Sisareni pahoinpiteli minut ja pääsi kuin koira veräjästä!
Eli murtui jäsen ihan. Lääkärikin jolle kerroin tapauksen suuttui vain minulle. En todellakaan sanonut sisarelleni kuin oman mielipiteeni ammattiasiasta, hön on ollut aina kateellinen minulle ja hyökkäsi väkivaltaisesti ja yli 35 v jo kimppuuni. Minusta hänet olisi pitänyt asettaa vastuuseen mutta kaikki vaan hyssyttelivät. Eniten ihmettelen lääkäriä joka purki minuun myös vihaansa vaikka olin selkeästi ja todistettavasti se uhri.
Kommentit (8)
Tiedän tunteen. Minunkin sisareni on pahoinpidellyt minua, kolmesti. Ei tosin murtumia, mutta ruhjeita ja silmä mustana. En ole enää tekemisissä.
No eikös se ole ihan sun oma asia, vietkö homman eteenpäin poliisille... Vai sen lääkärinkö ois sisartas pitänyt nuhdella?
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole ihan sun oma asia, vietkö homman eteenpäin poliisille... Vai sen lääkärinkö ois sisartas pitänyt nuhdella?
Odotin lääkäriltä todellakin asiallista käytöstä kun näki murtumani ja sen että olin kokenut kovia. Onko liikaa odotettu jotenkin? Ei siinä mitään vihareaktiota älyä edes odottaa ällistyin vain todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Minunkin sisareni on pahoinpidellyt minua, kolmesti. Ei tosin murtumia, mutta ruhjeita ja silmä mustana. En ole enää tekemisissä.
Aika selkeästi häiriintynyt on sinunkin sisaresi kyllä nämä pitäisi aina ilmoittaa poliisiin vaikka olisikin sisar.
Luulempa, ettei lääkärikään aina jaksa näitä kännissä tappelevia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Luulempa, ettei lääkärikään aina jaksa näitä kännissä tappelevia naisia.
Kuulehan en juo ollenkaa ja kyseessä oli päivä ja kirkollinen kotijuhla. Ja lääkärini tietää tasan tarkkaan että olen raitis ihminen, tuntenut vuosia .
Oliko tämä ensimmäinen lääkärireissusi? Lääkärit nyt ovat pääosin vihaisia tai vähintäänkin tympeitä menitpä millä asialla tahansa. Välillä tuntuu, että pitäisi anteeksi pyytää, kun niin menin häiritsemään työpäivää.
Poliisille voit aina tehdä rikosilmoituksen itse.