Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kostaa exälle?

Vierailija
05.10.2016 |

Myös laittomat keinot huomioidaan. Hänen kotiinsa en pääse.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä asiaa kostaa

Vierailija
2/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättämisen tietenkin. MUA EI VITTU JÄTETÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulemalla rikkaaksi, kuuluisaksi ja kadehdituksi.

Vierailija
4/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä taisi olla pätevä syy. Varmaankin kohtelit häntä huonosti.Et omista häntä, hanki elämä.

Vierailija
5/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin siis kostaa sen miten huonosti minua kohteli ja petti. Yleisiä kiusantekovinkkejä siis.

Vierailija
6/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kosta. Hän ei ole sen arvoinen. Vaikka se nyt tuntuisi hyvältä idealta, kadut sitä 100 % varmasti myöhemmin. 

Vierailija
7/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, päästä irti. Kostamalla et tee muuta kuin itsestäsi pellen. Vielä enemmän se sulle nauraa kun huomaa miten sä olet siinä edelleen kiinni.

Vierailija
8/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulemalla rikkaaksi, kuuluisaksi ja kadehdituksi.

Ja ennen kaikkea onnelliseksi. Itse asiassa se riittäisi. Sen pahempaa kostoa ei exälle voi tarjota kuin elämällä onnellista elämää, johon hän ei enää kuulu millään tavalla.

Mutta aloittaja ilmeisesti tykkää siitä, että ensin ex teki hänelle (hänen mielestään) pahaa jättämällä hänet ja nyt hän itse haluaa vahingoittaa itseään kieriskelemällä katkeruudessa ja kostoajatuksissa.

Vierailija
9/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto on lapsellinen ajatus, et saa siitä hyvää mieltä.

Vierailija
10/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin siis kostaa sen miten huonosti minua kohteli ja petti. Yleisiä kiusantekovinkkejä siis.

Ja ikä oli? Todella lapsellista ajattelua sinulta. Haluat sitten vielä  asioida poliisin kanssakin. Hommaa hei  itsetunto  niin koko elämäsi ole ole yhdestä ihmisestä kiinni, Toi on aika säälittävää.

Vierailija
11/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut on jo jätetty :D ja luultavasti hyvästä syystä.

Ole onnellinen että mies piti sinua edes näinkin pitkään, jatka elämääsi nin hänkin tekee.

Katkeroituminen ja Kostaminen on tyhmää ja turhaa energiankulutusta.

Senkin voiman voi käyttää uuden onnen löytämiseen eikä vanhojen muistelemiseen.

Ota itse itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy niin kaikki tekee.

Elämä on joskus kovaa mutta ilman sitä kovaa ei ole elämää.

Tsemppiä ja suuntana tulevaisuus ei menneisyys .. mennyttä et voi muuttaa mutta tulevaisuuteen voit itse vaikuttaa.

Vierailija
12/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika tuore juttu, aika vie koston himosi  tai uuden rakkauden löytyminen.

Vierailija
13/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ikä oli? Todella lapsellista ajattelua sinulta. Haluat sitten vielä  asioida poliisin kanssakin. Hommaa hei  itsetunto  niin koko elämäsi ole ole yhdestä ihmisestä kiinni, Toi on aika säälittävää.

16v ja enkä löydä edes pokemoneja ja maailmani räjähtää

Vierailija
14/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa uusi mies/miehiä mahd. pian, pääset irti. Ei väliä vaikkei ne ole kuin jotain tinder-panoja tms., mutta kun sulla on muuta tekemistä et enää jaksa pähkiä exän touhuja, ja annat vaan olla.

nimim. kokemusta on, suosittelen

Vierailija
15/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki vastaajat jotain pyhäkoululaisia? Olen aikuinen ihminen ja exä ansaitsee saada kakkaa niskaansa. Antakaa nyt jotain hyviä vinkkejä. Minua ei kiinnosta ajatteleeko hän että olen kiinni hänessä enkä tajua miksi katuisin kostoa, päinvastoin, saisin edes vähän paremman mielen

Vierailija
16/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se oikeasti tehnyt sulle jotain vai kostat sitä että sinut jätettiin? :'D Kostoa parempi ratkaisu sinulle olisi mennä hoidattaan päänuppis kuntoon.

Vierailija
17/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on kirjoitusvirhe. "Miksi kostaa exälle?" olisi olennaisempi kysymys.

Vierailija
18/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaputat auton, laitat koirankakkaa postiluukusta tai palkkaat moottoripyöräkerholaisen keskustelemaan...

Vierailija
19/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herkuttelin joskus ajatuksella että olisin laittanut esimiehen auton renkaan alle naulan johon se olisi sitten ajanut. Myös kakkakepponen postilaatikkoon on käynyt mielessä. Tuhosin miehen mun luo jättämän tavaran (jota tulee vielä joskus kyselemään). Se tavaran tuhoaminen teki hyvää ja tuntuu vieläkin mukavalta muistolta vaikka miehestä olenkin jo päässyt yli. Yli pääsin toisen miehen avulla. 

Mä ymmärrän sua ap

Vierailija
20/20 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syy jäi kertomatta miksi sinut jätettiin ja miten aiheutit sen lopputuloksen omilla teoillasi niin mitä,miksi ja miten, koska ja pyysitkö anteeksi. .et tietenkään.

Olet ilmeisesti joku masentunut mt potilas tai joku vastaava sekakäyttäjä yms.