Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoon virkamiehet menivät tutustumaan veneiden talvisäilytykseen Kanadaan kymppitonneilla

Vierailija
06.10.2016 |

http://www.hs.fi/m/kaupunki/a1475727626390?jako=9d6b3d4f7f1cac0d7989ad9…

Kas kummaa jääkiekon mm kisat oli samaan aikaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta taas. Eiköhän Suomessa ole aika pitkä kokemus veneiden talvisäilytyksestä. Jos Kanadassa tehdään erilailla, niin googlesta varmaan löytyy vinkkejä.

Vierailija
2/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lasku noille ja maksakoot itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimeininkiä kaupungin virkamiehiltä. Reissaillaan jatkuvasti ympäri maailmaa suosittuihin matkailukohteisiin tutustumaan milloin mihinkin. Syödään ja juodaan hyvin, eikä "virkistäytymisessäkään" pihistellä. Normiduunareille ja yksityiselle sektorille tarjoillaan samaan aikaan kikyä.

Vierailija
4/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuntayhtymällä töissä ja edes pikkujouluja ei tarjota (piparit just ja just).

Ja mielestäni se on ihan oikein.

Sitten onkin tosi kiva kuulla, miten herrat reissa verorahoilla katsomaan lätkää toiselle puolelle maailmaa.

Vierailija
5/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrat reissaa ja laskuttaa vielä täysihoidon jälkeen puolipäivärahat. Kyllä sillä jääkiekkoliput ostaa,

Ei oo duunareille virkistystä Espoossa tiedossa, joulupuurokin on liian kallista

Vierailija
6/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon urheilutoimessa on ihan lakinsa. Suomenojan venesataman sotku, Sitten saa saarimökki, muka varasto, eli pomojen kesämökki kunnan varoilla ja nyt tämä. Eikö niille saada mitään kuria? Tai kenkää?

Vierailija
7/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heillä on omat lakinsa...

Vierailija
8/8 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheellista, koska Espoossa on talvi niin harvoin. Olen hiihtänyt pari vuotta sitten neljänä päivänä ja viime vuonna kerran, jolloin raavin suksieni pohjat naarmuille hiekassa. Kun ei ole talvea, niin ei ole. Kanadaan on pakko mennä! Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän