Säpinää kannen alla
seuraako kukaan tota sarjaa ja mitä mieltä olette?
Kommentit (28)
Jälleen uusi typerä käsikirjoitettu tosi tv.
Katson. Ihanan aivotonta roskaa, mutta niin käsikirjoitettua. Totuusprosentti lienee noin 5% kieppeillä.
Toi toinen blondi kelpaisi kyllä. Roxy vai mikä se on.
Toi Kate on todella ärsyttävän tuntunen akka.
Noin monta ihmistä pienellä bootilla töissä ja jaksavat marista kun on niin paljon töitä. Suurin osa energiasta taitaa mennä toisten kyräilyyn ja riitelemiseen.
Kapteenin sana on laki ja jos se ei kelpaa niin pitää pysyä pois laivatöistä.
Niin ja siitä ressin määrästä luulisi että ovat töissä kuukausikaupalla yhteen putkeen mutta "kausi" kestää 5 viikkoa JUST! Ihan hirveetä kun pitää tehdä töitä 5 viikkoa. Ja parin päivän risteilystä saa vaan tonnin tippiä.
Tollasella paatilla luulisi saavan.
Katson Ruotsin kolmoselta tämän sarjan spin-offia eli Below Deck Mediterranean-sarjaa jossa ne risteilee tilausjahdilla Kreikan saaristossa. Miehistöstä kokki on britti, samoin se päällikköemäntä aussi ja toinen emäntä britti. Muut jenkkejä.
Kamalia sikoja ne vieraat, sikailevat, kohtelevat huonosti näitä palvelijoita sillä verukkeella että "they hate us cause they ain't us" eli ihan uusrikasta touhua, heittelevät verisiä tamponeja hytin lattialle ja sotkevat pytyt kakkaraidoin, jne.
Hyvää viihdettä toki, ja maisemat ovat upeita ja monet noista saarista ja rannoista tuttuja :)
Kolmas kausi alkaa tänään, onko se näytetty Suomessa jo aiemmin eli onko uusinta?
Apua mä en kestäis yhtään yötä sellaisessa siivouskomeron kokoisessa hytissä joissa nämä joutuu nukkua kaksin!
Aivan turha ohjelma, mutta katson joka jakson. :D
Vierailija kirjoitti:
Apua mä en kestäis yhtään yötä sellaisessa siivouskomeron kokoisessa hytissä joissa nämä joutuu nukkua kaksin!
Joutuu nukkua?
Olen katsonut kaksi kautta aiemmin, tykkään. Jotenkin veneily ja meri viehättää. Tykkäsin myös Hjalliksen Atlantin yli-sarjasta.
Ben-kokki on jees, samoin Kate. Andrea (?) esinainen on ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuu nukkua?
Miksi kommentoit sarjaa jota et nähtävästi edes katso??? :DD
Siis ne laivalla töissä olevat joutuu nukkua siellä pohjakerroksessa pienissä ahtaissa kopeissa. Heillä ei mitään asiaa niiden maksavien vierailijoiden sviitteihin joissa poreammeet jne.
Meneekö teillä nämä Kate & Kat ihmiset sekaisin?
Kate oli se laiha, ilmeetön robotti joka haaveili paremmasta elämästä mutta joutui laivaemännäksi palvelemaan rikkaita. Arvosteli maksavia asiakkaita/vieraita tylyllä tavalla. Tuli sen Adriennen tilalle.
Kat oli se hauska blondi bilettäjä joka oli mukana ekalta kaudelta asti.
Vierailija kirjoitti:
Ben-kokki on jees, samoin Kate. Andrea (?) esinainen on ärsyttävä.
Ben oli myös siinä sarjan eurooppaversiossa eli Välimeren jahdilla, sekä kaudella 1 että 2.
Se kapteeni on täysi idiootti