Miehen asunnon sisustus
Vierailin eilen illalla ensimmäistä kertaa tapailemani miehen asunnolla. Paikka oli muuten ihan siisti ja mieheksi ihan asiallisesti sisutettukin yksiö. Kuitenkin huoneen seinän vieressä hänellä oli KIRKKAANPUNAINEN syntikka asetettuna telineeseen, joka tökkäsi silmään valkoisesta seinästä koko ajan.
En kehdannut sanoa mitään mutta mielestäni aika lapsellista pitää harrastusvälineitä koko ajan esillä. Ihan kuin minullakin olisi joogamatto koko ajan olkkarissa lattialla. Mietityttää muutenkin, että jos harrastukset ovat noin tärkeitä, niin mahtaako miehestä edes olla normaaliin parisuhteeseen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
--- mahtaako miehestä edes olla normaaliin parisuhteeseen.
Hassua. Mä mietin just, että mahtaako susta olla normaaliin parisuhteeseen, kun olet noin rajoittunut ja kapeakatseinen.
Niin, siis sellainen kokoelma tyhjiä kaljapulloja ja pizzalaatikoita olisi varmaan ollut esteettisempää. :p Mä tykkään itse sisustamisesta ja sellaisesta "klassisen tyylikkäästä" sisustustyylistä, mutta ihmisten harrastukset ovat kyllä hemmetisti tärkeämpiä. Harrastusvälineitä ei aina saa jemmaan - syntikka tietääkseni vie enemmän tilaa kuin vaikkapa joogamatto. En minäkään suostu kirjojani piilottelemaan tai luopumaan niistä, vaikka ne saattavatkin "viedä tilaa ja häiritä harmoniaa".
Optimaalisinta varmaan kaikkien harrastajien mielestä (olipa kyse ratsastuksesta, askartelusta, soittamisesta tai postimerkkeilystä) olisi se, että kotona olisi yksi täydellinen harrastukselle ja/tai harrastusvälineille pyhitetty huone. Valitettavasti kaikilla ei ole siihen varaa tai muutenkaan mahdollisuutta.
Onko tämä nyt jopa himoittu 4/5, kun kukaan ei ole vielä kirjoittanut provoepäilyä, vai pudottaako liekin puuttuminen kuitenkin perus 3/5:een?