Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa syödä monta kakkupalaa kahvilassa?

Vierailija
05.10.2016 |

Yksin. Normaalipainoinen (vihaan tuota sanaa) ihminen.
Jos ensin ottaa pari kakkupalaa ja sen jälkeen käy hakemassa vielä vaikka kaksi. Onko noloa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta muuten melko hölmöä, epäterveellistä tai turhaa. Ei se noloa ole.

Vierailija
2/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä laskee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nälkä, eikä muuta syötävää, tekisin samoin.

Vierailija
4/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole , hedonismi ja nautinnot kunniaan

Vierailija
5/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noloa, mutta epäterveellistä.

Vierailija
6/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta ei se mitään, elämästä pitää nauttia.

Vierailija
7/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mua hävettäis sen verran, että jättäisin siihen yhteen palaan. Mutta olenkin läski ja se herättäisi enemmän ihmisten huomiota ja synnyttäisi paheksuntaa kuin hoikan tai normaalipainoisen kakkupalojen syönti.

Kotona saatan kyllä sen enempää nolostelematta ahmia vaikka koko kakun, vaikka mieskin olisi kotona näkemässä.

Vierailija
8/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä syön kerran kuussa (kuukautisten aikaan) kakkubuffetissa 9-12 kakkupalaa, eikä hävetä yhtään.

Vierailija
9/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä oo mitään väliä mitä joku muu ajattelee? Mä ainakin söisin jos siltä tuntuis.

Vierailija
10/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot kakkubuffetissa, niin hölmöä olisi syödä vain se yksi kakkupala. Siitähän siinä maksetaan, että saa maistella useampia. Nolostelijat jättäköön buffetin väliin, tulee halvemmaksi ostaa vain se yksittäinen yksi pala kakkua.

Vierailija
11/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin kakkubuffet?

Vierailija
12/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mä syön kerran kuussa (kuukautisten aikaan) kakkubuffetissa 9-12 kakkupalaa, eikä hävetä yhtään.

Mitä alapeukutettavaa tässäkin nyt on?

Vierailija
13/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ks. tuolta kohta kakkubuffet http://www.kakkugalleria.com/wp/

Noita löytyy muistakin kaupungeista kuin Helsingistä. Herkkusuiden paratiisi - ei nirsoille, toisten syömisten arvostelijoille eikä laihduttajille.

Vierailija
14/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Kuka pystyy syömään kakkuja mielin määrin. Tai no, varmaan monikin.

Vierailija
15/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän:) Meillä mies on ratkaissut asian niin että ostamme kakut molemmille ja hän syö toisesta puolet, minä 1,5:D

Tosin tuskin kukaan kiinnittää huomiota koska olen hoikka.

Vierailija
16/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, jos tommoseen ylipäätään kiinnittäisin mitään huomiota, niin varmaan miettisin lähinnä että taitaa olla vähän ylimääräistä käshiä ku voi kahvilan leivoksia syödä monta kappaletta.

t. köyhä

Vierailija
17/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kakkubuffan kakkupaloissa on selkeä kokoero normaaleihin paloihin, ovat nimittäin vain puolikkaita. Ja kun valikoimaa löytyy marjatartaletista passionjuustokakkuun, sacheriin ja kermakakkuun, niin kummasti niitä alas menee useampi pala...:P

Vierailija
18/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin työntekijät vain toivovat lisää että firma kannattaisi eikä tule irtisanomisia.

Vierailija
19/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam kakkubuffet, en ollut ennen kuullutkaan! Harmi kun ei taida täältä Kuopiosta tuollaista löytyä. Ihana idea!

Vierailija
20/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha ei mitään noloa. Minullekin tulee kuukautisten aikaan yhtenä päivänä valtava himo rasvaisiin ja sokerisiin leivoksiin.

Kerran lähdin myöhään illalla hakemaan leipomo -kahvilasta kuusi erilaista kakunpalaa.

Pääsin kotiin ja söin kaikki. Kolme maistui "jääkaapilta", mutta söin ne silti, koska kahvila oli jo mennyt kiinni. Soitin aikaisin seuraavana aamuna ja valitin ja sain hakea uudet kakunpalat tilalle! Voi sitä onnea. Se oli hyvä päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän