Lue keskustelun säännöt.
Syyt miksi poistat fb-kavereista? Ja siivoaako naiset useammin kaverilistojaan kuin miehet?
05.10.2016 |
Ja tämä on siis ihan hyvällä kysytty! Eli miksi poistat ihmisiä kaverilistalta fb:ssä?
Otatko facebookkailusi niin vakavasti?
Mulle on käynyt niin että naiset poistaa mut kavereista. Siis vain sanotaan viisi siitä lähtien kun olen alkanut palvelua käyttää joskus -09 vuonna. Miehet ei poista koskaan, sen oon myös huomannut, ehkä heillä jotenkin eri suhtautuminen tähän faceen.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viimeksi olen poistanut 2011 eduskuntavaalien jälkeen yhden entisen yläasteluokkalaisen, kun meni persumania hänellä vähän yli ja itseä vttutti vaalitulos.
Muuten ei ole tapana siivoilla listaa. Vaikka siellä on kaukaisempia ihmisiä (kavereita vähän alle 700), ovat he kuitenkin jossain vaiheessa olleet osa elämääni. Kiva nähdä, mitä muille kuuluu. Samoin jakavat mielenkiintoisia linkkejä, tapahtumia jne., joten en näe heistä mitään haittaa siellä. Jakamani sisältö on ajatuksella "saman voisin jakaa myös julkisesti", joten eipä sekään haittaa mua, että vieraammat tutut saavat tietää jotain elämästäni. :)