Ariana Grande - Mitä mieltä olet
Kommentit (132)
Aivan täydellinen. Parhaimman näkönen maailmassa. Ottaisin omakseni
Kaunis tyttö kyllä, mutta niin täynnä itseänsä, joten en tykkää...
kaunis meikki naamassa, mutta ilman meikkiä sen naama näyttää jotenkin oudolta
Idiootti. Perustan näkemykseni siihen jonkun kuvaamaan videoon, jossa Ariana kävelee kaupassa, ottaa tiskiltä hillomunkin tms, nuolaisee sitä ja laittaa sen takaisin hyllyyn. Tämän jälkeen sanoo jotain v*tun läskeistä ja kuinka inhoaa amerikkaa (koska läskejä).
Sitä jotenkin kuvittelisi että noin söötin näköinen nuori ihminen ei olisi pöljä, mutta niin sitä vain on väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Löisin. T: Tauski.
Lyödäänkö vetoa?
Ylimielinen kakara, veemäinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löisin. T: Tauski.
Lyödäänkö vetoa?
Toki. Mun motto on aina ollut, että "jos se liikkuu, hengittää tai on olemassa, sitä voi lyödä". Terveisin Tauski.
Eikö tämä ole se pimu, joka nuoleskeli donitseja, kun ne oli vielä leipomon vitriinissä ja sanoi vihaavansa Amerikkaa?
Leikelty bimbo, kuten lähes kaikki muutkin kaltaisensa tyhjäntoimittajat.
Sympaattisen olonen ja nätti. Tykkään muutamasta kappaleestakin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole se pimu, joka nuoleskeli donitseja, kun ne oli vielä leipomon vitriinissä ja sanoi vihaavansa Amerikkaa?
Kyllä. Laittoi nuolemansa pullan takaisin hyllylle ja tuota epäisänmaallista ilmoitustaan selitteli sillä, että inhoaa niitä munkkeja syöviä läskejä ihmisiä..
Sopisi hyvin tänne palstailemaan.
Kyllä minulle Arianan nuolaisemat munkit maistuisi.
Hyi sen biisit saa mun korvat vuotamaan verta
Laittakaa youtubeen "Bart Baker Focus" niin näätte mahtavan parodian, jossa myös tätä donitsikohtausta sivutaan.
Mun mielipide Arianasta on se, että hänellä on hyvä ääni. Tyttäreni fanittaa häntä kovin.
Ariana voisi nuolla minun munkkejani koska vain ;)
Super kaunis ja lahjakas laulaja.