Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menen tänään baariin

Vierailija
07.10.2016 |

Olen mies, 21v miten pukeutuisin? Vaalea hyvin istuva kauluspaita, tummat tyylikkäät farkut, ruskea vyö ja loaferit?
Punainen pikeepaita, sama alaosa
Neule+ sama alaosa
V-aukkoinen t-paita, samat housut mutta sneakerit jalkaan?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään +30v mammat vastailee. Niiden mielestä pitäs vissiin olla mahdollisimman kivipestyt tummat lököfarkut ylösvedettynä valkoisen vyön kanssa ja paita housuissa, päällä vielä turkisvuorinen hupparilla jollain typerällä tekstillä.

Laita siisti neule tai kauluspaita ja chinot ja nuo kengät mistä puhuit. Kääri paidan hihat.

N22

Vierailija
42/44 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huppari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näköjään +30v mammat vastailee. Niiden mielestä pitäs vissiin olla mahdollisimman kivipestyt tummat lököfarkut ylösvedettynä valkoisen vyön kanssa ja paita housuissa, päällä vielä turkisvuorinen hupparilla jollain typerällä tekstillä.

Laita siisti neule tai kauluspaita ja chinot ja nuo kengät mistä puhuit. Kääri paidan hihat.

N22

Ap taitaa itse haluta laittaa paidan housuihin, kun erikseen piti mainita ruskea vyö. Kaikissa sen linkkaamissa tyylikuvissakin on paita housuissa.

Vierailija
44/44 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Ap taitaa itse haluta laittaa paidan housuihin, kun erikseen piti mainita ruskea vyö. Kaikissa sen linkkaamissa tyylikuvissakin on paita housuissa.

No hyi sit..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme