Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marimekko tuo "uusia" mekkoja mallistoon

Vierailija
07.10.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-2000001924344.html

Miltäs arvon raati näyttää. Meneekö joku hankintaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monrepos oli ainoa mitä voisin kesähelteellä käyttää. Haluan, että mekko on istuva, muut olivat laatikkomaisia eikä istu ollenkaan mallin päällä. Mutta en osta, koska tiedän hinnat. 

Vierailija
2/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne ihan kauniita ja nostalgisia, hippiajan mekkoja lomapäiville. Enkä usko, että noi väljät mallitkaan on laatikkomaisia, jos kangas on riittävän laskeutuvaa, kuten se näytti olevan.

Valitettavasti mä en voi käyttää marimekon malleja, en näköjään noitakaan, koska mulla on rinnat. Noihan on kaikki tuollaisia kainaloista kuristettuja malleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä marimekon vaatteita ollenkaan ja nuo mekot eivät imartele edes mallin vartaloa yhtä lukuun ottamatta. Ehkä joku muu ostaa, minä en.

Vierailija
4/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä navettamekkoja.

Vierailija
5/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle ja millaiseen käyttöön nuo vaatteet on oikein tarkoitettu? Näyttävät hyvin epäkäytännöllisiltä ja arjesta eksyneiltä. Ja hintalappuun on varmasti lätkäisty 300-500 € erityisesti kun kangasta on käytetty noin paljon.

Vierailija
6/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä.

Vierailija
7/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monrepos ja Kentauri varmaan menis jossain tilanteessa, mutta juu, ei, en osta.

Vierailija
8/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaidaksi luulisin vastaantulijalla. Miksi naisellisuus pitää peittää kaapuun? Kunnon itseviha-häpeä-kokoelma.

Vierailija
9/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Ihanaa vapautua objektiudesta. Naisellisuuden esiintuominenko sitten tasa-arvoa? Ja paskat.

Vierailija
10/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihravat feministivalaat ostavat varmasti :) Ja pukevat paksusankaiset mustat hirvityslasit kaveriksi, tai no nehän niillä on aina.

Vierailija
11/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä kaapuja. En millään keksi, minkälaiselle vartalotyypille tuon malliset mekot sopisivat. Itselleni eivät ainakaan sopisi. Liikaa kangasta, liian pitkä helma... Minulla on vähän sellainen "pötkylä" tyyppinen vartalo, eli minulle sopii mekko, joka luo illuusion vyötäröstä ja lantiosta. Nuo mekot eivät todellakaan imartelisi minun kehoani.

Vierailija
12/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein näytä hyvältä. Tuollainen mekko menisi korkeintaan yksien juhlien trendivaatteena ja olisi täysin käyttökelvoton sen jälkeen. Vaikea nähdä tuollaista kenekään päällä arkisena marraskuun 15. päivänä kello kaksi iltapäivällä. Ajattomuutta ja monikäyttöisyyttä noissa vaatteissa ei ole, mikä olisi ihan suotavaa tuon hintaluokan koltuissa.

OT: stailauskin jotenkin kumma. Pitkien hulmuavien kaapujen kanssa auki roikkuvat hiukset tekevät valahtaneen ja epäsiistin vaikutelman.

Vierailija
13/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle ja millaiseen käyttöön nuo vaatteet on oikein tarkoitettu? Näyttävät hyvin epäkäytännöllisiltä ja arjesta eksyneiltä. Ja hintalappuun on varmasti lätkäisty 300-500 € erityisesti kun kangasta on käytetty noin paljon.

En muuten usko että edes riittää. Marimekon perusmalliston pienemmätkin mekot liikkuvat jo noissa hinnoissa.

Vierailija
14/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan on hienoja. Ilmankos aina sanotaan, että suomalainen nainen ei osaa pukeutua, jos noita dissaatte.

Vierailija
15/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja :)

Vierailija
16/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes ylipainoisena noita käyttäisi. Lihottavat entisestään. Monrepossa kiva yläosa, samoin linjaviitassa, tuosta pitenevästä alaosasta en pidä.

Vierailija
17/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni tökkii lähinnä tuo värimaailma. Kun 70-luvusta on jotain omakohtaisia muistoja, tuntuisi tunkkaiselta pukeutua samanhenkisiin sävyihin ja kuoseihin uudestaan. Mutta tietysti nuoremmalle kuluttajakunnalle, jota Marimekko ilmeisesti kosiskelee, tulee noistakin tuore fiilis...

Vierailija
18/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mummomekot. Äiti käytti jotain samannäköistä riepua siivouspäivänä.

Vierailija
19/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vaikka  Voguen art director, niin voisin käyttääkin, mutta näin taviksena jää väliin.