysynpä silti:
Eikö siinä ole sellainen ongelma/riski että kaverit saa tietää intiimeimmätkin yksityiskohdat. Eikö esimerkiksi hermostuta ottaa mieheltä suihin kun tietää että kohta saattaa kaikki tuttavat sitten tietää että "X" tykkää ottaa pippelin suuhunsa, jne?
Vai onko muka aina ihan itsestäänselvää että seksielämän yksityiskohdista ei sana leviä niille läheisille tuttaville?
Kommentit (12)
Mua stressaisi se, jos alkaisin seurustelemaan veljeni kaverin kanssa, että eron jälkeen pitäisi taas tavata ja kaikki varmaan tietäisi intiimit asiat.. Ukot kun puhuu saunassa kaikkea..
Yleensä tuossa tilanteessa ne kaverisuhteet vähän väljähtyvät koska parisuhde on aina ykkönen. Siksi ei kannata kaupata bestistään kenellekään ellei halua menettää sitä.
Tuo varmaan riippuu omasta ja kaveripiirin ikähaarukasta.
Jos on kyse aikuisista ihmisistä niin ei tule niin shokkina kenellekään että löytyy pimppaa ja pippeliä ja että niillä on jokin rooli seksikuvioissa. Ai niin, je että seksiä nyt ylipäätään on :)
Toki jos Jorma 30 v tykkäisi pitää pippeliä Vilman 12 v suussa niin Jormaa jännittää meneekö tieto Vilman kavereille ja jonkun vanhemmille. Tai jos kumpikin parisuhteen osapuoli on vielä seiskaluokalla.
Vierailija kirjoitti:
Öööö mun mies ei ole 18-vuotias kakara, joka jakaa suihinotto tarinat muille.
oletko ihan varma ettei kuitenkin ole kertonut
Meillä ei kumpikaan kerro toisen henkilökohtaisia asioita muille.
Vaikka kuinka kumppanisi olisi tuntematon ystävillesi, niin aina löytyy tutun tuttu tai sukulainen, joka tietää hänet jostain.
Ymmärtäisin jos kyseessä olisi jokin satunnainen kumppani mutta jos puhutaan seurustelusuhteesta niin kuulostaa hieman erikoiselta nuo epäilyt. Vai oletko yleensä joutunut kohtaamaan sitä, että miehesi puhuu kavereille teidän intiimiasioista. Kaipa nyt sen verran pitää kunnioitusta toista kohtaan olla ettei puhu tollasista.
Öö. En jaksaisi olla erityisen huolissani siitä, kertoisiko joku mun tykkäävän ottaa suihin, se kun on suhteellisen tavanomaista seksuaalista toimintaa. Toki jos itselläni olisi jotain viehtymystä eriteleikkeihin, niin saattaisikin jännittää että kertooko partneri muille... ainiin mutta mä olen yhdessä aikuisen ihmisen kanssa, joka ymmärtää että jos hän kertoo mun seksijuttuja eteenpäin, niin hän kertoo myös omiaan, eli useimmiten on ihan hiljaa.
Ei meidän kaveripiirissä puhuta seksistä
En usko, että mieheni "leveilee" suihinotoilla tms. Eikä se minua kyllä edes haittaisi. Ehkä saattaisi posket punottaa jos appivanhemmille kertoisi. :D... Tai sitten ehkä jos haukkuisi taitojani, sitten voisi ketuttaa. Kokemuksieni perusteella näin tuskin tapahtuu.
Ja kuten joku tuossa aiemmin mainitsi, eiköhän aikuiset ihmiset tiedä että yleensä parisuhteessa harrastetaan seksiä.
noeikai kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko ihan varma ettei kuitenkin ole kertonut
Olen täysin varma. Mieheni on myös paras ystäväni ja tunne kyllä hänet niin hyvin, ettei tarinoita jakelisi. Ei kehtaa ja halua.
Olen 9. kuulla raskaana. Vähän hitaampikin kaverini varmasti tajuaa että jotain lääkärileikkejä on miehen kanssa tullut leikittyä.