Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla feikkiprofiilia facebookissa?

Vierailija
05.10.2016 |

Jos on, niin miksi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita tarkoitat feikkiprofiililla, ap?

Minulla oli ns. feikkiprofiili. En siis ollut omalla nimellani tai kuvallani yksityisyydensuojan vuoksi. Ammattini takia en halua ottaa riskia, etta toiden puolesta kukaan loytaa minua sosiaalisessa mediassa. Kaverini yms. tiesivat kylla kuka siella vaaran nimen takana luurasi ja sikali profiili oli siis omani, enka kayttanyt sita trollaamiseen tms. vaan pidin yhteytta tuttuihin ihan normaalisti. No, FB pisti stopin talle, koska vaati minua lahettamaan todistuksen, etta tama oli siis minun kuvani ja nimeni... En jaksanut tuohon ryhtya, joten koko profiili meni jaahylle. Vahan harmittaa, etta joitakin muistoja meni sitten siina (esim. edesmenneen kaverini profiili, joka oli silloin viela Facebookissa...).

Vierailija
22/41 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän aikaa, suomi24 treffeillä kun käväsin ja moni sitä kyseli.

Ihan kivaa oli festareiden pusikossa painaa vähän tuhdimpaa tätiä väärällä nimellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En ole facebookissa, mutta haluan osallistua erilaisiin arvontoihin (en mihinkään ipad-huijauksiin vaan esim. lähellä minua olevien pikkuputiikkien arvontoihin), joten päätin luoda profiilin. Se on kyllä mun oikealla nimellä, mutta profiilikuvana on vaan joku maisemakuva eli en ole tunnistettavissa. Ja samalla käytän tota profiilia myös tinderin selailuun (lisään naamakuvan tinderiin omasta puhelimesta enkä siis valitse niitä tinderkuvia facebookin kuvien joukosta).

Vierailija
24/41 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tinderiä varten ja montaa muutakin asiaa varten. Myös 5 prebaid liittymää... niitä ei voi avatakkaan ku tietyissä paikoissa ettei paikkatiedot tallennu:)

Vierailija
25/41 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on viisi, neljä maahanmuuttokriittistä ja yksi hieman neutraalimpi. Saa annettua vaikutelman että maahanmuuttokriittiä olisi paljon.

Mulla sama mutta seitsemän isämmaallista profiilia, kaksi on nuoria kauniita naisia. Aika paljon viestejä keräävät, oon itekki vahingossa laittanut niille viestiä mun alfa-uros profiilista.

Vierailija
26/41 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on viisi, neljä maahanmuuttokriittistä ja yksi hieman neutraalimpi. Saa annettua vaikutelman että maahanmuuttokriittiä olisi paljon.

Mulla sama mutta seitsemän isämmaallista profiilia, kaksi on nuoria kauniita naisia. Aika paljon viestejä keräävät, oon itekki vahingossa laittanut niille viestiä mun alfa-uros profiilista.

Mä olin kerran jo sopimassa treffejä Suomi Ensin miekkariin yhden tyypin kanssa, joka oli ihastunut mun naisprofiiliin. Sit mä tajusin että eihän se käy kun olen mies enkä muutenkaan olisi miekkariin päässy kun rahat oli lopussa.

Vierailija
27/41 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ns. feikkiprofiili. En siis ollut omalla nimellani tai kuvallani yksityisyydensuojan vuoksi. Ammattini takia en halua ottaa riskia, etta toiden puolesta kukaan loytaa minua sosiaalisessa mediassa. Kaverini yms. tiesivat kylla kuka siella vaaran nimen takana luurasi ja sikali profiili oli siis omani, enka kayttanyt sita trollaamiseen tms. vaan pidin yhteytta tuttuihin ihan normaalisti. No, FB pisti stopin talle, koska vaati minua lahettamaan todistuksen, etta tama oli siis minun kuvani ja nimeni... En jaksanut tuohon ryhtya, joten koko profiili meni jaahylle. Vahan harmittaa, etta joitakin muistoja meni sitten siina (esim. edesmenneen kaverini profiili, joka oli silloin viela Facebookissa...).

Teitkö sitten jotain, mitä kautta FB keksi, että profiilisi pitää kyseenalaistaa? Mistä siis se stoppi tuli?

Vierailija
28/41 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitkö sitten jotain, mitä kautta FB keksi, että profiilisi pitää kyseenalaistaa? Mistä siis se stoppi tuli?

En tehnyt mitaan sopimatonta tai riehunut missaan ryhmissa tms. FB kayttaa kasvojen tunnistus appia ja koska profiilikuvassani ei ollut ihmista ja nimeni oli aika hilpea (mutta voisi olla ulkomaalainen ihmisen nimi... ei mitaan sopimatonta siis), FB sitten eraana paivana kielsi minun sisaankirjautumisen ja kaski lahettaa todistusta, etta olen oikeasti tama henkilo. Kaski myos vaihtamaan profiilikuvaksi oman kuvani. Nain on tapahtunut myos parille tutulleni ihan jo silla perusteella, ettei heilla ollut omaa kuvaa profiilikuvassa (tosin olivat omalla nimellaan).

Vierailija
29/41 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tehnyt mitaan sopimatonta tai riehunut missaan ryhmissa tms. FB kayttaa kasvojen tunnistus appia ja koska profiilikuvassani ei ollut ihmista ja nimeni oli aika hilpea (mutta voisi olla ulkomaalainen ihmisen nimi... ei mitaan sopimatonta siis), FB sitten eraana paivana kielsi minun sisaankirjautumisen ja kaski lahettaa todistusta, etta olen oikeasti tama henkilo. Kaski myos vaihtamaan profiilikuvaksi oman kuvani. Nain on tapahtunut myos parille tutulleni ihan jo silla perusteella, ettei heilla ollut omaa kuvaa profiilikuvassa (tosin olivat omalla nimellaan)."

- Jotenkin pelottavaa. Mitähän minä voisin tehdä sille tyypille, joka aina toisinaan tuijotaa minua amuisin Wessan peilistä? 

Vierailija
30/41 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
31/41 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tehnyt mitaan sopimatonta tai riehunut missaan ryhmissa tms. FB kayttaa kasvojen tunnistus appia ja koska profiilikuvassani ei ollut ihmista ja nimeni oli aika hilpea (mutta voisi olla ulkomaalainen ihmisen nimi... ei mitaan sopimatonta siis), FB sitten eraana paivana kielsi minun sisaankirjautumisen ja kaski lahettaa todistusta, etta olen oikeasti tama henkilo. Kaski myos vaihtamaan profiilikuvaksi oman kuvani. Nain on tapahtunut myos parille tutulleni ihan jo silla perusteella, ettei heilla ollut omaa kuvaa profiilikuvassa (tosin olivat omalla nimellaan).

Mitä Facebookin säännöt, kansainväliset terrorismilait, palveluntuottajan kotimaan lait ja Suomen lait sanovat asiasta?

Vierailija
32/41 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, alun perin koska halusin jonkun hammaslääkärin tarjouskoodin, jonka sai vaan fb kautta. Myös monet kilpailut vaativat fb tunnukset.. Omaa nimeä on kuitenkaan halunnut käyttää. Niin siinä kävi, että nykyisin stalkkaan puoli ja vanhoja tuttuja sekä julkkiksia, kun on tylsää. :)

Vierailija
33/41 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookiissa oli tänään kuva missä kolme Ilja Janitskinin profiilia keskusteli keskenään :D

Miten tämä ei yllätä minua yhtään?

Mistä tämä löytyy?

Vierailija
34/41 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli minulla olisi netissä jotakin sanottavaa mitä en kehtaisi omalla lärvillä sanoa, niin jättäisin sanomatta. Eli ei siis ole valeprofiilia.

Vierailija
35/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
36/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On feikkiprofiili, haluan stalkata puolituttuja enkä paranoidina uskalla käyttää siihen varsinaista profiiliani. Sillä on myös hyvä seurata ryhmiä joihin ei omalla profiililla kehtaa liittyä.

Siellä sitä sitten feikkiprofiilit stalkkailevat toisia feikkiprofiileja ja kuuluvat ryhmiin, mitkä muodostuvat feikkiprofiileista.. Jännä paikka tuo Face ;)

Vierailija
37/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on feikkiprofiili, jolla stalkkailen julkkiksia. En viitsi omalla profiililla pyytää esim. Tuksua kaveriksi. :D

Vierailija
38/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, pelejä varten.

Vierailija
39/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On feikkiprofiili, haluan stalkata puolituttuja enkä paranoidina uskalla käyttää siihen varsinaista profiiliani. Sillä on myös hyvä seurata ryhmiä joihin ei omalla profiililla kehtaa liittyä.

Siellä sitä sitten feikkiprofiilit stalkkailevat toisia feikkiprofiileja ja kuuluvat ryhmiin, mitkä muodostuvat feikkiprofiileista.. Jännä paikka tuo Face ;)

Joillain on ilmeiseti liikaa vapaa-aikaa :D

Vierailija
40/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaista feikkiä, mutta mulla pn profiili myös taiteilijanimelläni että voin ohjata yhteistyökumppanit, fanit ja muut uteliaat sinne ja pitää oman profiilini privakäytössä.

Ja ei, en ole Tuksu 😂