Olipas mukavaa, kun 38-vuotiaana vielä kysyttiin paperit.
Ja vielä miedoista juomista.
Mukavaa viikonloppua! :)
Kommentit (12)
Jos olet nainen, niin mahdotonta! Olet jo rupsahtanut emakko ja samalla viivalla 70-vuotiaiden mummojen kanssa.
t. skeptinen uliuli-mies
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin mahdotonta! Olet jo rupsahtanut emakko ja samalla viivalla 70-vuotiaiden mummojen kanssa.
t. skeptinen uliuli-mies
Pahoittelen kotiasi ja taustaasi.
Ohis
No nainen olen! :D Ja ilkeät kommentit ei kyllä satuta yhtään. Ihana kun löytyi myös kivoja kommentteja! Niillä maailma menee parempaan. <3
Mua taas vituttaa kun henkkareita kysytään jatkuvasti 😒 Ikää mulla 35v ja juu, oon aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta, mutta että alaikäiseltä? Vittu silmä käteen nyt oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
t. skeptinen uliuli-mies
No täähän oli selkeästi jonkinlaista huumoria! Eri asia kuinka hyvää, mutta ei kukaan oikeasti skeptinen uliuli-mies kuvaile itseään skeptiseksi uliuli-mieheksi. Että viestin kirjoittajalle vain terveisiä - kaikki ei vain huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas vituttaa kun henkkareita kysytään jatkuvasti 😒 Ikää mulla 35v ja juu, oon aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta, mutta että alaikäiseltä? Vittu silmä käteen nyt oikeesti.
Eikö kaupoilla ole määräys kysyä kaikilta alle 30-vuotiaalta (oliko se 30?) näyttäviltä henkkarit? Sen takia korkea ikäraja, jotta ei vahinkoja sattuisi. Tuskin sä siis kenenkään mielestä alaikäiseltä näytät.
Mä oon kans 36v absolutisti ja oon miettinyt, että ois hauska mennä joskus testaan kysyvätkö papereita.
Minulta myös kysytään edelleen, varsinkin jos menen ilman meikkiä kauppaan. Ikä kuitenkin "vasta" 36.
Nyt se sai sos tunnukset ja myy ne hyvällä hinnalla eteenpäin😆
Multa kysyttiin 43- vuotiaana! 😳 On se kauheaa tämä babyface-kirous...☺️
Vierailija kirjoitti:
Multa kysyttiin 43- vuotiaana! 😳 On se kauheaa tämä babyface-kirous...☺️
Tuletko vaimokseni? tai lähde ainakin treffeille (jos olet sinkku)
Kiva. :)
Mietin nuorempana, että ostan joskus alkoholia, niin saan tietää, pyydetäänkö paperit.
Nyt en uskaltaisi riskeerata ja olen absolutisti.