Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan tykkää me&i vaatteista

Vierailija
06.10.2016 |

Kaverit pitää usein näitä me&i-kutsuja ja olen usein ihan seuran tähden osallistunut niille. En ole kehdannut olla ostamatta mitään, joten löytyy multakin sekä naisten-että lastenvaatteita ks. kutsuilta. Mutta oikeesti en tykkää niistä vaatteista yhtään! Ne lastenvaatteetkin oikein huutaa olevansa me&i:ta "ihanan pirtsiköine väreineen" kun on vaikka joku fillareita täyteen sullottu sini-keltainen t-paita, tai neonvihreä-pinkki mekko hassunhauskoilla kissakuvilla. Mun silmään ne ovat vaan rumia... Viime me&i-ostoksestani lapsi ei tykkää lainkaan, ei ole suostunut kertaakaan pukemaan päälle, muita on edes kokeillut. Kun hän saa täysin päättää, mitä pukee, on tyylisuunta ihan päinvastainen kuin me&i neon-yhdistelmävärit. Olenko kamala ihminen jos myyn kaikki me&i-vaatteemme pois kun niistä en tykkää minä eikä lapsi? Me&i uskovaiset kaverini pitää varmaan hulluna kun luovun niin ihanista laatuvaatteista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totanoin. Ostaako joku oikeasti jotain, mistä ei pidä, koska kokee, että on pakko?!

Ne aikuisten vaatteet ei ole räikeitä, niitä oon muutaman ostanutkin.

Vierailija
2/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sanomaan ei kiitos. Mikään velvoite sinulla ei ole tuhlata rahoja vaatteisiin joita et käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sopuleita! Mustakin ne on aivan liian räikeitä ja lapsellisia ne miikkarit. Voisin joo osallistua kutsuille mutten ostais mitään mikä ei oikeasti miellytä. Nehän on kuitenkin aika hintaviakin ne meandit.

Vierailija
4/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt pois ne sitten, mutta takkiinhan tuossa nyt hei tulee. Ens kerralla sanot kutsuille ei kiitos.

Vierailija
5/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... ja varsinkin kun lapsikaan ei niistä tykkää. Tilanne olisi toinen jos mielellään pukisi niitä sateenkaaren värisiä vaatteita. Ehkä myyn vaan kaikki pois suosiolla ja halvalla enkä varmasti osta enää ainuttakaan meille! Ellei lapsi sitten satu rakastumaan johonkin tiettyyn, mitä kyllä epäilen hänen mieltymyksensä tuntien. Ap

Vierailija
6/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä rytkyt pesukoneeseen väripaketin ja suolan kanssa, saat niistä esimerkiksi tummansiniset. Kankaiden ja ommelten laatu on sama vailla ne värioksennukset värjää piiloon. Itse teen kaikille lastenvaatteille äitiyspakkauksesta alkaen näin.

Vierailija
7/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kyseisistä vaatteista tykkää, joten kohteliaasti johonkin verukkeeseen vedoten kieltäydyn näistä kutsuista.

Vierailija
8/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on erikoista settiä. Et yhtään tykkää Me&I-vaatteista, lapsesikaan ei niistä tykkää, ja silti olet ostanut niitä. Mä oon käynyt kerran Me&I-kutsuilla, enkä ostanut mitään. Mä ihan tykkäänkin joistain kuoseista ja esim. Me&I:n housuista, mutta silloin pidin aika järjettömänä ostaa vauvalle mitään niin kallista (isommalle lapselle olen ostanut kalliimpaa vaatetta, mutta en nyt just tuota merkkiä). Katselin valikoiman ja se oli sitten siinä. En tajua, miksi joku laittaa niin paljon rahaa johonkin tavaraan, josta ei tykkää ja joka jää käyttämättä!