Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku nainen, mikä on (tai olisi) paras tapa saada hellyyttä ja seksi?

Vierailija
05.10.2016 |

Noniin otsikossa taas kysymys.

Sinkku nainen, mikä on (tai olisi) paras tapa saada hellyyttä ja seksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakituinen panosuhde ja sellainen löytyykin jo.

Jos alat joskus tapailla jotain, miestä niin toivottavasti olet rehellinen historiastasi.

Siis mitä erikoista tuossa on. Voin tuon aivan hyvin kertoakkin, mutta luonnollisesti en tuota ensitreffeillä ota puheeksi. Mitä väliä sillä on jos olisin vaikka seurustelusuhteessa tuon miehen kanssa tai olenko vain panosuhteessa? Eikö olisi paljon hiritsevämpää jos kertoisin, että sinkkuaikana minulla oli joka lauantai ilta aina joku eri. Tällähetkellä elämäntilanteeni on sellainen, ettei minulla ole aikaa parisuhteelle ja suorastaan toivon nyt, että elämäni mies ei tulisi vastaan. Olen opintojeni loppusuoralla ja kun saan ne valmiiksi muutan toiselle paikkakunnalle ja halua heti panostaa uuteen työhöni täysillä. Otollisin hetki parisuhteelle olisi ehkä noin 1,5-2 vuoden päästä.

Ei muuten haittaa, mutta en halua tuollaista vaimoa itselle.

Ja perustelut? Haluat sellaisen jolla on kymmeniä yhden yön juttuja? Ei vaan sellaisen joka on odottanut jalat ristissä sinua, voi poika parka, tulet vielä pettymään!

Miksi sinkkuna seksitön elämä olisi naiselle sen vaikeampaa, mitä miehelle? Ehkä elän jossain haavemaailmassa, mutta samanlaista naista toivoisin itselleni, mitä itse olen.

Vierailija
22/34 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horatsuja koko palsta täynnä :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rakastaja.

Yhden yön jutut ja "panosuhteet" eivät ole ikinä napanneet ja seurustelemaan en ala ellei löydy sielunkumppania, eli tämä sopii minulle täydellisesti.

N24

"Rakajasta" eli panosuhde. Ei noilla ole mitään eroa.

Panosuhteessa on kaiku, ettei ihmisen kanssa tavata muuten kuin seksin merkeissä ja seksin jälkeen tyyliin juodaan kahvit ja heippa.

Me viestittelemme toisillemme muutenkin vain, avaudumme asioistamme, tiedämme toistemme traumat, käymme välillä yhdessä tapahtumissa, kavereiden bileissä, leffassa, teemme ruokaa ymv.

Seksiä yhdessäolostamme on ehkä 10-20% ajasta.

Siksi kutsun häntä rakastajaksi, "pano" ei ole oikein kuvaava ja kuulostaa vähän kylmältä, mitä hän ei ole.

Hän jumaloi minua ja kunnioitamme toisiamme.

N24

Vierailija
24/34 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horatsuja koko palsta täynnä :P

Sanoo joku tylsä rumilus, jolle ei irtoa ja jota vituttaa, kun muut elää täyttä elämää seksinkin suhteen.

N24

Vierailija
25/34 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedän juuri niin millaisia miehiä noiden "horatsu" kommenttien takana on. No sellaisia, jotka panisivat kaikkea mikä liikkuu, jos saisivat, muttakun eivät saa :D Sitten puutteisina haukkuvat meitä elämästään nauttivia naisia.

Vierailija
26/34 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rakastaja.

Yhden yön jutut ja "panosuhteet" eivät ole ikinä napanneet ja seurustelemaan en ala ellei löydy sielunkumppania, eli tämä sopii minulle täydellisesti.

N24

"Rakajasta" eli panosuhde. Ei noilla ole mitään eroa.

Panosuhteessa on kaiku, ettei ihmisen kanssa tavata muuten kuin seksin merkeissä ja seksin jälkeen tyyliin juodaan kahvit ja heippa.

Me viestittelemme toisillemme muutenkin vain, avaudumme asioistamme, tiedämme toistemme traumat, käymme välillä yhdessä tapahtumissa, kavereiden bileissä, leffassa, teemme ruokaa ymv.

Seksiä yhdessäolostamme on ehkä 10-20% ajasta.

Siksi kutsun häntä rakastajaksi, "pano" ei ole oikein kuvaava ja kuulostaa vähän kylmältä, mitä hän ei ole.

Hän jumaloi minua ja kunnioitamme toisiamme.

Eikö tuo ole ihan normaali seurustelusuhde? Vai onko hän varattu?

N24

Vierailija
27/34 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jutut:Aamulla yleensä kaduttaa ja se tunne on hirveä.

Vakipano: on ollut muutamakin, kaikki toimineet aikansa, mutta jossainvaiheessa päättyneet rumasti.

Tuota parilla kolmantena pyöränä en ole koskaan kokeillut, mutta näin ajatuksena kuulostaa houkuttelevalle. Naisen kanssa voisin olla ystävä muutenkin ja välillä saisin lainata hänen miestään. Ei kännisekoilua, turvallinen ympäristö, leikin jälkeen voitais jättää mies vaikka nukkumaan ja jatkaa naisen kanssa illanviettoa ihan ystävinä... Tämä kuulostais ajatuksena aika houkuttelevalta. N29

Vierailija
28/34 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan mieluummin sellaisen naisen, jolal on ollut paljon yhden illan juttuja etsiesssään sitä unelmiensa prinssiä. Kuin jotain horatsua, joka on antanut sen saman alfan käyttää itseään spermaämpärinä sitä oikeaa odottaessa. Luultavasti se panee sitä samaa jätkää silloinkin kun on aloittanut tapailemaan, jonkun uuden miehen kanssa.

Sulatan ennemmin huonon itsetunnon ja sen takia monet yhden illan jutut, kuin sen että antaa saman kaverin panna itseään toistuvasti (jolla on muuten luultavasti muitakin vakipanoja).

Vierailija
29/34 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan mieluummin sellaisen naisen, jolal on ollut paljon yhden illan juttuja etsiesssään sitä unelmiensa prinssiä. Kuin jotain horatsua, joka on antanut sen saman alfan käyttää itseään spermaämpärinä sitä oikeaa odottaessa. Luultavasti se panee sitä samaa jätkää silloinkin kun on aloittanut tapailemaan, jonkun uuden miehen kanssa.

Sulatan ennemmin huonon itsetunnon ja sen takia monet yhden illan jutut, kuin sen että antaa saman kaverin panna itseään toistuvasti (jolla on muuten luultavasti muitakin vakipanoja).

Siis kuinka typerä mies voi olla? Oletko koskaan kuullut, että joku nainenkin saattaa tykätä seksistä? Minusta ei ole spermaämpärinä olemista sellainen, jos mies antaa minulle orgasmin. Silloin tunnen itseni spermaämpäriksi, jos annan baarista pokaamalleni miehelle, joka 10 sekuntia jaksaa ja sitten pieraisee ja alkaa nukkumaan. Tällaisiakin on tuola yöelämässä nähty

Vierailija
30/34 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/34 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alat joskus tapailla jotain, miestä niin toivottavasti olet rehellinen historiastasi.

Hahhah, ei tietenkään tuollaisia oma-aloitteisesti kerrota miehelle.

Sitten, jos tulee puheeksi ja mies itse kysyy, niin voi kertoa, mutta en ymmärrä miksi joku haluaa tietää toisen seksihistorian.

Jos miehellä olisi jokin asenneongelma "panosuhdetta" kohtaan yleisesti, olisi pian ex-mies.

Ei kiihottaisi moinen vätys, jolle joku menneisyyden seksisuhde olisi ongelma.

Ällöttävä ajatuskin, tulee mieleen joku peräkammarin ruma ja hikinen lassukka-runkkari.

Toivottavasti sua ei haittaa miehen suhteet maksullisten naisten kanssa?

Ei tietenkään, jos maksullinen seksi on ollut naisen puolelta vapaaehtoista eikä asiaan ole liittynyt ihmiskauppaa.

En tunne miehiä jotka eivät saisi säännöllisesti ihan ilmaistakin seksiä, mutta ihan ymmärrettävää silti kokeilla joskus maksullista.

Se on vähän sellainen "kerran elämässä täytyy kokeilla"-juttu joillekin.

Kiva kuulla, että osa naisistakin ymmärtää tuon miesten maksullisissa käynnin. Tottahan tuota pitää edes kerran elämässä kokeilla, vaikka ilmaiseksikin saa. M27

Vierailija
32/34 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka typerä mies voi olla? Oletko koskaan kuullut, että joku nainenkin saattaa tykätä seksistä? Minusta ei ole spermaämpärinä olemista sellainen, jos mies antaa minulle orgasmin. Silloin tunnen itseni spermaämpäriksi, jos annan baarista pokaamalleni miehelle, joka 10 sekuntia jaksaa ja sitten pieraisee ja alkaa nukkumaan. Tällaisiakin on tuola yöelämässä nähty

Juuri näin. Lisäksi huvittaa se, että tuo aiempi mieskommentoija puhuu "alfoista" ihmislajina, joka pitää naisia spermaämpäreinä. Oma pitkäaikainen seksikumppanini kohtelee minua kuin ystävää, kuuntelee huoliani, pitää sylissä jos on paha olla jne. Sama toisinpäin. Siitä huolimatta, että hän on todella hyvännäköinen, treenattu jne. Epäkunnioittavaa miestä en edes päästäisi sänkyyni.

Miehillä on ihan samalla tavalla tarve saada puhua jollekin murheistaan kuin naisilla. Ja olla toisen lähellä, katsoa vaikka telkkaa  yhdessä niin, että toinen on ihan kiinni. Jakaa arkipäivän kokemuksia, kertoa jollekin, miten meni töissä jne. Ihan tavallisia asioita, joita ilman parisuhdetta ei ole, jos ei ole tällaista kuviota. En missään nimessä halua seksiä vieraan ihmisen kanssa ja humalassa, voin vain kuvitella että yllä mainittu toimintapa olisi tullut vastaan.

Miksikö emme ole alfani kanssa oikeasti pari? Ikäeroa 15 vuotta, minä vanhempi - ei ole koskaan ollut epäselvää, että etsimme parisuhteeseen ikäisiämme. 

Omat eksäni ovat olleet myös tämän kaltaisissa suhteissa silloin, kun parisuhdetta ei ole ollut. Sallivat naiselle saman kuin itselleen. Muunlaista miestä en edes toivoisi, toisin kuin tämä paheksujamies. Jos oma itsetunto ei riitä siihen, että naisella on ollut "alfa", niin sitten on tosiaan parempi etsiä niitä huonoitsetuntoisia.

Vierailija
33/34 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/34 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, ei tietenkään tuollaisia oma-aloitteisesti kerrota miehelle.

Sitten, jos tulee puheeksi ja mies itse kysyy, niin voi kertoa, mutta en ymmärrä miksi joku haluaa tietää toisen seksihistorian.

Jos miehellä olisi jokin asenneongelma "panosuhdetta" kohtaan yleisesti, olisi pian ex-mies.

Ei kiihottaisi moinen vätys, jolle joku menneisyyden seksisuhde olisi ongelma.

Ällöttävä ajatuskin, tulee mieleen joku peräkammarin ruma ja hikinen lassukka-runkkari.

Toivottavasti sua ei haittaa miehen suhteet maksullisten naisten kanssa?

Ei tietenkään, jos maksullinen seksi on ollut naisen puolelta vapaaehtoista eikä asiaan ole liittynyt ihmiskauppaa.

En tunne miehiä jotka eivät saisi säännöllisesti ihan ilmaistakin seksiä, mutta ihan ymmärrettävää silti kokeilla joskus maksullista.

Se on vähän sellainen "kerran elämässä täytyy kokeilla"-juttu joillekin.

Kiva kuulla, että osa naisistakin ymmärtää tuon miesten maksullisissa käynnin. Tottahan tuota pitää edes kerran elämässä kokeilla, vaikka ilmaiseksikin saa. M27

Yleensä kai tuo ihmiskauppa/hyväksikäyttö -asetelma on se, miksi asiaa paheksutaan. En epäile, etteikö joku saisi tuosta jotain itsekin, mutta luulisi että ovat harvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan