Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi, kampi.. Rakastunut kahteen mieheen.

N27
06.10.2016 |

Nyt arvoisa av-raati voi jättää trollin ja porvoon huutelut romukoppaan, moralisoida ei myöskään tarvitse sillä kukaan teistä ei voi ruoskia minua yhtä paljon kuin itse teen aiheen vuoksi.

Olen puun ja kuoren välissä, tiedän että päätöksiä olisi tehtävä mutta en vain osaa. Toinen miehistä on tuttu ja turvallinen, lapseni isä jota rakastan ja kunnioitan valtavasti, mutta joka on vähän tylsähkö, todella mustasukkainen, ok sängyssä mutta ei mikään loistava . Toinen taas ihana, huumorintajuinen, hauska, kiltti, taivaallinen rakastaja, muttei lapseni isä. Kumpaakin kohtaan minulla on tunteita, kumpikin odottaa minulta päätöstä, kumpikin on valmiita odottamaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitat lastesi isää dissaamalla sitä, nussimalla jotain toista sen rinnalla ja pohtimalla kumman kaa "alat olla" ?

Wow, mitähän teet osoittaaksesi epäkunnioitusta??

Vierailija
2/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas olet, ota se kummalla on enemmän rahaa, se tekee ratkaisun helpommaksi. Voit vielä tehdä lapsia useammallekkin miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin taivaallisen rakastajan. Johan teillä miehenne kanssa on jo lapsi tehtynä. Ja joku jossain varmasti kaipaa turvallista ja vähän tylsää miestäsi omakseen, vaikka ei vielä häntä tunne.

Vierailija
4/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vässyköitä ovat vaihtoehtosi jos molemmat tietävät tilanteen ja silti ovat vielä kiinnostuneita sinusta.

Vierailija
5/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitat :D Mitä, jos kunnioittaisit lastesi isää ja kertoisit hänelle totuuden?

Vierailija
6/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas olet, ota se kummalla on enemmän rahaa, se tekee ratkaisun helpommaksi. Voit vielä tehdä lapsia useammallekkin miehelle.

Eikö paras ole ottaa rahat molemmilta kun alkaa oleen jännämiehen kaa ja nostaa elarit kiltti-isältä.

Vierailija
7/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne todella se, ettet voi pitää molempia?

Yllättävän moni mies itse asiassa hyväksyy sellaisen järjestelyn ja osa jopa nauttii siitä.

Vierailija
8/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin taivaallisen rakastajan. Johan teillä miehenne kanssa on jo lapsi tehtynä. Ja joku jossain varmasti kaipaa turvallista ja vähän tylsää miestäsi omakseen, vaikka ei vielä häntä tunne.

Eikä mene aikaankaan kun tämä taivallinen rakastaja on tuttu ja liian turvallinen...

Vierailija
9/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap näistä kateellisten (?) kommenteista. Luulen että tiedät jo kumman haluat mutta koet että sun pitäisi valita lapsen isä. Kukaan ei voi tietää mikä on tulevaisuuden kannalta paras vaihtoehto joten sun pitää mennä vaiston varassa. Ei voi mitään.

T. Myös kahden vaiheilla mutta kumpikaan ei lasten isä josta olen siis jo eronnut...

Vierailija
10/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla on enemmän rahaa.

Vierailija
11/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toinenkin arjessa olis kohta tylsähkö. Oliko lastesi isä alussa tylsä? Mä suosittelen sulle lastesi isää kyllä ihan sen takia, että teillä on rakkautta ja yhteiset lapset. Se toinen on vaan ihastus lopulta, älä anna avioliittosi ja perheesi hajota ulkopuolisen suhteen takia. Miehesi on kultaa, jos ottaa sut takaisin, vaikka siis ilmeisesti tietää?

Vierailija
12/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastesi isä on todella mustasukkainen vaikka kertomuksesi perusteella nussit vain yhden toisen kanssa pohtien kumman valkkaisit? 

Jätä se ymmärtämätön sika!

Vierailija
13/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitat :D Mitä, jos kunnioittaisit lastesi isää ja kertoisit hänelle totuuden?

Hän tietää totuuden, kumpikin näistä miehistä on tilanteen tasalla koska en tahdo valehdella. Joku tuolla sanoinkin että koen että pitäisi valita lapsen isä, niin koenkin. Koen myös että pitäisi valita tämä toinen mies, sillä kukaan, koskaan ei ole saanut pyyhittyä pelkällä katseellaan minulta jalkoja alta. Välitän kummastakin, ihan jumalattoman paljon ja se repii minua kokoajan palasiksi sisältä. 

Vierailija
14/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa sinun pitää valita? 

Vierailija
15/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoni molemmille miehille; juoskaa

Vierailija
16/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en voi, enkä halua pitää molempia. Tai haluan, mutta haluaisin selvitä tilanteesta satuttamatta muita enää enempää. Itseäni tulen satuttamaan varmasti vielä ja sen olen jo hyväksynyt. Ainoa syypää tähän tilanteeseen olen minä, joka annoin sen mennä tähän asti. En oikeastaan edes kadu koska olen rakastunut, siitä olen tietysti pahoillani että olen satuttanut muita.

Vierailija
17/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kun monet haukkuu aloittajaa vaikka se oikeasti kuulostaa mokastaan huolimatta herttaselta naiselta.

Vierailija
18/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en voi, enkä halua pitää molempia. Tai haluan, mutta haluaisin selvitä tilanteesta satuttamatta muita enää enempää. Itseäni tulen satuttamaan varmasti vielä ja sen olen jo hyväksynyt. Ainoa syypää tähän tilanteeseen olen minä, joka annoin sen mennä tähän asti. En oikeastaan edes kadu koska olen rakastunut, siitä olen tietysti pahoillani että olen satuttanut muita.

En usko että ymmärrät rakkaudesta tai satuttamisista mitään. Ihastuilet milloin mihinkin  ja toikkaroit eteenpäin kun labiasi alkavat lärpättää kohti jotain toista.

Vierailija
19/19 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Paras päätös olisi vetää itsesi hirteen. Tuollainen huo-ra ei ansaitse olla kenekään lapsen äiti, jos edes joutuu miettimään, että meneekö ne omat hormonihöyrähdykset lasten lapsuuden pilaamisen edelle, "Kun on vähän tylsää ton nykysen miehen kanssa"

"Hitsi kun vaimo on jo niin vanha rupsahtanut. Tekisi mieli jättää vaimo ja lapset, jotta voisin etsiä jonkun nuoren naisen ja aloittaa alusta". Ja sittenhän se mies vaan lähtee. Tuota tapahtuu päivittäin ympäri maailmaa, eikä miehen päätöstä pahemmin edes moralisoida. Katsos kun miehillä on oikeus tehdä mitä haluavat tässä maailmassa.