Tupakoijat ovat tekopyhiä!
Moni parvekkeella polttava sanoo, että ei se savu ketään haittaa. No miksi sitten polttaa parvekkeella eikä siellä kämpässään sisällä, jos savu ei kerran haittaa!? Sama koskee niitä, jotka polttavat autossa ikkunat auki. Miksi niitä ikkunoita täytyy pitää auki, jos savu ei kerran haittaa!?
Kommentit (26)
Miksi te vedätte viinaa? Tää on pyhä aihe suomessa.Jos kysyn kaupankassalla miksi ostatte kaljaa kun teillä on pieniä lapsia niin löytyy miljoona selitystä?
Sitäpaitsi nuoriso on siirtynyt nuuskaan.
Mee katsomaan yläkoulujen laipioita,niissä nuuskamällejä.
Halvempaa (eikä näy näille tupakkafanaatikoille) jos mälli huulessa.
Tosin vaarallisempaa kun nuuskassa mm;radioaktiivisia-aineita.
Itse poltan luomu tupakkaa.
Ei lisättyä nikotiinia yms.
Viinaa en juo saati olutta,tatuoineita vihaan,olen kasvissyöjä,autoa en omista joka saastuttaa ja kuluttaa ympäristöä enemmän kuin tupakki :D Ketään en ole pieksänyt tupakanpolton jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täytyy myöntää että en kyllä erota ihmisestä onko hän kansallisuudeltaan venäläinen, ukrainalainen, latvialainen vai vaikka ihan suomalainen. Kansallisuus ei näy naamasta, vain geenit eikä ne liity mitenkään siihen missä henkilö on syntynyt tai asuu.
Täh? Kyllähän ulkomaillakin heti tunnistaa toiset suomalaiset. Ja väitätkö, että esim. japanilaiset ja suomalaiset näyttävät samoilta? Huhhuh tuota äärisuvaitsevaisuutta taas :D
Se ei tee kenestäkään vielä välttämättä venäläistä, että näyttää venäläiseltä. Kai ymmärrät että Suomessakin asuu monta ihmisistä joiden vanhemmat ovat esim. venäläisiä mutta lapsi syntynyt suomessa ja näin ollen suomalainen? Ja kyllä muutenkin suomalaisen on vaikea erottaa mistä Itä-Euroopan maasta joku vieras ihminen on kotoisin. Tuskin 100% varmasti erotat toisistaan korealaista ja japanilaistakaan.
Käyttäjäinen kirjoitti:
Onko se jokin ihme? Tupakointihan kertoo ylivertaisesta tyhmyydestä ja todennäköisesti sinä haiset pahalle.
Oot jutellu jonkun ihmisen kanssa koko illan, pidät sitä fiksuna ja tuoksuukin hyväktä. Hän käy röökillä ja on sen jälkeen alimpaan kastiin kuuluva öykkäri rikollinen? "Olit todella hyvä tyyppi ja tullaan kaikin tavoin toimeen,mutta sä poltat" mun mielestä ihan naurettavaa
Miksi pitäisi aloittaa suhde sellaisen kanssa, joka todennäköisesti saa keuhkoahtauman tai keuhkosyövän? Lisäksi pussailu tupakoivan naisen kanssa on aivan hirveää. BEEN THERE DONE THAT!
absoluuttifaboluus kirjoitti:
Miksi te vedätte viinaa? Tää on pyhä aihe suomessa.Jos kysyn kaupankassalla miksi ostatte kaljaa kun teillä on pieniä lapsia niin löytyy miljoona selitystä?
Viinaa en juo saati olutta,tatuoineita vihaan,olen kasvissyöjä,autoa en omista joka saastuttaa ja kuluttaa ympäristöä enemmän kuin tupakki :D Ketään en ole pieksänyt tupakanpolton jälkeen.
Niin paljon virheitä tuossa tekstissä, että pakko olla tupakoijan kirjoittama :)
Vierailija kirjoitti:
absoluuttifaboluus kirjoitti:
Viinaa en juo saati olutta,tatuoineita vihaan,olen kasvissyöjä,autoa en omista joka saastuttaa ja kuluttaa ympäristöä enemmän kuin tupakki :D Ketään en ole pieksänyt tupakanpolton jälkeen.Niin paljon virheitä tuossa tekstissä, että pakko olla tupakoijan kirjoittama :)
Olen kuumeessa.Se ei tule tupakoinnista mutta viina tuhoaa aivosoluja
Sulla on onneks muutama,mutta juot vielä nekin,älä huoli
Isäni kuoli keuhkosyöpään jonka sai maaleista ja kivipölystä.
Polttanut ei koskaan.
Siinä jälleen tupakoija osoitti tyhmyytensä kuvittelemalla, että yksittäistapaus muka todistaa jotakin.