Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeillaan positiivisuuden voimaa. Kerro joku hyvä asia! Mistä olet kiitollinen.

Vierailija
07.10.2016 |

Minä olen kiitollinen erityislapsestani, joka näkee maailman niin erilailla kuin muut ns. normaalit. Hän opettaa minulle hyvyydestä, hyväksymisestä ja anteeksiannosta enemmän kuin mikään muu.

Rakkautta teille kaikille, voimaa omiin pelkoihinne ja huoliinne. Hyvä voittaa aina. <3

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta, jonka sain synt. lahjaksi. Herkuttelin savulohella ja ruisleivällä, jälkkäriks jäätelöä.

Vierailija
22/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen mielenterveysongelmistani, etenkin masennuksestani, myös traumaperäisestä stressihäiriöstäni, joka aiheutui, kiitos raiskauksesta, sekä olen myös kiitollinen köyhyydestä, koulukiusaamisesta, yksinäisyydestä ja kaikesta muustakin ihanasta asiasta. <333

Tämä on ollut hyvä päivä ja huomenna herään uudelleen uuteen, ihanaan päivään <3

Elämä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihanan lämmin viltti ja siskon tekemät villasukat 😊

Samis! Ja ulkona vonkuu tuuli ja mä saan olla täällä rauhassani, kuuma suklaakahvi kourassa. Ah.

Vierailija
24/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeuksista kotona lapsuus- ja nuoruusvuosinani, vaikka ne olikin kauheita aikoja ja mieluiten olisin ollut kokematta niitä. Olin tosi arka ja ujo, mutta ne antoi mulle sellaista lisäpotkua persuuksille ja voimaa sekä palavan halun lähteä ulkomaille heti lukion jälkeen. Siellä opin olemaan oikeasti minä, vaikka matka jatkuu yhä.

Vierailija
25/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutamia ihmisiä joiden voin ajatella olevan ystäviäni.

Vierailija
26/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushepatoosista, joka opetti minut ymmärtämään, miten tärkeää maksan hyvä vointi oikeasti onkaan ihmisen terveydelle ja mielenterveydelle! Toki olin siitä onnellisessa asemassa, että lapsi syntyi terveenä, vaikkakin pikkuisena keskosena.

Vierailija
27/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että pääsee nukkumaan ja on katto pään päällä sekä internetyhteys ja suklaata.

Vierailija
28/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa selvisi tällä viikolla, että esikoisemme on tyttö ❤️ M29 ja latino

Vierailija
29/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen elämänkokemuksestani. Olen saanut matkustella ympäri maailmaa ja tavata ihmisiä..hienoja hetkiä

Vierailija
30/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että minulla on ihana mies ja maailman paras koira. Ja siitä, että minulla on ollut erinomainen lapsuus, joka on antanut hyvät eväät elämään, vaikkei rikkaita oltukaan. <3 olen onnellinen myös työpaikastani. Vaikka se ei hääppöinen ole, on silti säännölliset tulot ja aivan mahtava työporukka.

Vierailija
31/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut harrastaa ei lajeja ja olen saanut toteuttaa itseäni ja intohimoja taide jne..Olen saanut maailmaan hienoja lapsia..Olen saanut tehdä unelmatyötäni

Vierailija
32/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töitä (vaikka en pidäkään siitä mitä se on).

Vierailija
33/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen, että olen syntynyt Suomeen. Minun ei tarvitse herätä siinä peruspelossa, että en ehkä enää illalla paina päätäni tyynyyn vaan olen puolikuolleena, peloissani, rukoilemassa kuolemaa räjähdysraunioissa. Olen kiitollinen, että minulla ei koskaan tule olemaan absoluuttista nälänhätää, minulla on rakastavat, toimeentulevat vanhemmat, joihin voin aina loppupeleissä turvata. On läheisiä, on rakkautta. Olen kiitollinen kun saan apua mielenterveyden ongelmiini. Olen kiitollinen kun henkeni nähdään arvokkaana silloinkin kun itse en näin koe. Olen kiitollinen kodista, lämpimästä sängystä ja rakkaasta avomiehestä. Olen kiitollinen, että osaamme elää edelleen toisiamme rakastaen, vaikeiden hetkienkin jälkeen toisiamme kunnioittaen. Olen kiitollinen pienestä koirastamme, joka opettaa suoraa välittömyyttä.

Herranjumala kun olenkin paljosta kiitollinen! Kaiken valitukseni keskellä tekee hyvää listata näitä. Eli kiitos myös AP:lle! :)

Vierailija
34/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen perheestäni ja siitä, että ympärilläni on paljon hyviä ihmisiä. Ja siitä, että.saan asua paikassa ja talossa, joissa viihdyn erinomaisesti. Myös siitä olen iloinen, että sain juuri uuden työpaikan. edellisessä oli pahoja ilmapiiriongelmia.

Vierailija
35/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä että saan nyt lekottaa sohvalla yksin, kaikessa rauhassa ja maha täynnä mannapuuroa ja itsetehtyä lakkahilloa :)

Vierailija
36/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut useasti anaaliseksiä baarin vessassa, mieheltä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
37/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen perheestäni ja voitetuista vaikeuksista parisuhteessa. Erityisen kiitollinen olen Suomen terveydenhuollolle / sydänkirurgille, joka leikkasi lapseni sydänvian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan