Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pia ois ollut fiksu hän ois antanut asian olla. Nyt kun rupesi sitä vatvomaan, niin takaa että pysyy Cheekin avulla otsikoissa suomessakin taas jonkin aikaa. 

Vierailija
2/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa koko sutinasta on kuitenkin jo niin paljon, ettei se paljastus ketään ois kiinnostanut enää tänään, mut Piia laittoi taas vaan lisää vettä myllyyn. Mut koskapa noi missit ois älyllä loistaneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän Pian pysyä jotenkin otsikoissa. :D

Mitäs muuta se tekee?

Vierailija
4/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli sovittu kumppanusten kesken: raha ratkaisee!

Vierailija
5/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä onkin. Tosiaan mikä oikeus on Cheekilla paljastella tuommoisia, jos yhteisesti on asiat sovittu, että ollaan hiljaa..? Eiku mä oon tosi kova räppijätkä ja paljastelen naisista kaikenlaista, ettei av-mammat enää pidä mua homona.

Entistä leuhkemman kuvan saa Tiihosesta.

Vierailija
6/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia hakee vaan palstatilaa tuolla, varmaan onnessaan että tuli julki että heilastellu keekin kanssa.

Vierailija
7/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä onkin. Tosiaan mikä oikeus on Cheekilla paljastella tuommoisia, jos yhteisesti on asiat sovittu, että ollaan hiljaa..? Eiku mä oon tosi kova räppijätkä ja paljastelen naisista kaikenlaista, ettei av-mammat enää pidä mua homona.

Tuskin asian julkituominen oikeesti haittaa Piaa. Jos haittaisi, se ois oikeasti jättänyt kommentoimatta. Pia on vaan tyytyväinen, että ex-kotimaan mediakin häntä muistaa välillä, eikä edes tarvinnut laittaa alusvaatekuvia instaan.

Vierailija
8/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin asian julkituominen oikeesti haittaa Piaa. Jos haittaisi, se ois oikeasti jättänyt kommentoimatta. Pia on vaan tyytyväinen, että ex-kotimaan mediakin häntä muistaa välillä, eikä edes tarvinnut laittaa alusvaatekuvia instaan.

Ei varmasti haittaakaan, eikä se ollut edes pointtini. Vaan toi Cheek teki itsestään vielä isomman pellen, ei ole sanojensa myötäinen mies.

Vierailija
9/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on samalla tasolla cheyennen kanssa. Siinä olisi ollut hyvä pari.

Vierailija
10/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin syytetään missiä, vaikka cheek on se juoruämmä! :D

Vierailija
11/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pia hakee vaan palstatilaa tuolla, varmaan onnessaan että tuli julki että heilastellu keekin kanssa.

Cheek hakee vain palstatilaa, kun meni laulamaan. Cheek on onnessaan, kun saa naaman taas lehteen. Piaa selvästi hävetti.

Vierailija
12/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti haittaakaan, eikä se ollut edes pointtini. Vaan toi Cheek teki itsestään vielä isomman pellen, ei ole sanojensa myötäinen mies.

mistä sinä tiedät mikä se sopimus on oikeasti ollut? Voihan koko salaisuusläppä olla Pian puolelta ihan vaan julkisuuden hakua. Toki voi olla, että Jare on lörpötellyt kirjaansa ohi suun, mutta sen tietää vaan nuo kaksi. En lähtis puolustamaan tai syyttelemään kumpaistakaan. 

Vierailija
13/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetuntoa vain.

Vierailija
14/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Tapailusta on jo niin kauan, ettei sillä luulis olevan mitään merkitystä kummallekaan.

Vierailija
15/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Cheek olisi nainen, niin hänet haukuttaisi maan rakoon likaisena tyrkkulutkana, joka haluaa julkisuutta sänkyjutuillaan. Nyt kun hän on mies, haukutaan naiset, joiden yksityisasioita hän levittelee. Kovin loogista.

Vierailija
16/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsipä mimmi siinä sivussa vähän huomiohuoraamaan...

Vierailija
17/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattoman moni on vastaavaassa tilanteessa sanonut, että en kommentoi.

Vierailija
18/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski olis hoitanut tilanteen kunnolla. (Nyrkein - sanoo Jope Ruonansuu)

Vierailija
19/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keekki on peräkammarin poika.

Vierailija
20/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin paljastuksista syytetään Piaa?!? "Pakko oli taas saada itselleen palstatilaa".....Uskomatonta, ootte te kyllä kans. :D