Vieläkö lapset kiertelevät kaduilla etsien silitettäviä koiria?
Ja tulevat kysymään "saako sitä silittää"
Itselläni vain hoitokoira ja tänään törmäsin ensimmäistä kertaa tuohon kysymykseen. Toki annoin silittää, maailman kiltein löllykkä tämä hoitokoira on.
Kommentit (3)
On multa pari kertaa kysytty (tosin vanhat ihmiset) ja itse olen myös kysynyt pari kertaa. :D Kerran metsäpolulla tuli vastaan semmonen suloinen pappa maailman suloisimman koiran kanssa joka selvästikin oli jo vanha, kysyin saako silittää ja koira vaan lötkähti jalkoihin rapsutettavaksi. Siinä juttelin tovin papan kanssa ja tuli kyllä hyvä fiilis!
Vierailija kirjoitti:
On multa pari kertaa kysytty (tosin vanhat ihmiset) ja itse olen myös kysynyt pari kertaa. :D Kerran metsäpolulla tuli vastaan semmonen suloinen pappa maailman suloisimman koiran kanssa joka selvästikin oli jo vanha, kysyin saako silittää ja koira vaan lötkähti jalkoihin rapsutettavaksi. Siinä juttelin tovin papan kanssa ja tuli kyllä hyvä fiilis!
Voi ihanaa :,) <3 Täällä papat vaan huutavat että pidäkin se peto kiinni :(
Ap
Kyllä ainakin täällä :) monet haluavat silittää berninpaimenkoiraani ja vanhemmat huutelevat kauhuissaan että pois sen karhun luota. Koira ei ole koskaan tehnyt kenellekään mitään ja osaa pidellä jopa vauvaa ja marsuja. (ei tietenkään valvomatta)