Av-mammat paljonko vyötärönympäryksesi (cm) just nyt
Kommentit (34)
102 cm, ensi viikolla laskettu aika
En viitsi mitata nyt hiilarimässyjen jälkeen mutta tyhjällä vatsalla vyötäröni on muistaakseni 63cm vaikka olen alipainoinen. En tiedä saisinko vyötäröäni mitenkään alle 60cm, ehkäpä korsetilla tai leikkauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Typerä läskireisisten ketju... Omenoillahan on hoikat reidet eikä läskipersettä.
...ompuille tulee leskenkyttyrä, biisoninniska tms vanhemmalla iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä läskireisisten ketju... Omenoillahan on hoikat reidet eikä läskipersettä.
...ompuille tulee leskenkyttyrä, biisoninniska tms vanhemmalla iällä.
No ei kaikille tuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
58cm
Sama, mikä on lantionympäryksesi? Mulla ~89cm ja tuntuu kovin leveältä vyötäröön verrattuna vaikka joidenkin mielestä vielä isompi erotus on se ihannemitta.
91 cm lantio. Onhan tuo ero melko huomattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
58cm
Sama, mikä on lantionympäryksesi? Mulla ~89cm ja tuntuu kovin leveältä vyötäröön verrattuna vaikka joidenkin mielestä vielä isompi erotus on se ihannemitta.
91 cm lantio. Onhan tuo ero melko huomattava.
Niin, ja olen pätkä. Hieman alle 160-senttinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsihihii! Nämä ketjut on aina ihan parhaita. Täällä kokoontuu se yksi promille väestöstä, jonka vyötärönympärys on keskiverto suomalaisen reidenympärys. Jatkakaa! Kellään alle 50? Minulla on 51 cm, joten en pääse kehuskelemaan.
Mulla reisi 48cm leveimmästä kohdasta, keskeltä 42cm. Ei nyt mitenkään erityisen hoikat.
Reiden suurin ympärysmitta tulee olla keskellä. Eli sulla on tosiaan jumpattavaa melko paljon, että saat kintut kuntoon.
Ihan sama olenko läski vai anorektikko, (olen ollut kumpaakin) vyötäröä ei koskaan ole. Alimpien kylkiluiden alapuolella on melkein heti lantioluut :( Vyötärö nykyisin 73cm, kun bmi oli 15, vyötärö oli kapeimmillaankin 65cm.
178 cm pitkä/87 cm. Vatsalihakset näkyy aika nätisti, että tiedä sitten kertooko kuinka paljon esim läskin määrästä..?
Voi taivas! Väärä mitta sinulla, rakenne ei muokkaa niin paljon mm rintoja. Vrt missit 50-70- luvulla. En ole treenattunakaan ok painossa yli 90, pulleana ei mene sen ohitse. Mutta mitoilla nyt, 89-75-85, eli pullea? Tuskin. Reidet helposti juoksijalka yli 55. Tajusitko?
Pippelin ympärys 5 cm. Koittakaa pistää paremmaksi!