Vinkki vonkaamisesta käsrsiville.
Meillä mies on vongannut seksiä viikottain, mutta törmäsin vajaa vuosi sitten MTV:n artikkelliin: http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/varo-nama-ruoka-aineet-vah…
Koska itse haluan seksiä tosi harvoin, niin toimin just päin vastoin kuin tuossa artikkelissa ja yllätys yllätys, miehen into on häipynyt tosi paljon. Olen lisäksi pakottanut miehen juomaan vettä muka siitä syystä että on terveellistä ja niinhän se onkin. Kikkana tässä on tietysti muovipullo, joka laskee testosteronia.
Toimii muuten tosi hyvin ja seksivonkauksen määrä on tosi vähissä. Tässä kikka teillekin, jotka kärsii liian himokkaasta miehestä.
Kommentit (4)
Hörön lörön. Sinusta siis on ihan vitsikästä ja hyvä trollin aihe, että pariskunnassa toinen haluaa seksiä jarkuvasi ja toinen ei juuri koskaan.
Minusta se ei ole mikään naurun aihe tai trollin topiikki. Kärsin tästä todella paljon, ja todennäköisesti päädymme eroon. Mies haluaisi koko ajan, mutta yhdyntä kestää sen minuutin, enkä ehdi koskaan mukaan. Orgasmin olen saanut yhdynnäsäs varmaan kuusi vuotta sitten. Seksistä on tullut suorittamista, eikä sen pitäisi olla sitä.
Anna joka ilta tuttipullo niin vonkaaminen loppuu kokonaan .
En tiedä onko tämä toimiva ratkaisu, mutta melkein olisin valmis kokeilemaa. Minuakin ärsyttää kun ukko on koko ajan kärttämässä ja itseäni ei jaksaisi paljon vähempää kiinnostaa.
Mikäs vähentäisi naisen seksihaluja, kun meillä on toisinpäin enkä välitä elää puutteessa? Ap:n mies? Muovipullo on jo.