Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaativa vaimo??

vaativan vaimon mies
05.10.2016 |

7 vuotta naimisissa ja kaksi ihanaa lasta. Omasta mielestäni tullaan toimeen ihan hyvin. Vaimo on kotiäiti ja itse käyn töissä. Ongelma vain on että vaimo on erittäin tyytymätön. 7 vuodessa pitäisi olla jo omakotitalo ja iso mersu pihassa. Olen hänet vähän niinkuin pettänyt kun en ole näitä saanut tässä ajassa hankittua.

Yritän kyllä säästää rahaa, mutta vaimoi haluaa tehdä joka vuosi kalliin etelänmatkan jonka aikana ei sitten saa pihistellä vaan rahaa laitetaan menemään urakalla.

Nyt viimeinen "kannustin" jonka hän on keksinyt on seksilakko joka päättyy, kun omakotitalo ja uusi kallis auto on hankittu. Vaimo kyllä muistaa kertoa aina työpäivän jälkeen kuinka miehettykkää häntä kaupungilla tuijottaa. Ilmeisesti haluaa viestittää, että ottajia olisi ja minut jättäisi. Varmasti kyllä ottajia olisi, hän on hyvin kaunis.

Onko tämä nyt ihan normaalia käytöstä enää. Itsellä vaikea katsoa tätä objektiivisesti kun tähän ollaan sen verran hitaasti ajauduttu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naisvihaprovo 0/5

Vierailija
2/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki varamuija ettei tarvi olla puutteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö tämä tarina tottakaan, niin tragikoomiselta kuulostaa. Mitäpä jos sanoisit vaimolle, että hommaa paremman työpaikan ja itse rahat siihen mitä haluaa. Jos lähtee niin sitten lähtee, hommaat sitten uuden emännän. Elämä on kai mukavampaa vaikka hieman vähemmän näyttävän, mutta luonteeltaan normaalin puolison kanssa.

Vierailija
4/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikin :(

Vierailija
5/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö tämä tarina tottakaan, niin tragikoomiselta kuulostaa. Mitäpä jos sanoisit vaimolle, että hommaa paremman työpaikan ja itse rahat siihen mitä haluaa. Jos lähtee niin sitten lähtee, hommaat sitten uuden emännän. Elämä on kai mukavampaa vaikka hieman vähemmän näyttävän, mutta luonteeltaan normaalin puolison kanssa.

Valitettavasti hänelle ei tuota voi sanoa. Varmasti ottaisi silloin vain uuden miehen jolla enemmän rahaa, ja minulla ei ole kuulema oikeutta häntä pakottaa töiden tekoon jos ei itse halua. Ongelma vain on että ne työt mitä hän haluaisi tehdä on sellaisia joihin hän en pääse työllistymään.

Avioeroa en halua jo pelkästään lapsien takia. Emme kuitenkaan riitele paljoa koska en itse suostu siihen. Otan vain haukut ja solvaukset vastaa. En halua että lasten tarvitsee kuunnella vanhempiensa riitelyä.

Ehkä nyt mikä laukaisi tämän viimeisen reaktion oli se, että vaimon sisko sai tutustui vähän rahakkaampaan mieheen ja kontrasti on nyt iso jos meidän elämää verrataan heihin. 

Vierailija
6/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pitämään itsestäsi parempaa huolta. Hanki uusi tuoksu, käy parturissa, lenkkeile. Viivy töissä pidempää. Hymyile puhelimelle katsoessasi kissavideoita. Tuota peliä voi pelata kaksikin.

Vierailija
7/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkolois-satusetä taas vauhdissa.

Vierailija
8/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti hänelle ei tuota voi sanoa. Varmasti ottaisi silloin vain uuden miehen jolla enemmän rahaa, ja minulla ei ole kuulema oikeutta häntä pakottaa töiden tekoon jos ei itse halua. Ongelma vain on että ne työt mitä hän haluaisi tehdä on sellaisia joihin hän en pääse työllistymään.

Avioeroa en halua jo pelkästään lapsien takia. Emme kuitenkaan riitele paljoa koska en itse suostu siihen. Otan vain haukut ja solvaukset vastaa. En halua että lasten tarvitsee kuunnella vanhempiensa riitelyä.

Ehkä nyt mikä laukaisi tämän viimeisen reaktion oli se, että vaimon sisko sai tutustui vähän rahakkaampaan mieheen ja kontrasti on nyt iso jos meidän elämää verrataan heihin. 

Ottaisi tuosta noin vaan uuden miehen? Millä eväillä? Työtön, lapsia, jne. Ei kovin kuumamimmi miesmarkkinoilla vaikka olisi kuinka kaunis. Ei kukaan itseään arvostava mies tuollaista naista huoli.

Vierailija
9/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on vaativia :(

Vierailija
10/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista vaimomateriaalia saa idän suunnasta tuontitavarana.

Vierailija
11/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on oikeassa. Se ei ole mies eikä mikään joka ei ole saanut rakennettua perheelleen omaa taloa.

Vierailija
12/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tasa-arvoiselta teidän suhde .

Miksi vielä suostut perheen elättäjäksi? Sinun tulot, sinä voit ostaa niillä vaikka moottoripyörän - jos hänen haaveensa ja unelmansa eivät ole samoja kuin sinun niin miksi sinä niitä pyrit toteuttamaan?

Vain lapsen takia ei kannata pysyä yhdessä. Olet parempi isä jos saat olla isä itsenäisesti ja omalla tavallasi. Vaimosi kuulostaa kauhealta eukolta jonka olisi jo korkea aika ottaa vastuu ilmasta elämästään ja omien unelmiensa saavuttamisesta itse, ei miehen lompakon kautta.

Ja hänellä varmasti riittää ottajia-elättäjistä en olisi niin varma.

Vierailija
13/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vielä suostut perheen elättäjäksi? Sinun tulot, sinä voit ostaa niillä vaikka moottoripyörän - jos hänen haaveensa ja unelmansa eivät ole samoja kuin sinun niin miksi sinä niitä pyrit toteuttamaan?

Vain lapsen takia ei kannata pysyä yhdessä. Olet parempi isä jos saat olla isä itsenäisesti ja omalla tavallasi. Vaimosi kuulostaa kauhealta eukolta jonka olisi jo korkea aika ottaa vastuu ilmasta elämästään ja omien unelmiensa saavuttamisesta itse, ei miehen lompakon kautta.

NO tuota minäkin olen miettinyt... olen hänelle sanonut, että ei kyllä helpolla löydä toista miestä joka tätä samaa jaksaa päivästä toiseen kuunnella. Vaimon mukaan jäkätys kyllä loppuu kun on talo ja auto. Haaveet on kyllä molemmilla meillä samat.

Vierailija
14/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että vaimo on vapaa menemään, mutta lapset jäävät sinulle.

Vierailija
15/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO tuota minäkin olen miettinyt... olen hänelle sanonut, että ei kyllä helpolla löydä toista miestä joka tätä samaa jaksaa päivästä toiseen kuunnella. Vaimon mukaan jäkätys kyllä loppuu kun on talo ja auto. Haaveet on kyllä molemmilla meillä samat.

Ei ole. Sinun haaveesi on että hankitte yhdessä talon ja auton. Hänen haaveensa on, että hän voi näytellä varakkaan miehen vaimoa ja keskittyä kivaan sillä aikaa kun sinä hankit teille sen talon ja auton.

Iso ero.

Vierailija
16/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäkätys ei siihen lopu, usko pois. Ensi alkuun voisit miettiä mitä itse haluat avioliitoltasi ja elämältäsi. Sinulla pitää olla päämääriä ja vaimosi voi seurata sinua jos haluaa. Jos ei halua, niin näytä ovea. Vaimosi ei pidä sinusta, sillä olet ovimatto.

Vierailija
17/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samaa tässä vähän pelkään myös itse. Olen sanonut kyllä hänelle että avioliitto kanssani ei ole vankila. Jos hän haluaa eron niin saa. Itse en kuitenkaan lähde eroa hakemaan, koska mielestäni se on väärin lapsia kohtaan. Samoin tiedän että suomessa äiti saa aina lapset ja minusta tulisi viikonloppu isä.

Vierailija
18/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset on vaativia :(

Kuka hullu alapeukuttaa?!?

Vierailija
19/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa tässä vähän pelkään myös itse. Olen sanonut kyllä hänelle että avioliitto kanssani ei ole vankila. Jos hän haluaa eron niin saa. Itse en kuitenkaan lähde eroa hakemaan, koska mielestäni se on väärin lapsia kohtaan. Samoin tiedän että suomessa äiti saa aina lapset ja minusta tulisi viikonloppu isä.

Olet ovimatto ja keksit jatkuvasti selityksiä itsellesi miksi se on ihan hyväksyttävää.

Vierailija
20/21 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. mihin rakastuit vaimossa? mihin jän sinussa. millaisia persoonia olette? olette oppineet joustamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä