Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö ex-vaimoa muka lasketa mikskään?

Vierailija
05.10.2016 |

En tietenkään ole sukulainen mut eikö mut sentään omaiseksi lasketa, koska on yhteiset lapset? Enkö mä muka sais päättää pidetäänkö hengissä jos vaikka joutuis sellaiseen tilaan sairaalassa? Entä jos mies kuolis. Minä kai lasten puolesta päätän mitä tehdään. Ja mitä autolle ja irtaimistolle tehdään. Ei kai miehen naisystävä ole mikään, ei yhteisiä lapsia edes. Miehen vanhemmat eläkkeellä eikä ne nyt muutenkaan päätä mitään aikuisen lapsen puolesta. Mikä mä muu olen muka kuin omainen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat päättää, jos lapset ovat alaikäiset, ja naisystävä ei asu virallisesti miehen kanssa samassa osoitteessa. Toisaalta se päättävä henkilö voi olla kumminkaima, jos mies on tehnyt edunvalvontavaltuutuksen tälle kumminkaimalle.

Vierailija
2/9 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole omainen. Lapset ovat. Et voi päättää exän asioista mitään. Sitten kun lapset saisivat isänsä omaisuuden, voit edunvalvojan roolissa huolehtia lasten omaisuudesta (sitäkään et saa käyttää omiin tarkoituksiisi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sä olet entinen vaimo. ENTINEN. Mies tuskin haluaisi exänsä päättävän asioistaan jos makaisi sairaalassa tiedottomassa tilassa?

Vierailija
4/9 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä oot lasten äiti. Omaisia ovat kuvailemassasi tapauksessa teidän lapset, miehen vanhemmat ja miehen uusi nainen.

Sä vastaan se uus nainen, kumpi mahtaa olla se sairaalassa vieressä istuja?

Vierailija
5/9 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sörkkäsit kusiaispesään:) Kohta mennään ja lujaa.

Vierailija
6/9 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua

Vierailija
7/9 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään mitään, eikä sinulla ole oikeuksia mihinkään.

Vierailija
8/9 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen provo tänään.

Vierailija
9/9 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kyllä kannattaa jokaisen eronneen miettiä. Mä mietin joku aika sitten, että entä jos me kuollaan lasten kanssa, vaikkapa saman onnettomuuden seurauksena. Minä ensin, sitten lapset. Lapset perii ensin minut ja sitä kautta ex perii sit lapset. Eli minut. Tein testamentin.