Espoon virkamiehet menivät tutustumaan veneiden talvisäilytykseen Kanadaan kymppitonneilla
http://www.hs.fi/m/kaupunki/a1475727626390?jako=9d6b3d4f7f1cac0d7989ad9…
Kas kummaa jääkiekon mm kisat oli samaan aikaan
Kommentit (8)
Ihan normimeininkiä kaupungin virkamiehiltä. Reissaillaan jatkuvasti ympäri maailmaa suosittuihin matkailukohteisiin tutustumaan milloin mihinkin. Syödään ja juodaan hyvin, eikä "virkistäytymisessäkään" pihistellä. Normiduunareille ja yksityiselle sektorille tarjoillaan samaan aikaan kikyä.
Itse olen kuntayhtymällä töissä ja edes pikkujouluja ei tarjota (piparit just ja just).
Ja mielestäni se on ihan oikein.
Sitten onkin tosi kiva kuulla, miten herrat reissa verorahoilla katsomaan lätkää toiselle puolelle maailmaa.
Herrat reissaa ja laskuttaa vielä täysihoidon jälkeen puolipäivärahat. Kyllä sillä jääkiekkoliput ostaa,
Ei oo duunareille virkistystä Espoossa tiedossa, joulupuurokin on liian kallista
Espoon urheilutoimessa on ihan lakinsa. Suomenojan venesataman sotku, Sitten saa saarimökki, muka varasto, eli pomojen kesämökki kunnan varoilla ja nyt tämä. Eikö niille saada mitään kuria? Tai kenkää?
Aiheellista, koska Espoossa on talvi niin harvoin. Olen hiihtänyt pari vuotta sitten neljänä päivänä ja viime vuonna kerran, jolloin raavin suksieni pohjat naarmuille hiekassa. Kun ei ole talvea, niin ei ole. Kanadaan on pakko mennä! Piste.
Ihan uskomatonta taas. Eiköhän Suomessa ole aika pitkä kokemus veneiden talvisäilytyksestä. Jos Kanadassa tehdään erilailla, niin googlesta varmaan löytyy vinkkejä.