Huomenta! Miksi olet hereillä näin aikaisin?
Kommentit (43)
Olen nukkunut koko yön huonosti. Yskittää ja nenä tukossa. Seuraavan tunnin aikana mieheni luultavasti herää ja syödään yhdessä aamiaista.Tai sitten ei herää ja minäkin voisin nukahtaa uudelleen.
Heräsin neljältä mutta onneksi nukahdin taas. Seuraavaksi heräsin kuudelta enkä ahdistukselta saanut enää unta. Aion selailla palstaa ja lukea koulujuttuja.
Lauantaitöitä. Eli syön aamupalan ja lähden töihin. Työ alkaa kello yhdeksän.
Mulla kanssa sisäinen kello on aika kärppänä. Tänään itseasiassa heräsin myöhään, vasta klo 7.20. Nyt on tee hautumassa. Aamu menee rauhallisesti sohvalla sitä hörppien. Taidanpa seuraksi ottaa Raija Orasen ja Kekkosen.
Vierailija kirjoitti:
Juon lisää kahvia ja kuivattelen hiuksiani, jotka ovat suihkun jäljeltä märät. Mielestäni säännöllisyys on ihmiskeholle hyväksi. Yritän siis herätä samaan aikaan joka aamu, oli loma tai työpäivä.
Inhosin sitä kun äiti yritti väittää MULLE samaa. Ei se vittu niin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon lisää kahvia ja kuivattelen hiuksiani, jotka ovat suihkun jäljeltä märät. Mielestäni säännöllisyys on ihmiskeholle hyväksi. Yritän siis herätä samaan aikaan joka aamu, oli loma tai työpäivä.
Inhosin sitä kun äiti yritti väittää MULLE samaa. Ei se vittu niin ole.
Se oli vain joku hänen oma harhainen kuvitelmansa, ei todellakaan vittu koskenut mua. Ja on mullakin ihmiskeho saatana.
Vierailija kirjoitti:
Niin että sä olet ihan idiootti, joka turhaan toimii tuolla perusteella tietyn kaavan mukaan, koska ihmiskeholle tuosta ei ole mitään hyötyä. Jos se on siis perusteesi.
Heräsin 7 jälkeen, koska tälle aamulle on otettu hieronta-aika. Sen jälkeen puoliso tulee myös keskustaan, käydään syömässä ja sitten suunnataan messuille. Varmaan ihan kiva päivä tiedossa.
olen ollut hereillä koko yön. ihanaa tämä unettomuus. tuntuu kuin olisin humalassa, mutta uni ei vain tule.
Huomenta 😌 Syön, pesen hampaat ja lähden treeneihin.
Herään joka aamu viideltä.Nyt seuraavan tunnin aikana syötän lapset ja katsomme piirrettyjä sitten vien kaksi kolmesta lapsesta isälle. Sen jälkeen ajattelin siivota ja ostella itselle vaatteita talveksi. Lapset tulevat iltapäivällä takaisin ja voitaisiin mennä puistoon ulkoilemaan.
Kuopus herätti klo 7. Koirat on pissitetty ja nyt syödään aamupalaa.
Vauva herää joka aamu kuuden aikoihin
Menin nukkumaan neljältä ja heräsin kahdeksalta. En haluaisi olla hereillä mutta kroppa ei ilmeisesti tarvitse enempää. Seuraavan tunnin aikana selaan av:tä ja juon kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Lentokentällä työmatkalla, 20 h matkaa edessä, vituttaa
Matkatyö on perseestä. Onneksi sain kenkää ja uuden työn.
Viime aikoina olen nukkunut tosi huonosti kun työasiat vaan pyörivät mielessä. Heräsin 7 aikaan, pyörin puolituntia sängyssä ja nousin sitten ylös. Siivoilin hiljakseen ja nyt alan katsomaan telkusta formulaa. Mies herää ehkä pari tunnin päästä ja teinit on pakotettava ylös puolen päivän aikaan.
Olin katsomassa The Curea, 3 tunnin yöunet takana. Hii haa!
Nukuin hyvät yöunet ja sisäinen kello herätti kuuden aikoihin, mies lähti seitsemältä mökkihommiin, teinillä alkaa harrastukseen liittyvä koulutus klo 9. Laittelin aamupalaa, pyykkejä ja suunnittelin geokätköilyreittini mihin suuntaan tänään. Tunnin sisällä lähden reitilleni. Viikonloppuaamut ovat parhaita, en malta hukata sekuntiakaan :-).
Mun unentarve on vähentynyt. Toissayönä menin lapsen kanssa samaan aikaan nukkumaan ja heräsin kahdelta yöllä aamuun. Viime yönä sinnittelin yli puolenyön joten unta riitti pidempään.
Aion keittää kahvit ja pojalle puuroa. Ei muita suunnitelmia. Ehkä avaan jopa tvn
Mulla on lapsi sairaalassa, lähden kohta hänen luokseen.