Miksi yhden ihmisen seurassa
tunnen itseni tosi vaivautuneeksi enkä keksi mitään sanottavaa? Kyseessä työkaveri. Kaikkien muiden kanssa on helppo olla, kysellä kuulumisia tms., mutta tämän yhden kanssa on niin hankalaa. Ja aina on ollut näin, ihan kuin olisi kaksi saman merkkistä magneettia jotka hylkivät toisiaan.
Kommentit (4)
Tarvitseeko kaikkien kanssa jutella, etenkin jos mahdolliset keskustelut eivät millään liity työhön?
Mä olen vissiin tuollainen hankala työkaveri. Ei minua edes kiinnosta keskustella, ellei kyse ole siitä mitä töissä tehdään. Itse koen hankalina työkavereina ne joiden kanssa pitäisi puhua paskaa kaiken aikaa.
Jotain negatiivista kemiaa tässä on, mutta outoa on se että viime aikoina olen alkanut nähdä unia tästä työkaverista. Se on siksikin outoa, koska en voisi koskaan ajatella hänestä mitenkään romanttisessa mielessä...
ap
Henkilökemiat ei aina kohtaa. Varmasti olet joskus kohdannut päinvastaistakin, kun tuntuu että jonkun kanssa natsaa heti niin kuin olisi kauemminkin tunnettu.
Toki taustalla voi olla jotain muutakin jännitettä, vääriä käsityksiä, huhupuheita tms.