Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isännöitsijä haluaa antaa meille asunnon, koska nykyinen vuokra-asunto on kosteusvaurioinen. Isännöitsijä antaa viikonlopun aikaa miettiä asiaa.

Vierailija
07.10.2016 |

Miten kauan asukkaalla on oikeasti aikaa miettiä vuokra-asunnon vastaanottamista? Mitä laki sanoo asiasta? Asunto on isännöitsijä valitsema, minulla ei ole asukkaana oikeutta osallistua vuokra-asunnon valintaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä mahdollisuus itse etsiä uusi. Ei kai sillä isännöitsijällä ole niitä tyhjiä asuntoja tuosta vaan. Mikä vika tarjotussa?

Vierailija
2/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on teillä mahdollisuus itse etsiä uusi. Ei kai sillä isännöitsijällä ole niitä tyhjiä asuntoja tuosta vaan. Mikä vika tarjotussa?

Isännöitsijä ei halua kertoa, onko kyseisessä rapussa meteliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sekö on pääasia?

Vierailija
4/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sekö on pääasia?

Kysymys: Onko vuokra-asunnossa vuokraa maksava asukas valmis maksamaan metelistä?

Minä maksan vuokran hiljaisuudesta, en metelistä.

Vierailija
5/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sekö on pääasia?

Kysymys: Onko vuokra-asunnossa vuokraa maksava asukas valmis maksamaan metelistä?

Sinä maksat vuokran asumistasi neliöistä, et koko talosta.

Vierailija
6/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sekö on pääasia?

Sinä maksat vuokran asumistasi neliöistä, et koko talosta.

Sinä puhut koko talosta. Minä puhun siitä että onko isännöitsijä velvollinen olla kertomatta mahdollisesta meteli-asukkaista rapussa. 

Vierailija
7/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän asunnossa on kosteusvaurio ja toinen asunto ei kelpaa tilalle? Olisitte tyytyväisiä, että isännöitsijä haluaa toimia noin nopeasti ja järjestäisi teille uuden asunnon. Varmaan hän antoi viikonlopun aikaa miettiä ja maanantaina asunto annetaan toisille jonossa oleville. Tottakai voitte asua homeasunnossa vaikka puoli vuotta, jos mikään muu asunto ei teille kelpaa. Tuskin isännöitsijällä tyhjiä asuntoja on tuosta vain antaa eli jos tuo ei kelpaa, voitte joutua odottelemaan uutta asuntoa muutaman kuukauden. P.S. Mistä isännöitsijä tietää, onko joku rappu hiljainen vai ei, ei hän niissä asunnoissa asu.

Vierailija
8/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän asunnossa on kosteusvaurio ja toinen asunto ei kelpaa tilalle? Olisitte tyytyväisiä, että isännöitsijä haluaa toimia noin nopeasti ja järjestäisi teille uuden asunnon. Varmaan hän antoi viikonlopun aikaa miettiä ja maanantaina asunto annetaan toisille jonossa oleville. Tottakai voitte asua homeasunnossa vaikka puoli vuotta, jos mikään muu asunto ei teille kelpaa. Tuskin isännöitsijällä tyhjiä asuntoja on tuosta vain antaa eli jos tuo ei kelpaa, voitte joutua odottelemaan uutta asuntoa muutaman kuukauden. P.S. Mistä isännöitsijä tietää, onko joku rappu hiljainen vai ei, ei hän niissä asunnoissa asu.

Se on totta että isännöitsijä haluaa toimia nopeasti asunnon järjestämisen kohdalla. Mutta... Ei se tyhjillään oleva vuokra-asunto tule asukkaan käyttöön viikonlopun jälkeen. Tarvitaan vuokrasopimus, ja 2-3kk takuuvuokra. Sosiaalitoimisto auttaa takuuvuokra-asiassa mutta... Onko sosiaalitoimisto valmis perimään takuuvuokran takaisin? Minä jouduin tilanteeseen että Ns. Vaihtokämppä oli nykyistä vuokra-asuntoa kalliimpi. En ottanut vaihtokämppää vastaan, myöhemmin sain tietää että nykyiseen vuokrahintaan kuuluvia asuntoja oli tarjolla mutta... Ei minulle. Isännöitsijä tietää kyseisen rapun meteli-tilanteesta tarkistamalla asian asukkaista koskevasta varoituskansiosta.

Vierailija
9/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kaikki naapurit edes valita metelistä, joten metelistä ei voi tietää välttämättä muuten kuin asumalla.

Vierailija
10/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas, kyllä on taas typerä ihminen.

Vierailija
11/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sekö on pääasia?

Tarkoitit varmaan, että "sossu maksaa"?