Ariana Grande - Mitä mieltä olet
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Perustan näkemykseni siihen jonkun kuvaamaan videoon, jossa Ariana kävelee kaupassa, ottaa tiskiltä hillomunkin tms, nuolaisee sitä ja laittaa sen takaisin hyllyyn. Tämän jälkeen sanoo jotain v*tun läskeistä ja kuinka inhoaa amerikkaa (koska läskejä).
Sitä jotenkin kuvittelisi että noin söötin näköinen nuori ihminen ei olisi pöljä, mutta niin sitä vain on väärässä.
Etkö osaa englantia? Se oli käsikirjoitettu juttu!
Et voi sanoa että hän olisi idiootti cain tuon asian takia. Ariana on pyytänyt donitsi kauppa sessiosta anteeksi. Et tiedäkkään kuinka hyvä sydäminen ihminen hän on ja mitä kaikkkea hän on ihmisten hyväksi tehnyt.
Siis katsokaa miten hyvin se imitoi Britneyn, Shakiran, Rihannan, Celinen ja Whitneyn lauluja tuossa :D
Upea ääni, hyvä kroppa ja kaunis. Ihmistä tuntematta on vaikea arvioida luonnetta ja moraalia. Mikäli munkkikeissi pitää paikkansa, niin voi vain todeta että ainostaan muita kunnioittamaton itsekäs idiotti tekee jotain tuollaista.
Saispa nuolla Arianan munkkeja. En laittais takaisin hyllylle vaan veisin kotiini ja nuolisin siellä lisää.
M36
Ruma minusta, sellainen gettohenkinen. Näyttää vähän samalta kuin se naispuolinen anakondaräppäri jolla on perseimplantit. Vinot, rumat ruskeat silmät.
Arkkityyppinen kansainvälisen ällö-pissismusan esittäjä.
Olisipa jättänyt tulematta silloin Englantiin keikalle Manchesteriin , niin olisi monen ihmisen henki säästynyt, vaikka ei se toki sen vika ollut että ne ihmiset siellä silloin kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Et voi sanoa että hän olisi idiootti cain tuon asian takia. Ariana on pyytänyt donitsi kauppa sessiosta anteeksi. Et tiedäkkään kuinka hyvä sydäminen ihminen hän on ja mitä kaikkkea hän on ihmisten hyväksi tehnyt.
Voi kultamurunen, ihan ekana sun kannattais olla tarkkaavaisempi siellä koulussa, jotta oppisit kirjoittamaan yhdyssanat oikein. Siitä tulee olemaan sulle paljon hyötyä oikeassa maailmassa sitten kun pääset yläasteelta.
Minä annan mieluummin tyttäreni ihailla erittäin lahjakasta ja luonnonkaunista laulaja-näyttelijä Arianaa kuin esimerkiksi Kylie Jenneriä joka on tullut kuuluisaksi siitä ettei ole lahjakas muussa kuin deittaamalla räppäreitä, ravaamalla kauneusleikkauksissa ja myymällä huulikiiltoa joka ei ole edes omaansa vaan ColourPop merkin uudelleenpakattuja versioita. Kuolisin häpeästä jos minun tytär ihailisi sellaista ja pilaisi huulensa piikittämällä ne sukupuolitautisen mureenan näköisiksi!
Sukupuolitautinen mureena! Päivän paras! :D
Kyllähän tuota lykkisi. Ikää alkaa jo olemaan naiselle vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruma minusta, sellainen gettohenkinen. Näyttää vähän samalta kuin se naispuolinen anakondaräppäri jolla on perseimplantit. Vinot, rumat ruskeat silmät.
Oho, rupsahtanut av-mamma haukkuu nuorta seksikästä kaunotarta rumaksi. Kuinka yllättävää!
teenage dream kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kultamurunen, ihan ekana sun kannattais olla tarkkaavaisempi siellä koulussa, jotta oppisit kirjoittamaan yhdyssanat oikein. Siitä tulee olemaan sulle paljon hyötyä oikeassa maailmassa sitten kun pääset yläasteelta.
Jos oletetaan tämä sun roolileikki oikeaksi, eli siellä aikuinen nainen vittumaiseen sävyyn aukomassa päätään teini-ikäiselle, niin kumpi tässä asetelmassa on se lapsellisempi?
Vierailija kirjoitti:
teenage dream kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oletetaan tämä sun roolileikki oikeaksi, eli siellä aikuinen nainen vittumaiseen sävyyn aukomassa päätään teini-ikäiselle, niin kumpi tässä asetelmassa on se lapsellisempi?
Mikäs Äiti Teresa se siellä kirjoittelee? Joo olen aikuinen kyllä, mutta tarkoitukseni ei ollut aukoa päätäni vaan opastaa ystävällisesti keskittymään koulunkäyntiin kun yläasteikäiseltä vaikuttavalla kirjoittajalla ei selvästikään ollut edes yhdyssanat hallussa. Tuon ikäisten kannattaisi keskittyä koulunkäyntiin ennemmin kuin joidenkin bimbojen fanittamiseen.
Hahaha voi kultamurunen tärkein asia tässä ei kyllä ollut se 😘😘😘😘😘
esittää viatonta ja suloista
tuhma, sen näkee silmistä
Ariana on ihana. Ne jotka sanoo hänen olevansa diiva tai samanlainen kun muutkin niin se ei todellakaa pidä paikkaansa. Se on niin hyväsydäminen ihminen ja paras rooli malli kenelle tahansa. Ari puolustaa ihmisien oikeuksia. Esimerkiksi puhuu biiseissään naisten oikeuksista ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksista. Völittää eläimistä ja on vegaani.Kun manchesterin terrori-isku tapahtu, ariana oli se joka levitti rakkautta ja positiivisuutta. Ariana oli se joka teki meidän fansomista viellä enemmän yhtenäisemmän. Hän kävi katsomassa loukkaantuneita sairaalassa. Lahjoitti rahaa uhrien perheille. ❤️ ariana on myös aivan järjettömän lahjakas laulaja. Laulaa kuin enkeli. Ariana on mun isoin rooli malli ja tulee aina olemaa enkä vois parempaa pyytääkkää. Se että joku jaksaa vielläki jauhaa siitä donitsi kauppa jutusta nii ensinnäkin ariana nyönsi käyttäytyvänsä todella huonosti siinä tilanteessa ja pyysi jopa anteeksi. Tää kaikki mitä kirjotin on täysin totta!!! Ei oo mikää itsestäänselvyys että "no toi on arianator nii tietysti se kirjottaa noin" ei... ariana on muuttanu mun elämää ihan sairaasti ja mun itsetunto on kasvanut sen ihmisen myötä. Oon niin kiitollinen ja en malta oottaa että pääsen tapaamaan hänet f2f (olen ollut keikalla kerran 2017) tässä ei todellakaa oo kaikki syyt siien miks tätä naista niin paljon ihailin mutta halusin kuitenki kirjoittaa jotain. Bye.