Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko teitä on alkanut väyttää?

Vierailija
07.10.2016 |

Mua on pitkään väsyttänyt. Otin jo kirkasvalon käyttöön, mutta ei ainakaan vielä ole auttanut.
Joko se kaamosväsymys voi jo nyt alkaa vai mikä ihme mua aina väsyttää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä väyttää ja pahalta näyttää..

Vierailija
2/5 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinia kannattaa ottaa. Ihan reilusti ja joka päivä. Itseäni kyllä myös on alkanut väsyttää hieman tavallista enemmän. Varsinkin aamuisin on hankala herätä ja nousta sängystä. Täytynee ottaa käyttöön d-vitamiinin lisäksi myös rauta ja illalla magnesium, jotta saisi paremmin unen päästä kiinni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D-vitamiinia kannattaa ottaa. Ihan reilusti ja joka päivä. Itseäni kyllä myös on alkanut väsyttää hieman tavallista enemmän. Varsinkin aamuisin on hankala herätä ja nousta sängystä. Täytynee ottaa käyttöön d-vitamiinin lisäksi myös rauta ja illalla magnesium, jotta saisi paremmin unen päästä kiinni...

Olen ihan unohtanut ostaa D-vitamiinia, kun entiset on loppunut jo ties milloin. Kiitos muistutuksesta, täytyy käydä ostamassa.

ap.

Vierailija
4/5 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, väsyttää kyllä. Syynä huonosti nukkuminen. Pepusta tämä on siksi, että ajattelusta tulee puuroa. Ne ei pysy kasassa. Tee siinä nyt sitten töitä. Pitäis olla sellainen tehtävä, missä ei tarvitse ajatella.

Vierailija
5/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä väsymys joka vuosi jo syyskuun alusta asti 😴 Ei auta kirkasvalo eikä d-vitamiini. Että jee.