Oliko tämä keskenmeno??
En ole huomannut tulleeni raskaaksi, eikä ole ollut tarkoituskaan. Mahdollisuus kuitenkin on mutta siinä tapauksessa olisin ehtinyt olla raskaana about 1-2vko. Eilisiltana kun kävin vessassa ja pyyhin, niin paperiin tuli ihan vähän jotain todella haalean punaista. Yöllä kun kävin vessassa, tuli pari ihan pienenpienen pientä, hiukan hiekanmurustakin pienempää hyytymän tapaista juttua ja tositosi vähän verta mukana. Tänään ei oo tullu ku vaan yhdellä vessakäynnillä ku pieni veriläiskä paperiin. Ei siis varsinaisesti vuotoa, eikä tosiaankaan koko aikaa. Ja menkat eivät ole alkamassa. Eilen illalla alaselkä oli ihan vähän kipeänä, pienen hetken vaan. Eikä vaikuta akuutille tsi kivuliaalle, ja tiedän että vuotohäiriöt yms. Ovat tavallisia. Tästä syystä en mene lääkäriin. Haluan vain kysellä onko muilla samanlaista ollut, ja voiko ihan todella varhaisen raskauden keskenmeno ilmetä tämmöisenä, että onko siihen pienintäkään mahdollisuutta? Voiko johtua seksistä, koska ekan kerran tuli vähän punertavaa siihen paperiin eilen melko pian seksin jälkeen, vaikken ole alapäässäni kipua tuntunut? Vai voiko pistää vain naiseuden piikkiin? Ja painotan sitä ettei tosiaan oo mitään vuotoa eikä tuu joka vessakäynnillä mitään. Ihan tosi vähän tullu jotain punasta, ja ne kaksi pienenpientä punasta juttua, vastauksia kiitos!
Kommentit (22)
Itsellä keskenmeno alkanut rusahksena alavatsassa ja swn jälkeen tuli pitkään ja paljob verta ja hyytymiä. Tuo sinun kokemasi kuullostaa enemmän ehkä hedelmöittymiseltä minulle.
Mulla keskenmenossa oli todella kovat kivut.
Mulla keskenmenossa tuli verta todella reippaasti ja kivutkin oli kovat. Toki voisihan kyseessä olla keskeytynyt keskenmenokin?
Itse veikkaisin kyllä jotain pientä vuotohäiriötä vaan.
Ei kuulosta keskenmenolta, ainakaan vielä. Mulla on useampi raskausviikkojen 5-6 keskenmeno takana, ja ei niitä kipuja ja vuotoa nyt oikein voi olla huomaamatta. Selvästi normaaleja menkkoja rajumpi ja pitkäkestoisempi vuoto.
Ehkä kannattaisi se raskaustesti kuitenkin tehdä...
Ei kuulosta keskenmenolta. Mulla ollut useampi ja joka kerta kunnon vuoto ja kovat kivut. Voisiko olla kiinnittymisvuotoa?
Ap, tee raskaustesti! Mulla oli samantapaisia oireita ja olinkin raskaana.
Kuulostaako siltä että voisin olla raskaana? Ap
Kuulostaa kyllä enemmän alkuraskaudelta
Niin, ja kuinkakohan iso mahdollisuus siihen on, kun ollaan kyllä muutama kerta harrastettu seksiä ilman kumia, myönnän, paskasti tehty mutta tehty mikä tehty. Niin, mies ei oikein edes "osaa" laueta sisään eikä niin koskaan ole käynyt, kuinkakohan iso mahdollisuus "touhutipoista" on tulla raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja kuinkakohan iso mahdollisuus siihen on, kun ollaan kyllä muutama kerta harrastettu seksiä ilman kumia, myönnän, paskasti tehty mutta tehty mikä tehty. Niin, mies ei oikein edes "osaa" laueta sisään eikä niin koskaan ole käynyt, kuinkakohan iso mahdollisuus "touhutipoista" on tulla raskaaksi?
On ainakin pieni mahdollisuus. Käy ostamassa testi!
Periaatteessa yksi siittiö riittää . Montako niitä on touhutipassa ?
Minulla on tullut keskenmeno kaksi kertaa, viikoilla 6 ja 9, eikä minulla juuri lieviä menkkakipuja kummempia tuntemuksia ollut, vuotoakin tuli tosi vähän vaikka toiseen tarvittiin lääkkeellistä tyhjennystä kun kaikki ei tullut itsekseen. Että ei se kivuttomuus automaattisesti tarkoita etteikö voisi olla keskeynyt raskaus..
Uppista koska samanlaisesta kärsivä ja samaa asiaa pohtiva naikkonen täälläkin
Raskaustesti kannattaa tehdä! Saatat olla raskaana.
Sit jos negatiivinen, voit olla rauhallisin mielin. (Jos tulee kovia kipuja tai vuotoja, sit lekuriin tietty)
Mulla oli kahdessa epäonnistuneessa alkuraskaudessa pientä ruskeaa tai punaista vuotoa. Kohtu tyhjennettiin molemmilla kerroilla kaavinnassa. Varsinainen keskenmeno vuotaa runsaasti ja joukossa on myös hyytymiä. Pelkkä alkuraskauden alkio ei siis poistu sillei siististi ruskeana tippana, vaan alkion mukana tulee väkisinkin paksuuntuunutta kohdun limakalvoa eli runsaasti verta.
Sulla voisi olla vaan tiputtelua tai mahd alkuraskauden kiinnittymisvuotoa.
Minullakin sama kysymys mielessä. Olen kylläkin positiivisia testejä tehnyt. Eli mulla esiintyy melkeimpä kokoajan kipua alavatsalla, esim. jos istun/makaan sohvalla ja kun nousen ylös, niin yhtäkkiä tulee hetkellistä kipua. Vuotoakin tulee välillä. En ole siis huolestunut asiasta, koska en halua tätä pitää. Hoitajallekin on aika, mutta jos tämä kesken on mennyt niin vien varmaan turhaa aikaa joltain sitä tarvitsevalta.
Jos itse tunnet ettei ole pahoja kipuja, eikä alapäähän satu eikä vuotoa ole paljon, niin ei tarvitse mennä lääkäriin. Uskon että on jokin normaali vuotohäiriö vain. Mietin että voisko ne pienenpienet punaiset jutut olla jotain raskausmateriaalia tai hedelmöittyneet siittiöt?