Mikä minua vaiva
Olen 41 vuotias,pitkästä avioliitosra jo vuosia sitten eronnut. Lapseni ovat yläkoulu ikäisiä.
Minulla on ollut muutamia pitkiä suhteita eron jälkeen,mutta kaikki ovat loppuneet siihen kun minä kyllästyn!
Ja taas
Olen toista vuotta nyt ollut suhteessa mieheen joka on kaikinpuolin ok. Ja aluksi olin todella ihastunut. Mutta taas oma fiilis on laskenut todella...eikä minua enää huvita jatkaa tätäkään suhdetta.
Auttakaa!
Kommentit (4)
Normaalia. Ihastuminen kestää noin 2 vuotta, sitten alkaa arki. Et vain enää osaa nauttia arjesta, vaan olet addiktoitunut ihastumisen aiheuttamaan tunteeseen. Sinänsä hyvä asia, sillä joudut pitämään itsesi kuosissa kelvataksesi muille... kunnes et kelpaa enää kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia. Ihastuminen kestää noin 2 vuotta, sitten alkaa arki. Et vain enää osaa nauttia arjesta, vaan olet addiktoitunut ihastumisen aiheuttamaan tunteeseen. Sinänsä hyvä asia, sillä joudut pitämään itsesi kuosissa kelvataksesi muille... kunnes et kelpaa enää kenellekään.
Tätä minäkin epäilen. Suhteesi kestävät juuri sen aikaa kuin ihastumisvaihe. Kun arki koittaa, niin alat kaivata jotain muuta.
Sulla on syöpä. Mene heti lääkäriin.