Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi pankkikortti - milloin vanha lakkaa toimimasta?

Vierailija
05.10.2016 |

Mulla on nyt siis electron. Tilasin debitin, joka on tullut nyt kotiin. Itse saan sen vasta viikonloppuna, koska olen reissussa.

Molemmat kortit on siis liitetty samaan pankkitiliin. Kuoleeko tää electron kohta vai miten :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun vedät sen saksilla kahtia.

Vierailija
2/7 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun vedät sen saksilla kahtia.

Ei riitä. Kortti pitää erikseen vielä lopettaa soittamalla pankkiin. Ainakaan Nordeassa sitä ei voinut tehdä verkkopankissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille Electronille käy mitään.

Vierailija
4/7 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortissa lukee mihin asti se on voimassa. Mulla edellinen electron toimi kuukauden päällekkäin uuden kortin kanssa.

Vierailija
5/7 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortissa lukee mihin asti se on voimassa. Mulla edellinen electron toimi kuukauden päällekkäin uuden kortin kanssa.

Ja voimassaoloajan lopussa tulee uusi electron vanhan tilalle, koska debit-kortti ei automaattisesti korvaa electronia, vaanniitä voi käyttää myös rinnakkain.

Vierailija
6/7 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä pankista, mitä haluavat, että kortti voidaan tehdä. Joillekkin saattaa riittää, että lähetät kortin pilkottuna pankkiin tai vain oma ilmoitus kortin tuhoamisesta. Mitä todennäköisemmin electronisi uusiutuu automaattisesti ja maksat kahdesta kortista niin kauan kun se on olemassa pankin järjestelmässä.

Vierailija
7/7 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lopettaa