Joko teitä on alkanut väyttää?
Mua on pitkään väsyttänyt. Otin jo kirkasvalon käyttöön, mutta ei ainakaan vielä ole auttanut.
Joko se kaamosväsymys voi jo nyt alkaa vai mikä ihme mua aina väsyttää?
Kommentit (5)
D-vitamiinia kannattaa ottaa. Ihan reilusti ja joka päivä. Itseäni kyllä myös on alkanut väsyttää hieman tavallista enemmän. Varsinkin aamuisin on hankala herätä ja nousta sängystä. Täytynee ottaa käyttöön d-vitamiinin lisäksi myös rauta ja illalla magnesium, jotta saisi paremmin unen päästä kiinni...
Vierailija kirjoitti:
D-vitamiinia kannattaa ottaa. Ihan reilusti ja joka päivä. Itseäni kyllä myös on alkanut väsyttää hieman tavallista enemmän. Varsinkin aamuisin on hankala herätä ja nousta sängystä. Täytynee ottaa käyttöön d-vitamiinin lisäksi myös rauta ja illalla magnesium, jotta saisi paremmin unen päästä kiinni...
Olen ihan unohtanut ostaa D-vitamiinia, kun entiset on loppunut jo ties milloin. Kiitos muistutuksesta, täytyy käydä ostamassa.
ap.
Joo, väsyttää kyllä. Syynä huonosti nukkuminen. Pepusta tämä on siksi, että ajattelusta tulee puuroa. Ne ei pysy kasassa. Tee siinä nyt sitten töitä. Pitäis olla sellainen tehtävä, missä ei tarvitse ajatella.
Jäätävä väsymys joka vuosi jo syyskuun alusta asti 😴 Ei auta kirkasvalo eikä d-vitamiini. Että jee.
Kyllä väyttää ja pahalta näyttää..