Miksi naisille on kova paikka seurustella saman pituisen tai lyhyemmän miehen kanssa?
Itse olen 180cm mies ja pidän eniten +175cm naisista mutta suurin osa näistä etsii jotain koripalloilijaa. Miksi? Omaavatko heikon itsetunnon?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 treffeissä 149cm pitkällä (lyhyellä) naisella oli minimipituus miehelle 175cm :D
Lyhyenä naisena arvaan että kyse on käytännön jutuista. Olen 158 cm ja jo tässä koossa alkaa ketuttaa kun ei yllä mihinkään. Olisi sitten parisuhteessa edes toinen sellainen ettei tarvi koko ajan jakkaraa...
Nainen jolla on tällaiset motiivit kumppaninvalinnassa, ei ole mikään varsinainen catch :D Hyi saatana!
Täällä 162cm nainen, joka on seurustellut sekä 160- että 190-senttisen miehen kanssa, ja muutaman siltä väliltä. Pituudella tai millään muullakaan ei ole mitään väliä, vain yhdellä: miehen tärkein mitta minulle oli ja on aivojen kehittyneisyys, mikä ilmenee fiksuutena, korkeana moraalina ja ennen kaikkea lämpimänä, rakastavana luonteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap painat vaikka 85 kiloa niin olisiko sinusta kova paikka seurustella 85 kiloisen tai painavamman naisen kanssa.
Minä painan 70kg ja vaimo jotain 100kg. Ei haittaa rakkautta millään tavalla.
Vaikka vinkkinä niille jotka vaativat että miehen tulee olla 20cm pidempi ja raamikas tai muuten naiselle tulee "ällö ja epäseksikäs olo"
Olet yhtä harvinainen mies kuin lyhyen miehen hyväksyvä nainen.
Noin yksi kahdesta kymmenestä - raa'an arvailun mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisille kukaan kelpaa :(
Paitsi julkkiksetKuka isäsi on, minkä alan julkkis?
Hän oli nuorena piirimestari urheilussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap painat vaikka 85 kiloa niin olisiko sinusta kova paikka seurustella 85 kiloisen tai painavamman naisen kanssa.
Vaikka vinkkinä niille jotka vaativat että miehen tulee olla 20cm pidempi ja raamikas tai muuten naiselle tulee "ällö ja epäseksikäs olo"Olet yhtä harvinainen mies kuin lyhyen miehen hyväksyvä nainen.
Nope, monet miehet tykkäävät muhkeista naisista. Arvioisin että 3-4 kymmenestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vinkkinä niille jotka vaativat että miehen tulee olla 20cm pidempi ja raamikas tai muuten naiselle tulee "ällö ja epäseksikäs olo"Olet yhtä harvinainen mies kuin lyhyen miehen hyväksyvä nainen.
Joo, uhkeista tykkään minäkin, mutta 100kg nainen on kyllä vähän muutakin kuin uhkea. Turha selitellä.
Yleisesti kuvitellaan, että tummaihoiset miehet haluavat läskin naisen. Eivät kaikki todellakaan. On sielläkin vaihteluväliä ja osa afrikkalaisista nimen omaan pitää hoikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti kuvitellaan, että tummaihoiset miehet haluavat läskin naisen. Eivät kaikki todellakaan. On sielläkin vaihteluväliä ja osa afrikkalaisista nimen omaan pitää hoikista.
Onnea kovasti elämäsi neekeristä.
Opettele lukemaan. Missä kohtaa mainitsin "elämäni neekerin"? Kunhan on tullut keskusteltua aiheesta.
Se on sitä biologiaa, jankuttaahan miehetkin, kuinka tärkeää naisen nuori ikä on.
Naisen hedelmällisyyden ikä, vyötärö-lantio-suhde ja rinnat. Tuleeko mahdollisesti lisääntymään vai ei? Tänä päivänä tiedämme, että lapsettomuus voi kohdata ketä tahansa. On myös pariskuntia, jotka vasta kumppania vaihtamalla saavat tahoillaan jälkikasvua. Jostakin syystä heidän kohdallaan on siittiöiden ja munasolun hylkimisreaktiota.
Silti ei päästä yli eikä ympäri siitä, että hoikka tai normaalipainoinen nätti naaras on houkuttelevampi kuin sohvaperuna. Tai että atleettisempi pidempi mies on naisen näkökulmasta biologisesti viehättävämpi. Jos vapaasti saisi valita. Sitten tulevat muut tekijät, kuten varallisuus ja turvallisuus.
Kylläpä se taitaa olla toisinpäin, eli miehillä ei kantti kestä seurustella pidemmän naisen kanssa.
Ellei ole paksua lompakkoa Hjalliksen tapaan!
Tämä on myös vihapuhetta. Pituudelle kun ihonvärillekkään ei voi mitään. Genetiikka vaikuttaa. Läskejen eteen sentään voi jo jotain tehdäkkin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa valitettavasti on paljon näitä "pituuspyrähdyksen" suorittaneita naisia. Sitä vaan ihmettelen että missä vaiheessa näin edes kävi. Tuntuu että naiset ovat järjestään jotain 180+ pitkiä, ja se on kyllä liikaa.
Olen 172cm mies. Aina pituudesta puhuessa naiset ovat yllättyneet pituudestani ja ovat olleet siinä luulossa että olisin noin 180cm. Ehkä näytän niin hyvältä että saan armolliset 8cm lisää pituutta, mutta olen pistänyt tämän merkille että naisten silmä vääristää pituuksia. Ehkä jos en olisi näin kaunis niin saattaisin näyttää kymmenen senttiä lyhyemmältä?
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa pitää hoikista, mutta pitää ottaa mitä saa. Rahahan noita enimmäkseen kiinnostaa siinä missä Thaimaalaisia naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa valitettavasti on paljon näitä "pituuspyrähdyksen" suorittaneita naisia. Sitä vaan ihmettelen että missä vaiheessa näin edes kävi. Tuntuu että naiset ovat järjestään jotain 180+ pitkiä, ja se on kyllä liikaa.
Olen 172cm mies. Aina pituudesta puhuessa naiset ovat yllättyneet pituudestani ja ovat olleet siinä luulossa että olisin noin 180cm. Ehkä näytän niin hyvältä että saan armolliset 8cm lisää pituutta, mutta olen pistänyt tämän merkille että naisten silmä vääristää pituuksia. Ehkä jos en olisi näin kaunis niin saattaisin näyttää kymmenen senttiä lyhyemmältä?
Tuosta syystä en laita Tinderiin pituuttani näkyville profiiliin. Jos laitat alle 180cm, niin naiset ajattelevat sinun olevan todella lyhyt, vaikka olisivat itse jotain 165cm. Livenä pituus sitten miellyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, uhkeista tykkään minäkin, mutta 100kg nainen on kyllä vähän muutakin kuin uhkea. Turha selitellä.
Tottakai vaimossani on ylimääräistäkin, mutta kyseessä nimenomaan uhkea. Iso kurvit ja jopa uuma olemassa, massaa rinnoissa, perseessä ja reisissä. Ei sellainen ruma keskivartalolihava. Nimenomaan kaunispullukka, ainakin minulle.
T. 70/100 mies
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 180cm mies ja pidän eniten +175cm naisista mutta suurin osa näistä etsii jotain koripalloilijaa. Miksi? Omaavatko heikon itsetunnon?
Siis sun pitäisi kyllä saada mieleisesi pituinen nainen, mutta sen pituinen nainen ei saa tahtoa mieleisensä pituista miestä. Oletko ihan tosissasi? Miksi sulle on niin kova paikka seurustella reilusti lyhyemmän naisen kanssa? Miksi sulla on naisen suhteen joku ihannepituus, mutta naisella ei saisi olla?
Vaikka vinkkinä niille jotka vaativat että miehen tulee olla 20cm pidempi ja raamikas tai muuten naiselle tulee "ällö ja epäseksikäs olo"