Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta raxin taso on laskenut! Jotenkin muuuttunut ihan surkeaksi!!!

Vierailija
08.10.2016 |

Ei sillee, että mikää hienoravintola olisi ollutkaan, mutta taso on laskenut jotenkin huonommaksi!! Ruuat eivät ole niin hyviä enää enkä koe millään tavalla fiksuksi mennä syömään ja maksamaan tuollaisesta kun niitä voi tehdä kotona.
Sitten ne muovimukit... jotenkin ällöttäviä. Ennen oli sentään kertakäyttö pahvimukit näiden lisäksi sielä on sotkuista ja ympärillä ihan järkyttävä meteli. Pikkulasten melskausta ja muu hälinä, että ei edes omia ajatuksia kuule.

Ei taida olla mun paikka enkä meinaa mennäkkään sinne syömään kuin pakosta jos ei ole muuta vaihtoehtoa.

Muistanko ihan vääri vai oliko tuo paikka joskus parempi tasoisempi? Ei tietenkään mikään hienoravintola, mutta minusta kuitenkin joskus tuo paikka oli paljon parempi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan syönyt Raxissa.

Kannattaisi syödä, olisi sitten sinullakin jotakin kerrottavaa lapsenlapsenlapsillesi.

Vierailija
22/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella ja turun skanssissa tullu käytyä raxissa ja mietin että on parantunut 500%sesti. Ennen kaikkia maailman upeimmat salaatipöydät, ihania uunikasviksia, cesarsalaatit yms. Upeat kulho ja ottimet jne.

Parantunut? Millä standardilla mitattuna?

Käytiin miehen kanssa skanssin Raxissa pari kuukautta sitten. Sitä edellisestä käynnistä oli vierähtänyt jo 10 vuotta, joten en ehkä osaa verrata...

Mutta ihan kauhea sikalahan se oli. Pimeä (varmaan siksi ettei ne kaikki paskat seinissä näy), lasagne ui rasvassa, kermaperunat ui rasvassa. Salaatit oli ihan ok, mutta siis jotain salaatti-hernemaissipaprika-kurkku-tomaattilinjaa, ei mitään hienoa. Pari pitsanpalaa söin, ei ne kummosia ollut. Lisäksi nakkeja, kun ei niitä muita rasvalaatikkoja voinut ajatellakkaan. Henkilökuntaa oli kaksi, toinen rahasti, kanto ruokaa pöytään ja siivosi. Toinen oli keittiössä. Säälitti. Aterimet ja lautaset oli osin likaisia.

Parasta tuossa läävässä oli hanasta otettu coca-cola PAHVIMUKIIN.

Ei tartte mennä toiste. Martina toisella puolella on ihan ok, tosin se on ihan perseestä kun ne lopetti asianmukaisen pöytiin tarjoilun, joten yleensä ollaan valittu Mylly kun siellä vielä saa vielä kunnon palvelua ravintolassa. Jos maksan ateriasta 15-30€ + juomat, alkupalat, jälkkärit niin kyllä haluan että se tarjoilija tulee palvelemaan sinne pöytään saakka eikä toisinpäin. Ja huom! En syytä tarjoilijoita, eihän ne näistä päätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneen neljän vuoden aikana Raxin hinnat ovat myös nousseet melkoisesti, sillä vuoden 2012 syksyllä Raxin pelkkä ruoka maksoi 8,90€ (nykyään 10,95€) ja jäätelö 1€ (nyk 2€)

Vierailija
24/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan ole nähnyt mitään muovimukeja. flamingossa käytiin jokin aika sitten perheen kanssa ja kyllä siellä oli jonot ulos asti ja ihan normaalin näkösiä ihmisiä. ja pahvimukit. muutenkin hyvännäkönen salaattipöytä . jos oli likaista niin sitä ei nähnyt kun oli niin pirusti jengiä

Vierailija
25/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso vaihtelee paikkakunnittain.

Vierailija
26/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menneen neljän vuoden aikana Raxin hinnat ovat myös nousseet melkoisesti, sillä vuoden 2012 syksyllä Raxin pelkkä ruoka maksoi 8,90€ (nykyään 10,95€) ja jäätelö 1€ (nyk 2€)

oletkos älykääpiö millään vastaavalla alalla itse? palkat nousee, vuokrat nousee, juoksevat kulut nousee ja RAAKA-AINEHINNAT nousee. ravintolan tarkoitus on tehdä VOITTOA. siksi hinnat nousee.

Vierailija
27/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan syönyt Raxissa.

Kannattaisi syödä, olisi sitten sinullakin jotakin kerrottavaa lapsenlapsenlapsillesi.

Uskoisin että he mieluummin kuulevat siitä mitä söin  La Tour d'Argentissa. Tuskin tulen ikinä Raxissa aterioimaan.

Vierailija
28/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy enää raxissa, samasta syystä. Olen ihan normipainoinen, mutta kun käyn buffetissa, syön kyllä ihan liikaa joka kerta, mikä buffetti vaan. Sitten en kyllä syökään koko päivänä enää mitään tai jos meen illalla, syön päivän aikana suunnilleen vaan hedelmän. 

Vierailija
29/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

analyytikko kirjoitti:

Kaikki Raxissa mässäilevät, huomio!

Kertokaapa pituutenne ja painonne.

Mies, pituus 181 cm ja paino 81 kg.

Vierailija
30/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flamningo rax on ok. Tosin näkee, että henkilökuntaa esim. lounasaikaan liian vähän..viime perjantaina yksi.

Vierailija
31/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyis olla lihapitoisempia nakit ja lihapullat.

Vierailija
32/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

analyytikko kirjoitti:

Kaikki Raxissa mässäilevät, huomio!

Kertokaapa pituutenne ja painonne.

167cm ja 58kg.

Vierailija
33/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin karsea läävä, että en enää suostu menemään vaikka lapset koittavat mankua. Kaksi kertaa ollaan vaan käyty, enää en mene.

Vierailija
34/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletkos älykääpiö millään vastaavalla alalla itse? palkat nousee, vuokrat nousee, juoksevat kulut nousee ja RAAKA-AINEHINNAT nousee. ravintolan tarkoitus on tehdä VOITTOA. siksi hinnat nousee.

Olen merkonomi ja ymmärrän kyllä yrityksen toiminnan periaatteen.

Mutta Raxin hinnat ovat kyllä nousseet aivan kohtuuttomasti, jos ottaa huomioon, että tarjonta on samalla heikentynyt huomattavasti.

Vierailija
35/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzat ovat yksinkertaisesti vain niin huonon makuisia. Tykkään käydä buffeteissa kun siellä saa maistaa vähän kaikenlaista. Viimeksi kun menin Raxiin, teki mieli hakata päätä seinään että miksi tulin tänne. Salaattipöytä on paras, vaikkakin ihan perusjuttuja vain. Ruokia oli vain kahta erilaista vaikka ennen oli vaikka mitä. Sekä tietty ne eineslihapullat ja -nakit. Pahaa teki kun niitä maistoin. Pizzoista ihan sama mitä oli täytteenä, kaikki maistui pahalta. Aloin todella miettimään että eikö minulla ole ennen ollut minkäänlaista makuaistia kun niitäkin tullut syötyä ihan mielellään. En ymmärrä miten onnistuvat niin pilaamaan ne pizzat, pohjan teko on kuitenkin niin yksinkertaista ja täytteitä vaan päälle. Maistuvat siltä kuin joku mikrossa olisi lämmittänyt viikon vanhaa pizzaa. Huh, onneksi ei tartte enää tuhlata rahaa siihen paikkaan!

Vierailija
36/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen merkonomi ja ymmärrän kyllä yrityksen toiminnan periaatteen.

Mutta Raxin hinnat ovat kyllä nousseet aivan kohtuuttomasti, jos ottaa huomioon, että tarjonta on samalla heikentynyt huomattavasti.

näyttäis kyllä tänä vuonna muuttuneen täysin, ainakin salaattipuolelta.

Vierailija
37/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 vielä. Ja jos erehdyt menemään syömään muulloin kuin ruuhka-aikaan niin saat pureskella niitä kylmiä kuivia pizzankoppuroita ennen kuin ehkä tunnin päästä joku vaivautuu tekemään tuoretta pizzaa (ja yllättyä kun se tuore ei sen paremmalta maistu).

Vierailija
38/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan Rax on siisti. Ja hiljainen. T. 90-senttinen mutta yli 200-kiloinen rouva Pohjois-Helsingistä.

Vierailija
39/39 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni oli vuosia sitten tet harjoittelussa siellä ja kertoi miten samalla luutulla jolla vessan pinnat pestiin pyyhittiin myös pöytiä... Tämä Helsingissä paljon ennen kuin keskustan rax siirtyi Aleksanterinkadulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi