Av-mammat paljonko vyötärönympäryksesi (cm) just nyt
Kommentit (34)
74 cm
Porukka varmaan mittaa eri kohdista, osa kapeimmasta. Virallinen ohje kai n. kaksi sormenleveyttä navan yläpuolelta
Vierailija kirjoitti:
74 cm
Porukka varmaan mittaa eri kohdista, osa kapeimmasta. Virallinen ohje kai n. kaksi sormenleveyttä navan yläpuolelta
Mulla tuo on suunnileen se kapein kohta, 59cm ja navan kohdalta 63cm.
Vierailija kirjoitti:
58cm
Sama, mikä on lantionympäryksesi? Mulla ~89cm ja tuntuu kovin leveältä vyötäröön verrattuna vaikka joidenkin mielestä vielä isompi erotus on se ihannemitta.
Tsihihii! Nämä ketjut on aina ihan parhaita. Täällä kokoontuu se yksi promille väestöstä, jonka vyötärönympärys on keskiverto suomalaisen reidenympärys. Jatkakaa! Kellään alle 50? Minulla on 51 cm, joten en pääse kehuskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tsihihii! Nämä ketjut on aina ihan parhaita. Täällä kokoontuu se yksi promille väestöstä, jonka vyötärönympärys on keskiverto suomalaisen reidenympärys. Jatkakaa! Kellään alle 50? Minulla on 51 cm, joten en pääse kehuskelemaan.
Mulla reisi 48cm leveimmästä kohdasta, keskeltä 42cm. Ei nyt mitenkään erityisen hoikat.
63 cm, vähä turvottaa näin pitsa päivän iltana...
Olisi mielenkiintoista kuulla myös teidän pituus koska esim 60cm vyötärö näyttää pitkällä naisella paljon pienemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla reisi 48cm leveimmästä kohdasta, keskeltä 42cm. Ei nyt mitenkään erityisen hoikat.
Aivan, tarkoitin että keskivertosuomalaisen pohkeenympärys facepalm.
64cm. Neljä lasta mutta onneksi ei jäänyt vyötärölle kilot, mutta ikävä kyllä ei tisseihinkään :D
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla myös teidän pituus koska esim 60cm vyötärö näyttää pitkällä naisella paljon pienemmältä.
*pssst, suurin osa huijaa*
Typerä läskireisisten ketju... Omenoillahan on hoikat reidet eikä läskipersettä.
59cm :)