Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen isovanhemmat tulossa ensi kertaa kylään - mies ei aio leipoa

Vierailija
05.10.2016 |

Sain aamulla tietää, että miehen isovanhemmat ovat tulossa lauantaina kylään. Mies kysyi, mitä aion leipoa. Siis minä. Olen yövuorossa edellisenä päivänä ja aamulla muka pitäisi vääntää pullia ja piirakkaa ennen vanhusten saapumista.

Mies osaa kyllä muutamia perusjuttuja leipoa ja on työssään (lastentarhan opettaja) jopa leiponut lasten kanssa pullaa!!! Miksi hän siis olettaa, että minä leipoisin hänen isovanhemmilleen??? En aamulla jaksanut jäädä kinaamaan asiasta, joten kyselen nyt mielipidettä täältä ennen miehen pääsyä töistä...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivakakun voi tehdä etukäteen, samoin keksit. Pullan voi pakastaa.  Keittiöön siitä ap.

Ei kuulu pulla-asia ap:lle.Vaan ajattelemattomalle miehelle.

Oletko aivan varma, että aloittajan mies tietää edes asuvansa miesvihapalstalla kaiken vapaa-aikansa viettävän miesvihaajan kanssa?  Olethan sinäkin sukupuolineutraalina mammana käynyt armeijan?

Mten vitussä tämä urpo pääsi pullapitkosta armeijaan?!

Vierailija
22/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivakakun voi tehdä etukäteen, samoin keksit. Pullan voi pakastaa.  Keittiöön siitä ap.

Oletko aivan varma, että aloittajan mies tietää edes asuvansa miesvihapalstalla kaiken vapaa-aikansa viettävän miesvihaajan kanssa?  Olethan sinäkin sukupuolineutraalina mammana käynyt armeijan?

Mten vitussä tämä urpo pääsi pullapitkosta armeijaan?!

Ihan siitä syystä, että sinä haluat feministimiesvihaajana nyppiä siitä voimaantumispullastasi vain ne rusinat, jotka sinulle maistuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä tee mitään tarjoilujen eteen. Siis, kannatan toki toisen auttamista, mutta jos miehellä on oletuksena tuo, että sinä hoidat tarjoilut hänen sukulaisilleen, niin se ajatus kannattaa kyllä katkaista alkuunsa, muuten kärsit jatkossa. Sitäpaitsi luulisi olevan itsestäänselvää, että se, joka ei ole yövuorossa edellistä yötä, hoitaa tarjoilut, varsinkin omille sukulaisilleen.

Vierailija
24/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saisi leipoa itse jos esittää asiansa noin. Jos taas kysyisi että voisinko leipoa jotain niin tekisin jotain mitä voi tehdä etukäteen. Vaikka kuivakakkua joka vaan paranee ajan myötä. 

Vierailija
25/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia voimaantumisfantasioita taas palstamammoilla. Että ihan pullanleipomisesta kieltäydytään.

Vierailija
26/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leipoisin vaikka joka päivä paria sorttia mutta meillä kukaan ei jaksa syödä niitä tekeleitä ja harvoin käy vieraita :(

Vierailija
27/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin palstamammat edes osaavat leipoa, ainakaan jutuista päätelleen, joten ihan turhaan vaahtoatte asiasta.

Vierailija
28/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä leipoisin vaikka joka päivä paria sorttia mutta meillä kukaan ei jaksa syödä niitä tekeleitä ja harvoin käy vieraita :(

Nyt siis mies KIELSI leipomasta ja lämmittää muffinsseja pakkasesta että sais tilaa... Mutta taidan silti huomenna leipoa korvapuusteja hähhähhää  :P

Vierailija
29/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt siis mies KIELSI leipomasta ja lämmittää muffinsseja pakkasesta että sais tilaa... Mutta taidan silti huomenna leipoa korvapuusteja hähhähhää  :P

Onko tämä Ap? Miksi kenenkään pitäisi leipoa, jos teillä on muffisseja pakkasessa? Pullat voi siis kyllä leipoa valmiiksi ja pakastaa raakana. Sitten vaan ottaa edellisenä iltana ne jääkaappiin tarjottimelle sulamaan ja kohottaa ja paistaa lauantaina. Voi ne tosin kohottaakin valmiiksi ennen pakastamista,mutta sitten on pakastettava varovasti, etteivät lyttäänny.

Vierailija
30/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Ap? Miksi kenenkään pitäisi leipoa, jos teillä on muffisseja pakkasessa? Pullat voi siis kyllä leipoa valmiiksi ja pakastaa raakana. Sitten vaan ottaa edellisenä iltana ne jääkaappiin tarjottimelle sulamaan ja kohottaa ja paistaa lauantaina. Voi ne tosin kohottaakin valmiiksi ennen pakastamista,mutta sitten on pakastettava varovasti, etteivät lyttäänny.

En ole AP, mulla on siis ihan päinvastainen "ongelma" :D

Vierailija
31/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä leipoisin etukäteen tarjoamiset.Mies ei meillä osaa mitään leipoa.Mutta meillä onkin vanhanaikaisesti miesten ja naisten työt ja se sopii meille mainiosti.Leipominen on minusta mukavaa.

Vierailija
32/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että kyseiset isovanhemmat tai siis mummo on sellainen, joka haukkuu leipomosta ostettuja pullia yms. On kuulemma laiskaa sellainen, jos ei itse leivo. Ja miehen siskon kerran haukkui myös laiskaksi, kun oli leiponut edellisenä päivänä eikä aamulla! Mutta pitää kyllä sanoa miehelle, että se on leipomon tai miehen aamulla leipomat pullat, joita tarjotaan. T. AP.

Voi helvetti mualaiset, eikö sinulla ja/tai miehelläsi ole omia ajatuksia? Ehkä haluatte olla kynnysmattoja? Idiotismia se on jos pitää itse tehdä pakolla. Oletko ajatellut että leipomonyymälän tuotteet ovat herkullisempia kuin uhriutumispotutuksessa itse leivotut.

Vierailija
33/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säkään täällä roikut kaiket päivät selkeästi vihaamasi ihmisryhmän kanssa kiukuttelemassa jostain pullasta? :D

Vierailija
34/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi sijassa vaihtaisin muijaa ja sitä suosittelen hänelle myös erittäin lämpimästi.

Vierailija
35/35 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:n mies lähtee vkonloppuna kunnolla rälläämään kapakkaan, käy vieraissa ja vetää rojut torttuun.

Siellä se on sitten pulla uunissa ap:n vaatimuksesta ja voit alkaa keräämään kamojasi velipojan hiaceen.