Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö teidän kaverit teille koskaan näin "mukavasti"?

Vierailija
05.10.2016 |

Olenko ainoa jonka kaverit usein "unohtavat" kutsua minut mukaan jonnekin (juhlat, illanvietto...), sitten saat kuulla tai lukea siitä jälkikäteen jostain muualta? Sitten kun kysyn että voitaisko mut ensi kerralla pyytää mukaan niin vakuutellaan että "tottakai muistetaan". Vaan kun ei muisteta tai pyydetä. Sanoisivat edes suoraan että en ole tervetullut, jos näin on..?

Tietääkseni ei ole mitään riitoja ollut tai muuta syytä miksi olisin yhtäkkiä niin epämiellyttävä. En viitsisi heittäytyä rasittavaksi ja alkaa inttämään miksei minua koskaan kutsuta :I

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, johan on kurjat kaverit.

Vierailija
2/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei tiedä onko se unohdus vai "unohdus"... mut ei sitä montaa kertaa jaksa katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle sanoo,että et ole tervetullut, niin aloitat kaalan somekiusaamskampanjan, jossa itket sitä, että sinusta ei välitetä jne. Helpompi unohtaa ja toivoa, että tajuat itse.

Vierailija
4/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt suoraan, etä mikä on tilanne ja miksi te jatkatte ystävyyttänne, jos ette kerran ole ystäviä oikeasti?

Vierailija
5/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska ei ole ystäviä ollenkaan enää heh. Mutta silloin kun niitä "kavereita" vielä oli niin olihan niitä juhlia ja tapaamisia heillä keskenään muttei koskaan mua pyydetty mukaan. Aloin sitten itse pitämään etäisyyttä.

Vierailija
6/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin.

Ensin oli kamala järkytys kun päädyin yhtäkkiä osastolle itsariyrityksen takia, "voi mikset puhunu, luultiin et sul on kaikki hyvin, oot aina niin iloinen",jne,jne,jne....

Kun sitten rohkenin puhumaan kun taas meni huonosti loppui kutsut, myöhemmin sain kuulla sitten että eivät jaksaneet kuunnella minua, oli hauskempaa ilman minua.

Ainakin sai karsittua pois elämästä ne joita ei kiinnostanutkaan mun vointi sit kuitenkaan.

Vierailija
7/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Mulla on pari sellasta kaveria jotka unohtavat aina pyytää mukaan tuollaisiin illanviettoihin, mut jos jotain apua tarvitsevat minulta niin sitten ollaan pikimmiten yhteyksissä. Pitäs vaan osata lyödä välit poikki mut en ole saanut aikaiseksi...

Vierailija
8/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska ei ole ystäviä ollenkaan enää heh. Mutta silloin kun niitä "kavereita" vielä oli niin olihan niitä juhlia ja tapaamisia heillä keskenään muttei koskaan mua pyydetty mukaan. Aloin sitten itse pitämään etäisyyttä.

Ehkä ne muut kuitenkin alkoivat ensiksi pitää etäisyyttä ja ovat nyt helpottuneita, kun ymmärsit. 

Vierailija
9/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi näin.

Ensin oli kamala järkytys kun päädyin yhtäkkiä osastolle itsariyrityksen takia, "voi mikset puhunu, luultiin et sul on kaikki hyvin, oot aina niin iloinen",jne,jne,jne....

Kun sitten rohkenin puhumaan kun taas meni huonosti loppui kutsut, myöhemmin sain kuulla sitten että eivät jaksaneet kuunnella minua, oli hauskempaa ilman minua.

Ainakin sai karsittua pois elämästä ne joita ei kiinnostanutkaan mun vointi sit kuitenkaan.

Ketä nyt jaksaisi jokin itsetuhoinen tilitys kiinnostaa... tietysti on hauskempi ilman sinua. 

Vierailija
10/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jonka kaverit usein "unohtavat" kutsua minut mukaan jonnekin (juhlat, illanvietto...), sitten saat kuulla tai lukea siitä jälkikäteen jostain muualta? Sitten kun kysyn että voitaisko mut ensi kerralla pyytää mukaan niin vakuutellaan että "tottakai muistetaan". Vaan kun ei muisteta tai pyydetä. Sanoisivat edes suoraan että en ole tervetullut, jos näin on..?

Tietääkseni ei ole mitään riitoja ollut tai muuta syytä miksi olisin yhtäkkiä niin epämiellyttävä. En viitsisi heittäytyä rasittavaksi ja alkaa inttämään miksei minua koskaan kutsuta :I

Ongelma on nimenomaan siinä, että "et viitsi heittäytyä rasittavaksi ja alkaa inttämään". Eli vaistomaisesti kaverisi ajattelevat, että sinulla ei ole niin suurta merkitystä. Olen pahoillani, mutta niin se vaan menee. Terveisin itsekin aikanaan samalla tavalla dissattu, nyttemmin vapaaehtoisesti erakoitunut.

Vierailija
11/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh. Mulla on pari sellasta kaveria jotka unohtavat aina pyytää mukaan tuollaisiin illanviettoihin, mut jos jotain apua tarvitsevat minulta niin sitten ollaan pikimmiten yhteyksissä. Pitäs vaan osata lyödä välit poikki mut en ole saanut aikaiseksi...

Estot vaan päälle kaikkialla. Näin minä tein.

Vierailija
12/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa.

Varmistan: kai kyse EI ole siitä, että bileistä sovitaan vaikka whatsapissa tai Facebookissa ja sä et ole siellä? Jos sinä olet ainoa, joka pitää erikseen kutsua, niin ehkä syy on tuossa.

Eli missä/miten kaverit sopivat menoistaan?

Vierailija
13/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on sellanen noin 6 hengen kaveriporukka, jonka kanssa nähdään aika usein. Jokin aika sitten tuli ilmi että heillä oli sellainen ryhmäkeskustelu jossa minua ei ole mukana, eli ovat nähneet sitten porukalla ilman minua. Kysyin että miksiköhän olin ainoa jota ei lisätty keskusteluun, sain vain vastaukseksi että "oho me luultiin että säkin olit siinä keskustelussa"... just just. Kyseinen keskustelu ollut olemassa kuukausia ja sopineet sitä kautta vaikka mitä, nyt vasta huomasivat ettei minua ollut edes koko keskustelussa. Jotenkin en vaan jaksanut uskoa koko selitystä. Ottaa päähän.

Vierailija
14/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä on sellanen noin 6 hengen kaveriporukka, jonka kanssa nähdään aika usein. Jokin aika sitten tuli ilmi että heillä oli sellainen ryhmäkeskustelu jossa minua ei ole mukana, eli ovat nähneet sitten porukalla ilman minua. Kysyin että miksiköhän olin ainoa jota ei lisätty keskusteluun, sain vain vastaukseksi että "oho me luultiin että säkin olit siinä keskustelussa"... just just. Kyseinen keskustelu ollut olemassa kuukausia ja sopineet sitä kautta vaikka mitä, nyt vasta huomasivat ettei minua ollut edes koko keskustelussa. Jotenkin en vaan jaksanut uskoa koko selitystä. Ottaa päähän.

Ei voi olla huomaamatta jos yksi kaveriporukasta puuttuu! Varsinkin jos keskustelu on ollut olemassa jo tovin. Tosi ilkeetä..

Vierailija
15/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt suoraan, etä mikä on tilanne ja miksi te jatkatte ystävyyttänne, jos ette kerran ole ystäviä oikeasti?

Olisin jo kysynyt mutta en halua vaikuttaa vainoharhaiselta, jos kyse onkin oikeasti vahingosta. Eivät muutoin vaikuta mitenkään vihamielisiltä minua kohtaan. Totta sekin etten varmaan saa koskaan tietää jos en kysy suoraan. Pattitilanne :( t. ap

Vierailija
16/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa.

Varmistan: kai kyse EI ole siitä, että bileistä sovitaan vaikka whatsapissa tai Facebookissa ja sä et ole siellä? Jos sinä olet ainoa, joka pitää erikseen kutsua, niin ehkä syy on tuossa.

Eli missä/miten kaverit sopivat menoistaan?

Olen molemmissa 'kanavissa'.

Aiemmin tapaamiset on sovittu jommassa kummassa tai sitten soittamalla. Mutta kaikille erikseen eli ei ole ollut mitään esim. FB-tapahtumaa tai ryhmäkeskustelua, jossa jutut sovittu. Yhtäkkiä vain minua ei enää pyydetä mihinkään. Olisi loogista jos olisi ollut erimielisyyksiä mutta ei mitään. t. ap

Vierailija
17/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuollaista yläasteen kiusaamismeininkiä.

Eli suljetaan vain joku ulos porukasta mitään sanomatta.

Oletan ap että olette aikuisia joten melko lapsellista toimintaa. <.<

Vierailija
18/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä kaverisi naisia?

Vierailija
19/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja kavereita!!

Vierailija
20/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla on just tommonen tilanne. Olen nyt päättänyt katsoa myös kuinka kauan kestää että kaverit ottavat muhun yhteyttä enkä mä niihin. Nyt on mennyt pari viikkoa eikä kenestäkään ole kuulunut mitään. Aion itsepintaisesti olla ottamatta näihin tyyppeihin yhteyttä vaikka menisi miten kauan. Luultavasti vaan unohtavat mut täysin :(