Opinnäytetyö vituttaa
Opinnäytetyö menossa ja koulukaveri ei ole tehnyt vielä mitään. Olen kirjoittanut jo monta sivua ja suunnitellut tutkimuksen kulun kun kaveri ei ole aloittanutkaan. Kieltämättä vituttaa. Olisi pitänyt tehdä yksin, mutta koulu halusi näin. Näin tamk.
Oli vain pakko purkautua.
Kommentit (12)
Olisit vain ilmoittanut, että teet yksin.
Gradu se vasta vituttaakin. Varsinkin kun ei jaksa työn ohella sitä työstää eteenpäin
Tee itse - et ole vastuussa kaverisi valmistumisesta. Otat yhteyttä työsi ohjaajaan ja ilmoitat omat suunnitelmasi.
Ei saa tehdä yksin. Sovi tarkemmat aikauataulut ja kuka tekee mitäkin- kas, ongelma ratkaistu kun avaa uuuulalaaa Suunsa! ;)
Tee pois. Pääset tuskailemaan väikkärin kanssa...
Pyydettiin siis tekemään yhteistyötaholle tutkimusta ja ilmoittauduin tekijäksi (itseäni kiinnostava aihe ja jalka oven väliin). Aihe kuitenkin osoittautui loppupeleissä niin laajaksi, että yhteistyötaho yhdessä koulun kanssa päättivät työn olevan kahden ihmisen työ. Olisi tullut liian kiire vaihtaa aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa tehdä yksin. Sovi tarkemmat aikauataulut ja kuka tekee mitäkin- kas, ongelma ratkaistu kun avaa uuuulalaaa Suunsa! ;)
Meillä oli sovittuna pari dedlinea, mutta hups, olikin töitä tai juhlia.
No pistä vaan menemään. AMK työ ei kauheasti vaadi. Jos kaveri pääsee siivellä helpommalla niin so be it, sinä kuitenkin pääset valmistumaan - ja kun valmistut nopsasti, opit aktiiviseksi ja pärjäät jatkossa varmasti paljon paremmin kuin tuo laiska ja saamaton pari. Ja arvaa kummalle yhteistyötaho tarjoaisi jotain jatkoja - sinulle, aktiiviselle vai tolle toiselle?
No mitä vittua? En mä ole kerennyt, kun on tässä muutakin elämää. Ja pitäähän mun keretä ryypätäkin aina jossain välissä.
T: Se kaverisi
Tsemppiä! kirjoitti:
Tee itse - et ole vastuussa kaverisi valmistumisesta. Otat yhteyttä työsi ohjaajaan ja ilmoitat omat suunnitelmasi.
Rupean harkitsemaan tätä vakavasti. Onneksi koulu loppuu, joten ei tarvitse paljoa välien menettämistä pelätä. Kunhan ei vaan satuttaisi tulevaisuudessa samaan työpaikkaan.
Mun pitäisi saada tässä kuussa väikkäri esitarkastukseen. Mielelläni rustaisin vain jonkun amkin lopputyön.
Hä? Kyllä sen saa yksinkin tehä. T. Tamkilainen myös